To se staví samé galerie, předražené cyklostezky, lavičky a náměstíčka. A pak dopadneme, jak v Číně kde postavily luxusní sídliště, ale nikdo na to nemá tam bydlet. Zdravotnictví jde ke dnu a přibývá nemocných, protože nemají čas se o sebe starat. Musí vydělávat, až padnou na hubu a pak dostanou výpověď, že jsou doma na kasu. Děti rostou, jak dříví v lese, protože rodiče jim musí vydělávat na budoucnost a vzdělání. Co kdyby chtěly studovat na vysoké škole fotografa, nebo totalitní režim. Je tam přes 250 oborů z kterých si mohou vybrat a studovat skoro zadarmo. Pak můžou napatlat na plátno něcosi a prodávat to v těch galeriích. Kopat díru na optiku mobilem. Jezdit v autech dokud neshoří. A péct chleba solárkem.
Můžu se zeptat jaká C5 byla v hybridu. V hybridu je C5X nebo C5 Aircross, v obou jsem jezdil a se svými 2m a 130kg neměl problém s prostorem, ten bohužel už není za mnou. Středový tunel byl u všech motorových variací stejný. A kupodivu, méně místa na nohy mám v novém Berlingu díky nesmyslné středové konzoly. A citroeny mám od roku 1996, BX,Xantia,C5, C8, C4GP atd
Už přesně nevím. byla jsem na předváděcí jízdě asi před pěti lety. Mohl to být první model v hybridu. A Berlingo jsem měla od roku 2001 až do 2022. Takže asi všechny modely. Záleží, jestli si kupujete nové na zakázku, tam si řeknete co tam všechno chcete. To jsem měla jen jedno, ostatní jsem již řešila proti účtem a brala jsem předváděčky. Tam si, už moc vybírat nemůžete, ale zase jsou většinou nadupaný veškerou technologií, aby si zákazník vyzkoušel co to auto umí. A pak je i trochu zajeté a o něco levnější. I když čím novější model, tím víc vás omezuje a stále něco hlásí a nadává, až to je nepříjemné. Co s tím naděláme, když poslanci v EU nemají nic jiného na práci.
Syn měl DS 4 motorizace 1,6 HDI a nepřipadalo mi malé. Mám 120 Kg a nebyl problém se usadit. Vyměnil to za Mazdu 3 a tam mám problém se vejít. Ds bylo boží a Mazda na něj nemá.
Ale já jsem jela v Hybridu C5. To je rozdíl oproti HDI. Do Hybridu musejí nacpat spalovací motor na naftu a elektro pro baterii. Ten prostor zmenšuje střední panel. Na víc má mnohem menší nádrž na naftu. A o to menší kufr. Můžete si zajednat zkušební jízdu. Jsem věrná Citroenu skoro 20 let. Vždy jsem měla Berlingo, až ten poslední model jsem musela vyměnit za automat, ale v Berlingu ho nedělaly a na víc jen v elektrice. Nyní mám C5 aircross v naftě. I s ním jsem spokojená. Má vše co nyní vyžaduje EU i když je tam. spousta zbytečných věcí. I zadní sedačky se dají sklopit do roviny. Každé auto má své mouchy. Ten který nemá, prošel sítem. A zákazník měl štěstí.
Proč nenapíšete, že je to Citroen. Jako Lexus co vyrábí Toyota. Ten článek je jen skrytá reklama. Proto to auto p. Borhyová tak vychvaluje. Jela jsem v DS Hybrid ve zkušební jízdě při předváděčce .Asi před pěti lety. Vypadá luxusně, ale vnitřní prostor je tak malý, že by to bylo tak pro liliputy. Hlavně místo pro řidiče je asi jen pro někoho do 70kg. Jinak se tam nevejde. A ta cena je min. kolem 1.milionu. Prostě to je reklama.
Prostě zaspali dobu, kdy ještě mohly být na úrovni dnešní konkurence. Je za to zodpovědné vedení firmy. Je mi líto těch zaměstnanců. Někteří tam pracují celý život. Firma by neměla propouštět, ale najít nějakou alternativu. Třeba se spojit s jinou firmou, která nestíhá vyrábět a začít třeba s výrobou komponentů. Jistě nějaké řešení je. Ale když jsou ve vedení neschopní manažeři a čekají od státu pomoc, tak by měly skončit oni.
Jen to tam nechte být. Ve všem se vrtáte.To jsou pyramidy, v zemi starý kostry a nevím co ještě, teď ledovce. Pak sem z toho nataháte viry a jsou z toho nové nemoce. Země se nějak vyvinula a stále se vyvíjí a my jsme toho součástí. Jen jsou stále nové technologie, které umožňují lépe bádat co se kde vyhrabe.
Až když jsem měla oficiálně potvrzenou diagnózu SPS, tak jsem si mohla zažádat o invalidní důchod, který stále vyřizují. Za léky jsem už dala asi 5 000,- a postupně mi léky ubírají. Žijeme se synem z jeho důchodu a příspěvku na péči. Mám ještě staršího syna, který je již také ze všeho vyčerpaný. Nyní mi nasadili nový koktejl z plazmy, ale je mi po tom docela špatně. Má to hodně vedlejších příznaků a já je mám asi všechny. jsem ráda, že to platí pojišťovna. I tak nikdo neví, jak dlouho tady budu. Je mi 53 a ještě bych tady ráda byla, ale budoucnost je nejistá. Zatím jsem jen zátěž pro syna. Nikoho tady už nemáme. A kdo by se zabýval o starou ženskou. Celin má kolem sebe alespoň spoustu lidí co se o ní starají. Viděla jsem na ní, jak zpívala na zahájení olympiády, že na tom není dobře a zpívala s velkým úsilím, aby dala lidem to nejlepší co jí drží při životě. Já jsem hodně kreativní a mě zase oslabuje jemná motorika, tak to mě také sráží ke dnu. Klepou se mi ruce a jsem stále unavená. I řízení auta mi chybí. Potřebovala bych umístit do pečovatelského ústavu. Ale nikde nemají místo. Ale feťáky a nepovedené sebevrahy, kteří dají druhý den revers a zkusí to zase, samozřejmě opět bez úspěchu, Tak pro ty místo je. Ta nemoc je hodně náročná v tom, že nevíte co bude druhý den. Pak vám ostatní nevěří, že jeden den chodit můžete a druhý den to nejde. To jsou pak rady, musíte se snažit! Ale to u této nemoci neplatí. Prostě si s vámi dělá co chce. Jsem celá modřina, jak neudržím stabilitu a stále do něčeho narážím. A ještě padám dozadu,Takže žádné pomůcky na chození mi také nepomohou.
Vím o čem to je. Také mám tuto diagnózu SPS. A žádný lék přímo na tuto nemoc není a ani nebude. Je nás málo, aby se výzkumem začal někdo zabýval. Je nás 1: 1 000 000 a to se výrobci nevyplatí. A také je to málo známá nemoc. Já jsem s tím začala bojovat před 13. lety. Doslova jsem musela doktory otravovat, aby semnou začali něco dělat. Ta nemoc začíná nenápadně a postupně se zdravotní stav zhoršuje. Já jsem začala mít křeče a bolesti v bederní části až se mi páteř prohnula do hyperlordózy. Ani s tím mi nikdo nedokázal pomoct. Pracovala jsem v bolestech. Jediné, co mi předepisovali, byly lázně a rehabilitace. Začalo to, když mi zemřel manžel a ještě mám ment.postiženého syna. Takže celý život ve stresu a tím se to rozjede. Psychika je velice důležitá, ta na to má největší vliv. Až když jsem začala mít křeče v tříslech a všechny svaly jsem měla tak ztuhlé, že jsem křičela bolestí. Musela pro mě přijet záchranka a dva chlapy mě musely narovnávat, abych se mohla posadit na křeslo. Na neurologii mi dali sedativa a poslali domů. Trochu se mi ulevilo, ale po třech dnech se vše opakovalo. Ty bolesti jsou tak nesnesitelné, že se to nedá s ničím srovnat. Tělo se mi vždy skroutilo, jako jsou ty odlitky z Pompejí. A bolesti jsem měla i pět hodin v kuse. A až na po čtvrté mě konečně hospitalizovaly na neurologii a začali do mě pumpovat kortikoidy a spoustu léků. Po třech dnech se mi konečně začalo ulevovat. Takto jsem brala velkou dávku kortikoidů a všeho možného asi půl roku. Ta léčba je jen experimentální. Každý má jinou, ono to ani není léčba, ale spíše to zklidní tělo od křečí.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Když tohle auto bude stát 650.000 Kč a bude mít reálný dojezd 350 km s nákladem 800 kg. Bude moje firma zákazník
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Jo, a po 200.km vám to začne hořet pod zadkem. :0)
A vozit to může, tak akorát polystyren.