Myslím, že v Toyotě mají hodně optimistickou křišťálovou kouli a užívají velmi kvalitní "matroš".
Navíc, pokud bychom uvažovali, že se do akumulátoru bude muset dostat 150 kWh energie za 10 minut (což při dojezdu 1200 km, bude muset být určitě víc), tak výkon nabíječky (při zanedbání ztrát), musí být 900 kW, to průměrný příkon středně velké vesnice bez průmyslového areálu.
To by mě zajímalo, ve které třídě ukončil autor tohoto blábolu, základní školu, pokud do ní vůbec chodil, protože minimálně z fyziky musel pravidelně propadat. Jednak mu nic neříká zákon zachování energie (energie se nevyrábí, to není možné, pouze se přeměňuje jedna forma energie v jinou), dále nemá ani ponětí o tom, v jakých jednotkách se energie měří, watty ani kilowatty to rozhodně nejsou, to je jednotka výkonu. Bylo by vhodné, dát tomu hňupovi do ruky koště a poslat ho zametat, třeba by na to jeho "vzdělání" a "inteligence" stačily, ale psát (nebo spíš prohánět cizojazyčné články překladačem) to je vysoce nad jeho možnosti.
Cituji z článku: "Už nepoužívá elektricky poháněné olejové čerpadlo, které sloužilo k rozptýlení energie potřebné k překonání delších vzdáleností. Místo toho je zde unikátní okruh, kde samotné chlazení probíhá přes ozubená kola převodovky a speciálně vyvinuté komponenty pro zajištění distribuce oleje."
Takový blábol může napsat asi chovanec z PL Bohnice nebo totálně zfetované a ožralé hovado, proč může kdejaký hňup, co má v hlavě nasráno až po okraj, psát články na internet?, komu to prospěje?, nebo že by jen prohnal cizojazyčný článek překladačem a aniž by ten nesmysl, co obdržel, aspoň přečetl, akorát jej zkopíroval a vydával ho za článek?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Teď jsem si všiml, že ten blábol napsala ženská, tak tím se to částečně vysvětluje.