Všem, kteří zde plivou špínu na učitele základních škol, doporučuji, aby si otevřeli CERMAT testy a vyzkoušeli si je sami. Ne toto totiž žáky na základní škole nikdo nenaučí, protože jsou tam chytáky, úkoly logického charakteru, nikoliv jen běžné početní. Ano, systém je v tomto opravdu špatný, takto by to být nemělo. Ale nelíbí se mi, jak tu nadáváte učitelům, že si mastí kapsy doučováním za peníze. Oni to ale dělají proto, aby děti měly vůbec šanci tyto nesmyslné testy udělat. Jako učitel jsem pro jejich zrušení a znovu zavedení vlastních testů, které si bude sestavovat daná škola či obor. Pokud chceme srovnávat, udělejme na konci ZŠ srovnávací zkoušky v rozsahu učiva. Nikoliv tento paskvil, který stresuje děti, rodiče i učitele.
Problém není v používání těchto přístrojů. Ale v tom, aby ve vyučování sloužily jen pro výuku. To si skutečně někdo myslí, že žáci budou v hodině hledat informace? Budou na sociálních sítích, fotit učitele do hloupých tiktok výzev a používat fotky spolužáků k zesměšňování.
Ano, dejme jim zařízení k dispozici, ale pouze školní a pod dohledem stran obsahu.
A ta anketa pod článkem je výplod autora? Jak souvisí letní prázdniny a mobily ve škole???
Problém "civilizované západní společnosti" je v odmítání přijetí smrti. Máme z ní strach, snažíme se zuby nehty nad ní zvítězit. Nebereme děti na pohřby, protože máme potřebu je před ní chránit.
Podívejte se na "primitivnější národy". Ony berou smrt jako přirozenou součást života a jako cestu k životu novému nebo věčnému. Nenosí černé oblečení a na pohřbu tančí a zpívají.
Nám ale přijde přirozené oslavovat jen narození, před smrtí však raději zavírat oči. Je třeba si uvědomit, že úmrtí v dětském a kojeneckén věku se změnilo díky důsledné kontrole v těhotenství, díky potratům v případě, že je dítě nevyléčitelně nemocné. A spousta dětí má šanci na přežití díky lékařské péči po narození. Hrajeme si na Boha. Jenže příroda přesně ví, jak regulovat počet všech živočichů. Proto přicházejí tyto nemoci, aby uvedly svět do rovnováhy.
Pana Duška si neskutečně vážím a má naprostou pravdu. Že není lékař? Ale on vychází z informací lékařů, kteří se vydali cestou alternativnější. Mluví jako čtenář autorů knih, kteří popisují vlivy lidského chování na všechny nemoci, od zlomeniny až po rakovinu.Že to národ neví?No protože o tomto vás ve škole učit nebudou.Nehodí se to do krámu klasické medicíny, která si udržuje pacienty s cukrovkou, vysokým tlakem.. aby mohla inkasovat peníze za jejich léčení.Nebo snad máte pocit, že klasická medicína je chce vyléčit?Ale vyléčit se lze.Jen člověk musí úplně od základu změnit svůj život,své myšlenky, chování, stravování.Pak má šanci vyléčit se z civilizačních onemocnění.
Podívejte se na knihy Luise Hay,Hnízdíla, Hrabici, Dalkheho.Píšou to, co říká Dušek.
Zrušíme zvláštní školy, vytvoříme pozici asistenta a dětí se specifickými potřebami dáme do normálních škol. Pak zrušíme asistenty a necháme ty děti jejich osudu..
A že má asistent na starosti 1,33 dítěte? Jděte se do těch tříd podívat! Asistent běžně pomáhá všem dětem! Já byla ve třídě, kde pomoc potřebovalo 8 dětí na dvě asistentky. V ostatních třídách to bylo podobné. To vám ty počty moc nesedí..
2
Sledujících
0
Sleduje
2
Sledujících
0
Sleduje
Je až hrozivé, kolik lidí schvaluje násilí na dětech. Když muž bije ženu či žena muže, nazýváme to domácí násilí. Ale když uhodí dítě chcete to nazývat výchova..Copak jsou děti méně hodnotné bytosti než dospělí? Ony jen potřebují lásku, trpělivost a čas, než se naučí ovládat své chování. My dospělí s tím sami máme problém a po dětech to pod pohrůžkou trestů chceme.
5 odpovědí