Proc platime dane kdyz nam nas vlastni urad neda vysledky kontroly kterou jsme si defakto zaplatili?
Verim ze prave uverejneni vysledku tak jako to dela nejmenovana spolecnost (xtest) ktera si od uzivatelu bere poplatek za to ze nabidke vysledky techto testo je to, co obchodniky a jejich praktiky by mohli napravit a to ZASADNIM zpusobem! Kdo souhlasi?
Aktuálně jsme se vrátili z dovolene. Jedna 1/2 na severním břehu Lago di Garda a druha 1/2 na východním břehu Istrie.
Pan pisálek skutečně musel byt asi zcela někde jinde a nebo nesrovnává srovnatelné.
Tedy dodejte co jste kde a za kolik kupoval nebo to je jen jeden pisálek povídal. (Rozumějte lhal - chtěl byt světový)
Za mě jsme měli ubytování v Chorvatsku za polovinu a to i kvalitnější (větší, lépe vybavene).
Ceny v restauraci naprosto srovnatelne.
Ceny v krame taky.
Možná výběr a kvalit vyznívá lépe pro Itálii.
Howgh
Velmi dobrý a poučný příspěvek, přestože jezdím již mnoho let. Také si za volantem zanadávám, nikdo to neslyší a já "vybiju" zlobu třeba na řidiče, který zneužívá pravý připojovací pruh k předjíždění. na př. Jedu povolenou rychlostí (většinou 70 ) smíchovskými tunely z Prahy v pravém pruhu. Při výjezdu z prvního tunelu je připojovací levý pruh z oblasti Radlic. Nic tam zrovna nejede, což je dost časté. Za mnou jedoucí vozidla toho často zneužívají a předjíždí zprava, před tunelem, na konci připojovacího pruhu využívají "zipu". Považuji to za nefér. Kdyby to byl jednotlivec, tak pospíchá. Chápu. Ale stává se to pro mnohé rutinou.
Stejně tak na Plzeńské ve směru od Anděla z centra se velmi často zneužívají odbočovací pruhy vlevo, přestože jsou dobře značeny. Vozidlo se do něho zařadí, jede, poté hodí blikač vpravo a využívá "zipu" k předjetí několika vozidel v proudu. Též nefér, nebo ne? Kdyby to tak dělali všichni, to by byl chaos a ještě pomalejší jízda. Snažím se pochopit profíky, kteří na našich silnicích tráví mnoho času, ale za správné to nepovažuji. Uvítám názory ostatních řidičů.
Na plzeňské od Anděla pozor. Tady ty odbocovaci pruhy jsou až ze těmi světly. Tedy naopak ti řidiči kteří to projedou vlevo a až pak se cpou do pravého pruhu tak se ničeho nedopouští. Jinak s tou situaci pro výjezdu z tunelu - naprosto souhlasím. Je to prasárna a děje se to naprosto nonstop každý den.
Dřív jsem si kola na autě přehazoval sám, dokonce jsem pořídil hydraulický zvedák a momentový klíč. Jenže na trávě se mi ten zvedák bořil, na prkně to bylo takový vratký a na silnici je poměrně silný provoz a to se mi taky nechtělo, takže jezdím do pneuservisu. Trvá to asi 15 minut a vždycky zkontrolují vyvážení a tlak, kola mi hodí do kufru v pytlích, tak se ani neumažu. Ale v životě jsem neviděl nikoho, kdo by pomocí momentového klíče kola povolovat.
To je recept jak si momentovy klíč zničit. Mam momentovy klíč a je na něm
Výslovně napsáno ze se s nim
Nemají povolovat utazene šrouby. Autor článku asi zcela neověřoval přejaté informace.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ukazuje to na to, ze ridicsky prukaz se dnes bere jako pravo…. Ja si myslim ze by ho nemel mit zdaleka kde kdo….neni to ostuda nedokazat ridit stroj jako je auto. Clovek musi vnimat nekolik veci najednou. Musi predvidat nasledujici casovy vyvoj…. Predpovidat podminky ktere ovlivnuji chovani samotneho vozu….. pak to dopada tak jak to casto dopada. V nejlepsim pripade jako je tento to odnesou jen plechy…. V horsim pripade to odnese nekdo svym ci cizim zdravim…
1 odpověď