teda mě osobně
když už to někdo dává za vzor eko chování
by zajímalo
když jsou tak dobrý
a mají prodaných nových 94% elektovehiklů
kolik je to v číslech prodejů celkově aut za posledních 10 let
nevěřím tomu že si každý koupí elektro
prostě kolik se prodalo fosilů před deseti lety a jak to přešlo do elekto
pochybuji že celková čísla neklesají ...
a tohle násilné přecházení zabije více než půl evropy
pokud si všichni kdo jezdí s fosilem
mají pořídit elektro tak to bude hodně drahá sranda
pro lidi a potažmo i pro stát/evropu
protože zdaleka ne všichni si to koupí a to znamená
delší točení fosilů mezi lidmi až to prostě nepůjde koupit
a pak ty lidi nebudou jezdit - kupovat palivo - platit spotřební daň
a ta spotřební daň se přeleje do ceny elektřiny
která rozhodně sama nebude zlevňovat
tedy cestování se stane luxusním zbožím
no nevím
ps dokonce jsem našel
tzn tím že se prodá málo , bude i málo práce , nezaměstnanost ajede to další kolo nezaměstnaní si nic nekoupí prodá se ještě míň a jde to do černé díry
to je zase titulek , to by mě zajímalo kolik aut nechali jet a zaměřili se na typické průšviháře tdi ... i já sám mám octu1 tdi kterou jsem zdědil a i na té stk mají problém - že prý se měří přísněji než auto bylo homologováno tzn bylo homologováno s nějakou hodnotou kouřivosti ale musí mít 80% té hodnoty , kde je nějaká férovost ... a samo spousta lidí s tím jezdí jen do krámu tzn krátké vzdálenosti a to se na emisích také podepíše ale nejen tu tdi ...
teda já chápu že většina tam jede o dovče ale mě by to nelákalo v hlavní sezoně , byli jsme v říjnu na 3 dny a super ano muzea byla stejně full (jde to obejít registrací a placením dopředu přes internet ) ale jinak ok zajímavé jsou i ty jejich lodě místo autobusů jen se v tom trochu zorientovat , můžu jen doporučit ale v sezoně asi ne
no to ale jsou náklady na výrobu ne komplet náklady - vývoj , materiál atd , tady si to zase někdo nesrovnal a článek je lehce zavádějící díky formulaci , také jsem zvědav za kolik asi se to bude prodávat - to chce ještě čas , ještě musí čína začít vyrábět součástky v evropě aby to nemuseli všechno vozit , počkáme a uvidíme
no to je ale bordel
napřed chtějí inkluzi tím se obsadí místa navíc a teď nechtějí poslat peníze ?
klidně by mohli učitelé vypomoci ale ono to není jen o učení , také nějaká příprava a opravování dom úkolů a písemek zabere hodiny navíc
ale s těmi školníky , družinářkami , kuchařkami nevím nevím co udělají
bez nich se školy také neobejdou
myšlenka zajímavá , stelantis má už nějaký podíl ,
ale to se opravdu blíží k pronájmu baterie neb celého auta ,
prostě už tohle protlačit chce nejen značku ale skupinu několika značek které to protlačí na úrovni platforem které pak budou využity pro celé portfolio vozů
prostě stavební kostka a možná více stupňů kapacity
ale ...jsem zvědav
sice super
ale mohlo by být už v titulku zmíněno že to není pro Evropu ?
nějak mi uniká smysl na co to mám vědět
když tady to koupím jedině když si to individuálně dovezu
a je velmi nejistá evropská homologace
jako jinak super - kabina s rámem na téměř univerzální využití
jen je to mimo Evropu , díky za info
je to asi jako psát o kei-cars
v Japonsku velmi oblíbené mini auta
to by se do města hodilo
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to vše je sice hezké ale ziskovost (citygo iV) pro škodu byla úplně mimo potřebovali prostě snížit flotilové emise ...kdyby to prodávali dodnes (za tu cenu) uvažoval bych o tom , ale dnes je ta cena trochu jinde
1 odpověď