Jako chápu, že ne každý je vnučkou přednosty stanice🤷🏻♀️
Ale pokud přecházím koleje, před vstupem na přechod/přejezd se podívám vpravo<->vlevo a pokud nic nejede, přejdu, přijdu k další koleji a zase, vpravo<->vlevo... A tak dále.
Ten osobní vlak na první kolejí se už rozjížděl, byl v pohybu směrem k přechodu, vůbec neměli vstupovat do kolejiště!
Cedule necedule, prostě pokuta je jen formalita, můžou děkovat hejnu andělů strážnejm, že jsou ještě všichni na živu🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Tak mezi akvaristy se řeší jak usmrtit humánně nemocnou rybu. A ti se shodují s tím, že je nejhumánnější a nejrychlejší je dát do mrazáku. Tak asi proto ji tam dala. Stejně by mě zajímalo, jak řeší chovatelé nadstav nebo nemoc exotických ptáků. Co s nimi dělají, když se neprodají a nikdo je nechce... A tak mě napadá, že jestli fakt jí za toto odsoudí, tak aby se báli i chovatelé slepic... Ty nechovají jen pro parádu, že. Podotýkám, že se mi nelíbí co prodavačka provedla, ale trest mi přijde absurdní s porovnáním toho co jsem psala výše. Vypadá to spíš na nějakou mstu od toho kdo ji udal.
Jako chovatelka vám odpovím:
Nadstav se řeší prodejem/výměnou/darováním, případně rozšířením chovu a nemoc, tak od toho je veterinář, pokud se jednalo o parazitární onemocnění, tak šlo zřejmě o vápenku, což se dá velice jednoduše vyřešit buď kapkou pod křídlo/mezi křídla, nebo ptáčka opatrně postříkat Clear killem a následně vyčistit a vystříkat i klec, neboť většina parazitů přežívá v prostředí, a ne přímo na ptácích.
A zbavíte ji jak vápenky, tak čmelíků a dalších neřádů.
Takže ze všeho výše uvedeného vyplývá, že ve zverimexu kašlou na čištění a dezinfekci klecí, ptáci jsou bůh ví odkud a v bůh ví jakém stavu a jak je tak zvykem, tak za dvojnásobnou částku, než od chovatele.
Hlavně prodat a vydělat, investice do dezinfekce je položka navíc.
Pokud k tomu nemáte vztah, což v tomto případě není (majitel chce hlavně vydělat, zaměstnanec v klidu přečkat směnu a dostat výplatu) tak to pak podle toho vypadá, pták ani jiné zvíře v obchodě vlastně nikoho nezajímá...
Každý rok se bohužel tyhle komenty opakují....Ono jde především o to, že jak píšete "od včerejšího dne se ví že má dnes sněžit". To je ale informace hlavně pro řidiče...bez ohledu na silničáře si buď naplánuju cestu na jindy nebo, pokud už musím jet a ono ejhle, opravdu sněží, tak tomu faktu prostě přizpůsobím jízdu.
Je to především odpovědnost řidiče. To, že půlka národa je "bíloslepá" a chová se na silnici, jako by sníh nebyl a tvrdošíjně jede jak za sucha a slunce je prostě fakt. Pak, když to někam takový řidič třískne, tak nejjednoduší je nadávat na silničáře....on za to přeci nemůže. Na dálnici je povolených 130, tak to valím 130. To, že sněží ignoruju....
Faktem je, že pokud je v kopci na silnici sníh, tak kamion nemá šanci projet
Dalším faktem je, že jsme tranzitní zemi bez odpovídající infrastruktury.
A že bude sněžit je informace pro řidiče? Ano, ale řidič i dopravce je daňový poplatník a očekává, že z jím zaplacené silniční daně bude ta silnice posolena, když se ví 24 hodin předem, že bude sněžit a mrznout.
Takže ano, souhlasím s názorem, že kalamita je dána z velké části lajdactvím a liknavosti.
Když vím, že bude od 8 sněžit, tak tu silnice přece v 6 posypu solí a je to, a ne že hodinu po tom, co začne sněžit, se snažím projet se sypacem mezi kamiony, co se nemají šanci pohnout.
Když si vzpomenu, jak jsme v 70. a 80. letech jezdili na nesolených silnicích (tedy já ne, ale táta ano) ve Škodě 120 bez jakýchkoliv asistentů (ASR, ABS...), která sama o sobě neměla nic moc jízdní vlastnosti na čemkoliv trochu kluzkém, že se jezdilo na univerzálních pneumatikách a že ani ty "jedničky" silnice nebyly solené, ale jen zpluhované a posypané štěrkem. Jezdili jsme 40km k babičce, na chatu, v zimě na hory. A nepamatuji se, že bychom někde dvě hodiny stáli kvůli hromadné nehodě. Zjevně s vývojem čím dál lepších vozů a asistentů úroveň a schopnosti řidičů klesají a klesají 😕.
Ono taky v 70. a 80. letech těch aut bylo minimum, kdo měl auto, tak byl king a když měl i na benzín, tak mohl přemýšlet o tom, že někam pojede. Kamionů bylo taky poskrovnu.
Dneska má auto skoro každý a kamiony přes republiku jezdí tranzit celá Evropa, no tak pak je jasné, že když nemáme odpovídající infrastrukturu, že to prostě při jakémkoliv problému stojí.
Prostě se nedá srovnávat provoz nynější a před 50. lety.
Silničáři asi čekali, až přestane sněžit, aby mohli vyrazit.😉
Asi.
V září povodně se vědělo 3 dní předem, upoustely se přehrady pro minimalizování následků povodní, v zimě meteorologové varují, že v pátek ráno začne sněžit a silničáři?
Místo, aby to po půlnoci preventivně posypali, tak počkají, az přestane sněžit a pak vyjedou.
Teda nevyjdou, protože pro uvízlé kamiony se nikdo nikam nedostane.
A když už se někam dostanou, tam místo, aby vrstvu sněhu shrnul radlici a zbytek posypal, tak tam jenom nahází sůl, že ono to časem přece roztaje samo.
Nejhůře postižená Litovel????
A byla soudružka v Krnově, Jeseníku, Vápenné, Zátoru, Nových Heřminovech, Opavě????
Já ano, a v Litovli se vlastně vůbec nic nestalo, když to porovnám...
I na fotce je 10 cm na silnici, ve Vápenné to vzalo silnici i s podezdívkou, v Karlovicích celý jez.
Tak ať se jde soudružka Matějková pokochat
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Takhle jsem jednou mladýmu naaranžovala obraz "Mariáš"
Rozdala jsem karty, doprostřed hromádku a kolem poházené různé bankovky. Dokupy tam toho bylo za dva a půl tisíce.
Ale radost měl, to zase jo.
PS: Co se týče té recyklace článku, tak možná to bylo právě na popud tehdejšího uveřejnění 😉
Někdy je každý tip dobrý 🤷🏻♀️