Berte to jako stání u benzinky tedy dobu od zastavení po odjezd. Zastavím, sundám přilbu, otevřu nádrž, odměřím a naleju olej M2T, natankuji benzín, zavřu nádrž, jdu zaplatit, vrátím se k Babetě, nasadím přilbu , nastartuji a odjedu. Trvá to asi pět minut, když se zapovídáš se sličnou benzinářkou i o něco déle.
Tak to jo, já jsem si vzpomněl na dobu, kdy jsem zamlada jezdil na fichtlu, všude u pump byl speciál - mix, takže crcání s odměřováním M2T nebylo, se sličnými pumpařkami jsem se nezakecával, protože jsem byl nesmělý, přilbu jsem si nesundával, protože tenkrát nebyly povinné, takže jsem za minutu a půl odjížděl, hned po zaplacení.
Před padesáti lety jsem si zakládala na účesu a helma by mne hyzdila, stačily sluneční brýle a květované kalhoty. A za druhé nebyl takový provoz.
To jste asi těch 60 km/h nejezdila, protože to byste měla po jízdě úplně jiný účes, než před jízdou. Jinak souhlasím, že zavedení povinnosti, mít za jízdy na fichtlu, nasazenou přilbu, byl opruz, někdo to řešil tak, že ji měl na koleně, protože tenkrát nebylo nařízeno, mít ji na hlavě.
Babeta byla hezčí, dodnes jezdí za dva litry, natankuje za pět minut a i dnes se sežene slušná za desetinu ceny. Už se těším jak Mopedix zaplavuje Česku. Opravdu je výrobce tak naivní a pro koho je Mopedix určen. Mladým asi ne, motorkář si ho nekoupí a důchodce, který chce trochu pohybu si koupí zhruba za polovinu elektrokolo. které je lehčí a odnese si ho domů. Že není kolo dvoumístná nevadí ,Za ceno Mopedixu jsou dvě a děda může jet na ryby a babička někam na kafíčko.
Nevím jak se dá Babetta tankovat pět minut, asi kapátkem, za pět minut se dá natankovat i deset Babett, s prstem v nose.
Jedna elektrická lokomotiva má příkon třeba 7MW. Je to samozřejmě dost, ale nic mimo naše možnosti. Pokud máte dojezd přes 1000 km, nebudete rychlé nabíjení potřebovat tak často.
To je pravda, třeba i 7,5 MW příkonu může mít elektrická lokomotiva, ale určitě nejede nepřetržitě na plný výkon a pak je to srovnání s nabíjením elektromobilů poněkud pokulhávající. Zkuste si představit, co by se stalo, kdyby se počet takových lokomotiv na nějaké trati ztisícinásobil nebo jen zestonásobil (pokud zanedbáme, že se nevejdou na trať), myslíte si, že by stávající měnírny, přívody k nim, stávající trolejové vedení a přívody k němu, vydržely tisícinásobný nebo stonásobný proud, při stejném napětí?, myslíte si, že stávající přenosová a distribuční soustava zvládne několikařádové zvýšení odběru?, nehledě na to, že to nezvládou ani stávající elektrárny. Tankovat palivo na dojezd třeba 800 až 1000 km do automobilu, taky není potřeba nijak často a všiml jste si, že by nějaká čerpací stanice na středně frekventované silnici, zela prázdnotou (mimo nočních hodin) a tankoval tam jen občas někdo?
Zpatky k matematice pevny elktrolit ma jiny princip dpbijeni jak tekuty ccs s combo 2 zvladne nabijet prikonem 350KW takova mabijecka opravdi zvladne nabit uvadenou baterie v radech desitek minut
Co to plácáte o matematice?, ta vám právě vůbec nic neříká, nabíječkou o výkonu 350 kW se to bude nabíjet skoro půl hodiny, pokud by těch odhadovaných 150 kWh byla pravda, což nebude, na 1200 km to bude určitě mnohem více.
Stejně jste hotentot, podívejte se na svůj výblitek, slyšel jste někdy o interpunkčních znaménkách?, asi ne.
Myslím, že v Toyotě mají hodně optimistickou křišťálovou kouli a užívají velmi kvalitní "matroš".
Navíc, pokud bychom uvažovali, že se do akumulátoru bude muset dostat 150 kWh energie za 10 minut (což při dojezdu 1200 km, bude muset být určitě víc), tak výkon nabíječky (při zanedbání ztrát), musí být 900 kW, to průměrný příkon středně velké vesnice bez průmyslového areálu.
Ty si taky vrtule pako novinářský.
Přesně tak, dnes píše články kdejaký hňup co má díru do prd_le, není ani schopen si vyhledat správné názvosloví a dělá tak ze sebe ještě většího hňupa, než je. Hlavně že se najde dost naivů, co na jeho debilní "článek" kliknou. Je to žumpa, většinou mají ty debilní články chyby už v nadpisu, často v něm chybí slovo nebo je v něm nesmysl, do očí bijící.
Nechápu? Číst umím a ten poslední odstavec jsem pochopil také. Jestli nechápete, že co není uvedeno je povoleno, tedy to hovoří o max rychlosti, která není omezená?
O co Vám jde? Napsal jsem svůj názor, ve kterém byla nosná myšlenka o dodržování max. rychlosti. Že radary vadí jen těm, kteří si myslí, že jsou nad zákon, a že se za všeho vykecají. A laskavě, nenavážejte se do druhých.
Já jsem přesvědčen, že nechápete vůbec nic. Pokud si myslíte, že nějaké striktní omezování rychlosti jízdy zvyšuje bezpečnost silničního provozu tak jste na velkém omylu, nehody nezpůsobuje překročení rychlosti omezené zákonem, ale překročení přiměřené rychlosti v konkrétním místě (a neschopnost většiny "řidičů" rychle a správně řešit krizovou situaci, dále také to, že se někteří, co vůbec nemají za volantem nebo řídítky co dělat, vůbec nevěnují řízení), té rychlosti, kterou si každý řidič, co umí řídit, omezí sám, podle svých schopností, vlastností vozidla, povětrnostních podmínek, rozhledových podmínek atd., ta rychlost je někdy mnohem nižší než povolená zákonem, ale může být i mnohem vyšší. Radary a úseková měření na místech kde statisticky nejvíce řidičů překročí rychlost, na přehledných úsecích, bezpečnost nezvýší, jsou jen na vybírání peněz, spíš tu bezpečnost ohrožují, když řidič místo toho, aby sledoval provoz jen čumí na tachometr, aby náhodou nejel o 3 km/h rychleji, tak to rozhodně bezpečnosti nepřispěje. Viděl jste někdy radar v nějaké uličce u školy nebo mateřské školy?, já ne, tam i dost velký blb zpomalí sám od sebe, když uvidí nějaké děti, tam by ten radar moc peněz nevybral.
Řídím od r. 1974. Změnila se řada vyhlášek a zákonů k řízení. Vždy tam však stálo kolik se má jezdit max. rychlostí v obci, na silnicích a dálnicích. Tedy jestli nejezdím podle předpisů, vždy riskuji pokutu. Kdo tak nejezdí, ať si sáhne do svědomí. Vždy si myslí, že to nějak uhovoří nebo se na to nepřijde.
Kdybyste řídil ještě o něco dříve, tak byste si pamatoval, že kdysi nebyla omezená rychlost jízdy mimo obec a v noci ani v obci, nevím jak v Itálii, když si ten hňup, co tento blábol sepsal, myslí, že nás hrozně zajímá jak to mají v Itálii, ale v Československu tomu tak bylo.
Nedavno jsem odbocoval taky s veteranem do leva, je tam 70kmh, zastavil jsem, ze dam prednost protijedoucimu a najednou v zrcatku vidim, jak na me leti dvojkova fabie. Mel tam tak 120kmh a absolutne bez sance to ubrzdit, no musel jsem to odpalit a strihnout pred protijedoucim, ktery nastesti jel cca tou 70kou, na sedacce spolujzdce synek v sedacce, protoze auto nema vzadu pasy. Protijedouci take nastesti zareagoval brzdenim, protoze celou situaci videl... Lide si uz vubec neuvedomuji, ze auto v rukouch nezodpovedneho cloveka (ktery je na silnici snad kazdy druhy) je velmi nebezpecna zbran.
Tím bych se moc nechlubil, buď lžete nebo nemáte za volantem co dělat. Když jste stihl odbočit doleva i se zastavením, tak proč jste neodbočil rovnou, bez zbytečného zastavování?, to by ten protijedoucí nemusel vůbec brzdit.
23
Sledujících
0
Sleduje
23
Sledujících
0
Sleduje
,,déle" někdo používá pro výraz ,,později". myslim ze Plzenaci to tak maji, nebo tak. taky mi to absolutne nedava smysl 😂 rikaji misto ,,prijdu pozdeji" tak ,,prijdu dýl"
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Takto to říkají hotentoti, co neumí česky.