Kvalita škol je stejně různorodá jako kvalita distanční výuky. Tlak na školy můžeme vyvíjet sami.
Cermat je zatím nejlepší srovnání studijních předpokladů, co tady zatím bylo. Není dokonalý, ale lepší systém tu nemáme.
V testech z ČJ i M je velká část věnována pochopení zadání, ne nějakým nadstandardním početním a nebo gramatickým úlohám.
Když se přijímačky ponechají v současné podobě, tak se alespoň ukáže, jestli měl distanční rok nějaký vliv. Tak bude v průměru o 2, 3, 4 body méně, než v loňském roce. Vadí to? I v předchozích letech se dávali kondice, když chtěl někdo trochu navíc...
Už to tu zkoušelo počítat několik diskutujících.
K proočkování potřebujeme 2 dávky, je nás 11 mil., tedy 22mil. očkovacích dávek. Při 60-70%, které chtějí pro účinnou proočkovanost se bavíme o cca 15,5 mil. dávek. Zatím očkujeme cca 1000 lidí denně. I kdyby jsem očkovali 10 000 denně, tak se na dostane na posledního za 1550 dnů( 4,2 roku) Když připočtu, že účinnost vakcíny je odhadována na rok, tak se reálná proočkovanost 70% populace rovná cca 20 let 🙂 To opomíjím fakt, že vakcíny stále nejsou k dispozici a od Vánoc se do ČR dostalo 20 000 dávek. Balení 5000 dávek má po rozmrazení 6 hod použitelnost, kolik jich můj obvoďák naočkuje za den? Nebo něco špatně počítám...?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pane Kubku, jste opravdu člověk nehodný obdivu.