Co s tím má Babiš? Odskáče to ten co měl pod sebou svěřenecké fondy. Policie v souvislosti s případem stíhá jednu právnickou a dvě fyzické osoby. V případě pravomocného rozsudku hrozí obviněným fyzickým osobám trest odnětí svobody od 5 do 10 let.
No právě že v případě prokázání ale proč už mu blokujou latifundie ...
teda mě osobně
když už to někdo dává za vzor eko chování
by zajímalo
když jsou tak dobrý
a mají prodaných nových 94% elektovehiklů
kolik je to v číslech prodejů celkově aut za posledních 10 let
nevěřím tomu že si každý koupí elektro
prostě kolik se prodalo fosilů před deseti lety a jak to přešlo do elekto
pochybuji že celková čísla neklesají ...
a tohle násilné přecházení zabije více než půl evropy
pokud si všichni kdo jezdí s fosilem
mají pořídit elektro tak to bude hodně drahá sranda
pro lidi a potažmo i pro stát/evropu
protože zdaleka ne všichni si to koupí a to znamená
delší točení fosilů mezi lidmi až to prostě nepůjde koupit
a pak ty lidi nebudou jezdit - kupovat palivo - platit spotřební daň
a ta spotřební daň se přeleje do ceny elektřiny
která rozhodně sama nebude zlevňovat
tedy cestování se stane luxusním zbožím
no nevím
ps dokonce jsem našel
tzn tím že se prodá málo , bude i málo práce , nezaměstnanost ajede to další kolo nezaměstnaní si nic nekoupí prodá se ještě míň a jde to do černé díry
to je zase titulek , to by mě zajímalo kolik aut nechali jet a zaměřili se na typické průšviháře tdi ... i já sám mám octu1 tdi kterou jsem zdědil a i na té stk mají problém - že prý se měří přísněji než auto bylo homologováno tzn bylo homologováno s nějakou hodnotou kouřivosti ale musí mít 80% té hodnoty , kde je nějaká férovost ... a samo spousta lidí s tím jezdí jen do krámu tzn krátké vzdálenosti a to se na emisích také podepíše ale nejen tu tdi ...
teda já chápu že většina tam jede o dovče ale mě by to nelákalo v hlavní sezoně , byli jsme v říjnu na 3 dny a super ano muzea byla stejně full (jde to obejít registrací a placením dopředu přes internet ) ale jinak ok zajímavé jsou i ty jejich lodě místo autobusů jen se v tom trochu zorientovat , můžu jen doporučit ale v sezoně asi ne
no to ale jsou náklady na výrobu ne komplet náklady - vývoj , materiál atd , tady si to zase někdo nesrovnal a článek je lehce zavádějící díky formulaci , také jsem zvědav za kolik asi se to bude prodávat - to chce ještě čas , ještě musí čína začít vyrábět součástky v evropě aby to nemuseli všechno vozit , počkáme a uvidíme
Tak 16.000 ks jich v garážích určitě nebude, to se klidně vsadím, protože podle statistik Ministerstva je tam i několik tisícovek Trabantů apod. Přitom relativně v provozu nebo použitelném stavu je jen zlomek. Ty stavy se rychle snížily mezi lety 1990 - 2000 a to, že je to neměnné je jen výsledek toho, že ta databáze by potřebovala fyzicky stavy projít se zapsanými majiteli a skutečně vyškrtat auta, která už tam 30-35 let nejsou... Před nějakým rokem 2000 v tom byl nepořádek a statistiky se vedly ještě v programech z DOSu, ty programy dosloužily někdy v roce 2004-2008 cca, do roku 1990 v tom byl ještě větší chaos, většina byla papírově a už tehdy úřady věděly, že ty stavy zdaleka neodpovídají... Takže současné databáze kromě skutečných vozidel zahrnují u těchto opravdu veteránů počty, které neexistují již několik desetiletí...
I s novějšími vozy jsou problémy, ale né takové. Čím novější značka, typ a vůz a čím mladší model tím větší šance, že se s přesností blížíme na nějakých 90, 95 nebo v lepším případě 99%.
Cestuji hodně po republice i okrajových částech, sám bydlím také na okraji republiky, ale ani zde v zapadlých koutech není vidět rarity typu Škoda 1000 MB tak často, které by odpovídaly stavu 16.000 ks. A to se bavíme jen o jedné značce, jednom typu...
tak tak od doby co je třeba k odhlášení ekologická likvidace existují pouze doklady , protože ta auta už dávno prošla recyklací ale doklady nějak nejdou odhlásit ... a nebo jsou v depozitu a ty vozu už také neexistují aby s tím něco šlo udělat
no tedy já nevím , Babiš také pro mě není nějaký vzor , ale myslím že většina poslanců a téměř celá vláda by si mohla podávat ruce , ale jim se to zrovna hodi aby se náhodou Babiš nedostal dál než by chtěli , já si téměř nevzpomínám že by Babiš něco na někoho vytáhl na veřejnost , to že hnízdo dopadlo takhle a EET a důchody a zdravotnictví a školství za to všechno nemůže jen Babiš v tom má ruce o hodně víc lidí , ona ta politika je skoro mazání medu pro plebs který si to nepřebere protože čistou pravdu nám nikdo neřekne , a jak před léty řekl neznámý člověk - kdyby volby mohly něco změnit tak je zakážou , vždyť se koukněte na Fialu , Jurečku , Stanjuru , možá chápu že jim nic jiného nezbývá ale s těmi vládami to jde do kopru ž od Havla , nejhorší je že všichni se chtějí nažrat , ale to nejlepší už je dávno pryč ,,, a myslím že ani pí Nerudová to nezachrání ...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
to vše je sice hezké ale ziskovost (citygo iV) pro škodu byla úplně mimo potřebovali prostě snížit flotilové emise ...kdyby to prodávali dodnes (za tu cenu) uvažoval bych o tom , ale dnes je ta cena trochu jinde
1 odpověď