Případ agresora-psychiatra, islamistické pozadí poněkud stírá. Bylo uvedeno, že to byl propagátor židovsko-křesťanského soužití, upozorňoval policii NSR na deprivační chování a frustraci muslimů odtržených od svých náboženských kořenů vlasti svých předků, a pokoušejících se je praktikovat v zemi nesdílející, přesto jejich rodné. Viděla jsem film o důsledcích tragedie "čárlí ebdo", a napadlo mě, že je-li víra v "něco" do muslimů tak hluboce vryta, je nemožné je na "Západě" převychovat, neb ji mají zabudovánu do svého životaběhu, a výsměch adresovaný svým "modlám" považují za urážku nejhrubšího zrna, a adresáta za určeného k likvidaci. Ve filmu debatovali intelektuálové nad přípustností tohoto výsměchu od naprosté svobody říci cokoli, po respekt k adresátovi výsměchu. Uzavřela jsem si, že muslim nemůže žít v "demokracii", neb ji neumí chápat, a může mít pocit "znesvěcení" na každém rohu. Mládeži, připravte se: Konverze versus daně versus smrt, podle toho, kdo bude vládnout. Muslimů je neurekom(🙂), a množí se rychle.
Lékaři jsou alergičtí na přegúglované pacienty, a pacienti mají pozorně poslouchat lékaře, zdvořile klást dotazy, shrnutím dát najevo svoje pochopení pokynů, případně požádat o písemné vysvětlení. Nejde-li o urgent, je dobré si předem sepsat, na co se chci zeptat, nebo se nechat doprovodit. Autor článku, estetik, dal lékaři (i nám) poukazem na svoje VŠ vzdělání najevo svoji potřebu nechat se v něm utvrzovat. Možná si není jist, že "by se to poznalo". 🙂
Děkuji ústavnímu právníkovi, že mě potvrdil 🙂. Generální náčelník rozhoduje o postupech armády (nedejbože) ve válce, dostav předtím pokyn ministra obrany, že válka začala, jinak sedí nad mapou a zapichuje praporky. O penězích pro armádu může na základě přesných údajů s ministrem jednat, doplňovat specifikaci apod., ale na závěr sklapne bufy, a čeká na peníze. Ani koment, zda je jich málo nebo hodně, mu nepřísluší, podkopával by tak důvěryhodnost ministra. To pan Řehka neví? Zajisté ví, ale ovlivněn (erotickými?) emocemi, vypadává z vojenské nadrilované role: po vyslechnutí ministrova "rozkazu" zasalutuj a sklapni. Počne-li v době míru dávat "bojové" pokyny, nebo navádět civily k vojenské aktivitě náčelník, "je cosi shnilého ve státě"..., a začne to páchnout vojenskou chuntou.
Stalin, jako vítěz 2. světové války, si mohl dovolit leccos, ale postup "osvobozování" držel. Bylo-li dohodnuto, že ČSR připadne SSSR, bylo nemožné, aby Prahu "osvobodili" Američané, a ne prvořadý, slavný Koněv. Malinovského strčili na Moravu, kde si to rozdával s fanatickými nacisty, kteří si svoji "smrt" nechtěli připustit ani pár dní před ní. Osvobození je eufemismus pro zničení armád hitlerovského Německa na území ČSR tažením "na Berlín". Tam chtěl Stalin symbolicky tu hrůzu skončit, v sídle agresora. Při tomto tažení čistil území na cestě. Tak to vidím já, antibolševik, r. 1946. Všichni jsme v moci velmocí, bylo, je a bude. Amen.
Vezmeme-li bezpečnost do svých rukou, jsme v USA, ale tam mají jinou tradici s pěti bouchačkama na hlavu. U nás by tato povinnost pasovala policii, ale frídemokrati by začali halasit něco o policejním státě. Dobrá předvolební potrava, své už vědí občané států dále na západ... Řeklo by se s Foltýnem: "Přidejte špiónům", velká práce je na nich, a do ulic víc policajtů, "šikam ja", ale kde vzít ty dobrodruhy?
Dostala jsem krásný vánoční dárek, děkuji autorovi. Žiju v Brně celý život (78,5) , proto pár poznámek: neříkáme Špilas, ale Špilák, stejně Vilzoňák, Kravák, Svoboďák. Ne Hlavas, ale nádr. Možná příponu -as přivezly náplavy z Čech (nic ve zlém 🙂. Brňák zkracuje a změkčuje, proto prigl. Priglem se klepaly i koberce. "Dám ti priglem přes flígr a hledé flígl!". "Tramvajku" bych z huby Brňáka nikdy nedostala, že by opět naplaveno? Brněnské MHD hluboké koření (Vlasta B.), na zastávce si podle dojezdových časů seřizuju hodinky. Vidět na křižovatce šmirglů pod Petrovem, kdy se míjejí šaliny ze 6 směrů, téměř troucí se tři vlaky v zatáčce: Extáze! 🙂PF 2025!
Tak co byste, mládeži, vlastně chtěli? Říkáte, že represe jsou špatně, správně je osvěta. Už 30 let se do lidí duje, co je a není zdravá strava, celá Evropa to ví dávno. Jsou-li zdravé děti prioritou, najdou se i peníze, rodičům se na příkladech tlustých potomků ukáže škodlivost čipsů, pic, hranolků apod. Děti, zaškolené dnes, se možná dožijí privátního zdrav.poj., může se jim tedy vyhrožovat 500 dolary za návštěvu lékaře bez odneseného receptu. Že i kroupy můžou být mňam vím i já, masorádka. Nemusí to být drahá qinoa; pohanka, luštěniny rýže natur, brambory, zelenina z českých farem taky fajn.
Řečeno s klasikem: "Šeci lžou a kradnú". Čisla jsou ošidná. Ekonom Bartoň pravil: 1. Ani dnešní novorozenci nedosáhnou na průměrný plat. 2. Průměrný plat máme nejhorší v EU, před námi o 7% Řecko (to zbankrotované!), kéž bychom ho za 4 roky dohnali! 3. vláda nedodržuje zákony, a nevídaně mění pravidla dotačních smluv za pochodu, tím ztrácí světovou důvěru. Kdož si přeje pod stromeček víc?
Je hrůzné, že v 21.stol. vyzývá vrcholný představitel USA k lidským vojenským obětem, když dávno existuje vojenská technika a elektronika, která počet lidského "kanknenfutr" snižuje. Celý svět ví, (nejen chcimíři), že v boji "do posledního muže" by Uk prohrála, už nyní si přejí američtí vlastníci ukrajinské půdy, aby na ní nebyli vojáci pohřbíváni. O čem se to přemýšlí a debatuje, a to ve světovládných kruzích? Styďte se, podporovatelé těchto militantních úvah, je to zrůdné!
Podstata křesťanství je činit dobro, (jasně, napřed ho musíme poznat, prý je trojí: 1. to, co těší; 2. to, co prospívá - objektivní; 3. to, co slouží - mravní). Je možné, že křesťanský, ve víře vzdělaný muž si s tím neporadil, i když nauku vyučoval? Že ho Bůh nevedl? V 80. letech se už fyzicky nemučilo, i kdyby: co mučedníci, myslel na ně, byli mu vzorem, nebo nedostižným? Má právo vyučovat filosofii, a co v ní učí?
5
Sledujících
0
Sleduje
5
Sledujících
0
Sleduje
Propad žáka v ZŠ svědčí o neschopnosti učitelstva. ZŠ má žáka naučit základům v rozsahu hodnocení 1 - 4. Škola musí najít obsah učiva, které by učitel touto stupnicí mohl klasifikovat., neboť školní docházka je povinná, a každý žák, je-li mentálně a jinak zdravotně schopen, se jí musí podrobit, tudíž ho učitel musí vhodně zvolenými prostředky jistému penzu obsahu ZŠ naučit. Opakováním ročníku/ů se to nestane, to věděl i komunista, když zřídil ZvŠ pro žáky se sníženou úrovní rozumového nadání, potažmo internátního typu pro děti znevýhodněné. Tito žáci byli poté schopni vyučit se v 2letých, příp. některých 3letých učňovských oborech, a následně se uživit při rozvoji kladných povahových vlastností. Tito žáci vždy budou, maturita v plném významu slova jim není určena, ani by ji neupotřebili, ale vhodná manuální práce, podpořená patřičnými poznatky v oboru, jim dodá sebeúctu při pohledu na postavenou zeď či upletený košík, (za který jim dnes snobové ruce utrhají).