to je zase titulek , to by mě zajímalo kolik aut nechali jet a zaměřili se na typické průšviháře tdi ... i já sám mám octu1 tdi kterou jsem zdědil a i na té stk mají problém - že prý se měří přísněji než auto bylo homologováno tzn bylo homologováno s nějakou hodnotou kouřivosti ale musí mít 80% té hodnoty , kde je nějaká férovost ... a samo spousta lidí s tím jezdí jen do krámu tzn krátké vzdálenosti a to se na emisích také podepíše ale nejen tu tdi ...
teda já chápu že většina tam jede o dovče ale mě by to nelákalo v hlavní sezoně , byli jsme v říjnu na 3 dny a super ano muzea byla stejně full (jde to obejít registrací a placením dopředu přes internet ) ale jinak ok zajímavé jsou i ty jejich lodě místo autobusů jen se v tom trochu zorientovat , můžu jen doporučit ale v sezoně asi ne
no to ale jsou náklady na výrobu ne komplet náklady - vývoj , materiál atd , tady si to zase někdo nesrovnal a článek je lehce zavádějící díky formulaci , také jsem zvědav za kolik asi se to bude prodávat - to chce ještě čas , ještě musí čína začít vyrábět součástky v evropě aby to nemuseli všechno vozit , počkáme a uvidíme
no to je ale bordel
napřed chtějí inkluzi tím se obsadí místa navíc a teď nechtějí poslat peníze ?
klidně by mohli učitelé vypomoci ale ono to není jen o učení , také nějaká příprava a opravování dom úkolů a písemek zabere hodiny navíc
ale s těmi školníky , družinářkami , kuchařkami nevím nevím co udělají
bez nich se školy také neobejdou
myšlenka zajímavá , stelantis má už nějaký podíl ,
ale to se opravdu blíží k pronájmu baterie neb celého auta ,
prostě už tohle protlačit chce nejen značku ale skupinu několika značek které to protlačí na úrovni platforem které pak budou využity pro celé portfolio vozů
prostě stavební kostka a možná více stupňů kapacity
ale ...jsem zvědav
sice super
ale mohlo by být už v titulku zmíněno že to není pro Evropu ?
nějak mi uniká smysl na co to mám vědět
když tady to koupím jedině když si to individuálně dovezu
a je velmi nejistá evropská homologace
jako jinak super - kabina s rámem na téměř univerzální využití
jen je to mimo Evropu , díky za info
je to asi jako psát o kei-cars
v Japonsku velmi oblíbené mini auta
to by se do města hodilo
no já nevím jak Vy ostatní ale já abych tu animaci mohl vidět tak jsem musel shlédnout jednu reklamu celou a druhou jsem mohl zkrátit , takže za mě reklam je moc , holt budu jezdit s hlavou na druhou stranu jenže v tom metru se nevyhnu odrazu ... , kdysi jsem byl zhnusen u známých v Německu co je reklam v televizi (rok asi 97) a hle myslím že reklamní manažeři by nás nejraději utloukli reklamou zaživa , je to všude ,,,
na to abychom pochopili spoustu věcí co tak dříve cca od roku 1870 dělali Angličani , Američani , i Francouzi coby někdejší kolonialisté a také lupiči kultury a památek bychom potřebovali delší čas a neutrální pohled , a samozřejmě další změny v regionu proběhly po vzniku IZRAELE který vznikl později jako židovský stát na konci války v r 1948 ...
no ale když mi někdo vběhne do vsi a barbarsky povraždí děti ženy muže i starce a část z nich si vezme jako rukojmí tak bych je chtěl taky vykořenit ...
vůbec se Izraelcům nedivím spíš se divím proč to nehlídali líp
kdybych to mohl ovlivnit já tak tady v Evropě také nechci žádné "přizpúsobilé"
protože dnes už je asi pozdě a naše děti si to s tou muslimskou chamradí nejspíš pěkně užijou
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
teda mě osobně
když už to někdo dává za vzor eko chování
by zajímalo
když jsou tak dobrý
a mají prodaných nových 94% elektovehiklů
kolik je to v číslech prodejů celkově aut za posledních 10 let
nevěřím tomu že si každý koupí elektro
prostě kolik se prodalo fosilů před deseti lety a jak to přešlo do elekto
pochybuji že celková čísla neklesají ...
a tohle násilné přecházení zabije více než půl evropy
pokud si všichni kdo jezdí s fosilem
mají pořídit elektro tak to bude hodně drahá sranda
pro lidi a potažmo i pro stát/evropu
protože zdaleka ne všichni si to koupí a to znamená
delší točení fosilů mezi lidmi až to prostě nepůjde koupit
a pak ty lidi nebudou jezdit - kupovat palivo - platit spotřební daň
a ta spotřební daň se přeleje do ceny elektřiny
která rozhodně sama nebude zlevňovat
tedy cestování se stane luxusním zbožím
no nevím
ps dokonce jsem našel
Odkaz 1
tzn tím že se prodá málo , bude i málo práce , nezaměstnanost ajede to další kolo nezaměstnaní si nic nekoupí prodá se ještě míň a jde to do černé díry