Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Školství je tedy názornou ukázkou systému, který za mnoho peněz poskytuje málo služeb. To, že studenti umí po 14 letech každodenní výuky jen trochu česky a anglicky, je velmi tristní výsledek současného školství. A nezachrání to ani 20 procent studentů přirozeně nadaných na matematiku. Pár měsíců po maturitě neumí mladí často téměř vůbec nic. Něco jiného jsou odborné školy, tam mohou být výsledky někdy i uspokojivé. Celkově je to ale bída a ubohost.👎😔
Nejspíš proto, že ti žáci nejsou schopni (a nikdy ani nebudou) ty informace zpracovat, "yntelyvente".
118
Sledujících
0
Sleduje
118
Sledujících
0
Sleduje
Babiš zahájil Agrofert Black friday. Nadávky se slevou 40%.
6 odpovědí
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tak šup k nejbližšímu psychiatrovi také!!!!