to je zase titulek , to by mě zajímalo kolik aut nechali jet a zaměřili se na typické průšviháře tdi ... i já sám mám octu1 tdi kterou jsem zdědil a i na té stk mají problém - že prý se měří přísněji než auto bylo homologováno tzn bylo homologováno s nějakou hodnotou kouřivosti ale musí mít 80% té hodnoty , kde je nějaká férovost ... a samo spousta lidí s tím jezdí jen do krámu tzn krátké vzdálenosti a to se na emisích také podepíše ale nejen tu tdi ...
teda já chápu že většina tam jede o dovče ale mě by to nelákalo v hlavní sezoně , byli jsme v říjnu na 3 dny a super ano muzea byla stejně full (jde to obejít registrací a placením dopředu přes internet ) ale jinak ok zajímavé jsou i ty jejich lodě místo autobusů jen se v tom trochu zorientovat , můžu jen doporučit ale v sezoně asi ne
no to ale jsou náklady na výrobu ne komplet náklady - vývoj , materiál atd , tady si to zase někdo nesrovnal a článek je lehce zavádějící díky formulaci , také jsem zvědav za kolik asi se to bude prodávat - to chce ještě čas , ještě musí čína začít vyrábět součástky v evropě aby to nemuseli všechno vozit , počkáme a uvidíme
Tak 16.000 ks jich v garážích určitě nebude, to se klidně vsadím, protože podle statistik Ministerstva je tam i několik tisícovek Trabantů apod. Přitom relativně v provozu nebo použitelném stavu je jen zlomek. Ty stavy se rychle snížily mezi lety 1990 - 2000 a to, že je to neměnné je jen výsledek toho, že ta databáze by potřebovala fyzicky stavy projít se zapsanými majiteli a skutečně vyškrtat auta, která už tam 30-35 let nejsou... Před nějakým rokem 2000 v tom byl nepořádek a statistiky se vedly ještě v programech z DOSu, ty programy dosloužily někdy v roce 2004-2008 cca, do roku 1990 v tom byl ještě větší chaos, většina byla papírově a už tehdy úřady věděly, že ty stavy zdaleka neodpovídají... Takže současné databáze kromě skutečných vozidel zahrnují u těchto opravdu veteránů počty, které neexistují již několik desetiletí...
I s novějšími vozy jsou problémy, ale né takové. Čím novější značka, typ a vůz a čím mladší model tím větší šance, že se s přesností blížíme na nějakých 90, 95 nebo v lepším případě 99%.
Cestuji hodně po republice i okrajových částech, sám bydlím také na okraji republiky, ale ani zde v zapadlých koutech není vidět rarity typu Škoda 1000 MB tak často, které by odpovídaly stavu 16.000 ks. A to se bavíme jen o jedné značce, jednom typu...
tak tak od doby co je třeba k odhlášení ekologická likvidace existují pouze doklady , protože ta auta už dávno prošla recyklací ale doklady nějak nejdou odhlásit ... a nebo jsou v depozitu a ty vozu už také neexistují aby s tím něco šlo udělat
no tedy já nevím , Babiš také pro mě není nějaký vzor , ale myslím že většina poslanců a téměř celá vláda by si mohla podávat ruce , ale jim se to zrovna hodi aby se náhodou Babiš nedostal dál než by chtěli , já si téměř nevzpomínám že by Babiš něco na někoho vytáhl na veřejnost , to že hnízdo dopadlo takhle a EET a důchody a zdravotnictví a školství za to všechno nemůže jen Babiš v tom má ruce o hodně víc lidí , ona ta politika je skoro mazání medu pro plebs který si to nepřebere protože čistou pravdu nám nikdo neřekne , a jak před léty řekl neznámý člověk - kdyby volby mohly něco změnit tak je zakážou , vždyť se koukněte na Fialu , Jurečku , Stanjuru , možá chápu že jim nic jiného nezbývá ale s těmi vládami to jde do kopru ž od Havla , nejhorší je že všichni se chtějí nažrat , ale to nejlepší už je dávno pryč ,,, a myslím že ani pí Nerudová to nezachrání ...
Tak zrovna hypotéka za rozumných podmínek je "rozumné" zadlužení. Nesmysl je půjčovat si na vánoce, televizi nebo dovolenou.
no nevím tedy , když někoho oddluží při částečném splacení (max 20%)
tak první co bych mu udělal je hypotéka kterou určitě bude splácet
nechápu rozumné podmínky pro takové lidi ...
no to je ale bordel
napřed chtějí inkluzi tím se obsadí místa navíc a teď nechtějí poslat peníze ?
klidně by mohli učitelé vypomoci ale ono to není jen o učení , také nějaká příprava a opravování dom úkolů a písemek zabere hodiny navíc
ale s těmi školníky , družinářkami , kuchařkami nevím nevím co udělají
bez nich se školy také neobejdou
myšlenka zajímavá , stelantis má už nějaký podíl ,
ale to se opravdu blíží k pronájmu baterie neb celého auta ,
prostě už tohle protlačit chce nejen značku ale skupinu několika značek které to protlačí na úrovni platforem které pak budou využity pro celé portfolio vozů
prostě stavební kostka a možná více stupňů kapacity
ale ...jsem zvědav
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
teda mě osobně
když už to někdo dává za vzor eko chování
by zajímalo
když jsou tak dobrý
a mají prodaných nových 94% elektovehiklů
kolik je to v číslech prodejů celkově aut za posledních 10 let
nevěřím tomu že si každý koupí elektro
prostě kolik se prodalo fosilů před deseti lety a jak to přešlo do elekto
pochybuji že celková čísla neklesají ...
a tohle násilné přecházení zabije více než půl evropy
pokud si všichni kdo jezdí s fosilem
mají pořídit elektro tak to bude hodně drahá sranda
pro lidi a potažmo i pro stát/evropu
protože zdaleka ne všichni si to koupí a to znamená
delší točení fosilů mezi lidmi až to prostě nepůjde koupit
a pak ty lidi nebudou jezdit - kupovat palivo - platit spotřební daň
a ta spotřební daň se přeleje do ceny elektřiny
která rozhodně sama nebude zlevňovat
tedy cestování se stane luxusním zbožím
no nevím
ps dokonce jsem našel
Odkaz 1
tzn tím že se prodá málo , bude i málo práce , nezaměstnanost ajede to další kolo nezaměstnaní si nic nekoupí prodá se ještě míň a jde to do černé díry