Takže opět žvást a nesmysl pisálka nula nula.
Jaká je realita v zimě?
Typickým příkladem budiž zimní cesta z Prahy do Košic. Nabíjíte na celé trase jednou v délce 38 minut. Auto si vše určuje samo, počítá klimatické podmínky, uzavírky a podobně.
Takže realita je, že autorovi se velice líbil nějaký individuální dotaz a strašně moc se těší, jak se tomu lidé budou v komentářích smát.
Vysvětlování potrefených hus, jako jsem já, je ale na místě.
Lůza čeká u nabíječek a shání nabíjení i u soukromníků cestou.
Borci valí v benzínu a naftě...
Pana europoslance bych doplnil.
Klimatická změna - globální oteplování - pokračuje.
Bez ohledu na nesmyslně utracené stamiliardy.
A pak zase přijde další klimatická změna - globální ochlazování.
Tak jak to probíhá na Zemi už po tisíce let.
A jak to probíhalo i v době, kdy na Zemi člověk ani nežil.
Nevím proč minulý i současný režim pořád musí bojovat s přírodou.
Mně to připadá jako když kojenec chce bojovat s vlastní matkou...
Na příkladu pana Niedermayera můžeme pozorovat, jak i bezesporu velmi chytrý člověk může propadnout fanatismu. Ačkoliv dnes a denně můžeme pozorovat neblahý vliv Green Dealu na naše existenční jistoty, a to jsme jen na začátku, tak tento ekologista bude slepě dokola povídat likvidační pseudozelené fantasmagorie.
Smůlu máme v tom, že fanatik za žádných okolností neuhne.
Pragmatik je ochoten se dohodnout a vydat se tím směrem, kterým ho vede tlak většiny.
To je zase blábol. Pana Niedermaiera jsem respektoval v době jeho působení v ČNB, ale po přechodu do europarlamentu se z něj stal zelený fanatik. Nevidí, jak nás Green Deal poškozuje, stejně jako přemíra byrokracie, dotací, regulací. On by ještě přitvrdil ( a zrychlil pád Evropy do bezvýznamnosti). Pokud se nevzpamatujeme a podobné lidi nevymeteme z vedoucích funkcí, čeká nás smutný konec, v nejlepším budeme hospodářskou kolonií Číny.
Soubor opatření (spíš nedopatření) to opravdu je. To, co deklaruje, že je jeho záměr a co opravdu dělá jsou dvě různé věci.
Něco jako boj s dezinformacemi, který také neříká, že je zaváděním cenzury.
Dříve politici slibovali občanům zlepšení života - pokud je občané zvolí.
Lišili se v tom, jak toho chtějí dosáhnout.
To museli - jinak by ta hra na demokracii nedávala smysl.
V posledních letech je to jinak - podstatné je, aby se dobře měla planeta.
A člověk je líčen jen jako její škůdce.
To má logiku - každá lidská činnost a dokonce pouhá existence je spejana s tvorbou nějakých emisí plynných, kapalných nebo pevných.
Tak co s tím? Zbavíme planetu všech lidí?
To se pak planeta bude mít skvěle, že?
Nám to "pomůže" tak, budeme v Evropě bez průmyslu. Tím politici dávají konkureční výhodu Číně, která taková pravidla při výrobě nemusí ve své zemi dodržet.
EU - cestou GD - nám může i nadále zvyšovat ceny energií.
Tím dosáhne toho, že výroba oceli, cementu, hliníku, hnojiv, pneumatik a další energeticky náročné výroby zmizí z EU jinam.
To ale neznamená, že uvedené produkty nebudeme potřebovat.
A tak je budeme dovážet ze zemí, kde ještě zelení fanatici nevládnou.
No a za 2 roky si na jejich dovoz uvalíme ekologickou danˇ.
Takový nesmysl nedokázali vymyslet ani v minulém režimu.
Kolaga Německý to píše správně. Můžeme ceny energií grýndýlovat až do nebe.
Tím postupně zbavíme EU výroby oceli, cementu, hliníku, hnojiv, pneumatik a dalších energeticky náročných výrob.
To ale neznamena, že uvedené nebudeme potřebovat.
A tak je budeme dovážet ze zemí, kde se ještě nenechali zelenými fanatiky zblbnout.
A za 2 roky na tyto dovozy uvalíme ekologickou danˇ.
To nemá chybu, že?
Ještě před 10 lety se politici předháněli ve slibech jak zlepší život občanů - pokud budou zvoleni.
Lišili se v tom, jak toho chtějí dosáhnout. To museli, jinak by ta hra na demokracii neměla smysl.
Jenže tedˇ už jde jen o to, aby se měla dobře planeta.
A člověk je líčen jen jako její škůdce. Má to logiku, protože každá lidská činnost a dokonce pouhá jeho existence je spojena s tvorbou nějakých emisí plynných, kapalných nebo pevných.
Tak co s tím? Zbavíme planetu všech lidí?
To by se pak planeta měla skvěle, že?
Trochu tendenčně napsáno. Tož to za autora doplním. Inflace za poslední 4 roky byla v ČR 32,4%. Takže s přihlédnutím k inflaci je cena Kodiaqu o 220 tis méně něž byla před 4 roky. Tož to pane autore zkuste znova, ale trochu zapojte to co Vám roste na krku 😉
Kdyby to bylo jen o inflaci, tak kolik by už musel stát Enyaq?
Co kdybyste zapojil spíš vy?
Rekněme si na rovinu, současná elektromobilita je špatná elektromobilita!! Ovšem zájem o elektromobilita ovšem dává pro prostor na vývoj nových systémů, tudíž v budoucnu může být elektromobilita dobrá. Nikde ovšem není psáno, že elektromobilita je jediná možnost. Může být vyvinut kvalitní pohon na bázi vodíku, či atomové energie (či něco jiného, zatím neznámého). Uvidíme tedy...
Neuvidíme.
Politici rozhodli, že jediná možnost je elektromobilita.
Je to sice nesmysl, ale tak to je.
Už nevědí jak propagovat tyto auta, nejvíc mi vadí, že člověk od roku 2035 asi nebude mít na výběr co si koupit za svoje peníze, kdo chce takové auto ať si ho koupí, ale kdo chce se spalovacím motorem, tak ať má tu možnost si ho koupit, vláda v Bruselu si myslí, že Evropa spasí celý svět???blbost.....
Nevím co si myslí vláda v Bruselu, ale problém bude už od 1.1.příštího roku, kdy budou platit nižší flotilové emise. Takže automobilky - pokud prodají totéž co letos - budou mít na vybranou ze 3 možností.
A každá z nich je špatná:
1) zaplatit EU 15 mld. Euro za překročení flotilových emisí
2) nevyrobit 2,5 milionu aut se spalovacími motory a neptatit z nich pokuty. Jenže to je bude stát na výnosech taky 15 mld. Euro
3) subvencovat ceny elektromobilů 15 mld. Euro a zvýšit tak jejich prodejnost na potřebnou úrovenˇ
Pochopitelně je možná kombinace uvedených možností, ale to nic nemění na tom, že dobrá není ani jedna možnost ani jejich kombinace.
Výsledkem bude propouštění a zavírání továren, které se chystá už dnes.
Byly doby, kdy VW prodával miliony aut se spalovacími motory a bez jakýchkoliv dotací. Jenže to byla auta, která odpovídala požadavkům zákazníků a ne požadavkům bruselských regulátorů...
Tedy zkusenosti "uzivatele" a nikoli řidiče. Ja si chci uzit jizdu, citit splynuti se strojem... A ne byt pasažérem polofunkcni elektroniky ☹️
Já vám rozumím. Také chci zažívat příjemné emoce spojené s jízdou autem.
Koupě elektromobilu je pro mne něco jako koupě mikrovlnky nebo ledničky.
Jaké příjemné emoce zažijete při používání mikrovlnky nebo ledničky?
A tak pátráte po autě, ne po pojízdném Facebooku...
Ježdění Teslou je spíš statusová záležitost než automobilismus.
Ukáži že na to mám, že jsem moderní a myslím to dobře s naší planetou.
Teslou by lidé zřejmě jezdili i kdyby měla naftový pohon.
Jezdí Teslou ne proto, že je to elektromobil, ale protože je to Tesla a oni patří do klubu.
Jsou i lepší elektromobily a dokonce skoro kopie Tesly a stejně nejsou jejich prodeje nijak významné.
Ale nejmenují se Tesla a tak mají smůlu...
A teď si řekněte kolik reálně proservisujete u nového auta ve 140k km.. 7x olej + filtry za 5-6 tisíc , jednou max dvakrát brzdy.. Dohromady jste na 60.000Kč a rozdíl v pořizovací ceně u obdobného vozu je 200k Kč...Paráda za dalších 260k km budete mít zaplacený rozdíl na servisu 😄 a budete doufat že neklekne v EV baterie
Problém vidím v tom, že lidé posuzují koupi auta jako koupi 15 deka vlašáku a 2 rohlíků. Ty, když zkonzumuji, tak peníze do nich vložené už nikdy neuvidím.
U aut to ale tak není.
Auta pořád nějakou hodnotu mají. Jde jen o to jakou a to zjistíme až při jejich prodeji.
A u elektromobilů jsou náklady jen z titulu vlastnictví extrémně vysoké.
A teď si řekněte kolik reálně proservisujete u nového auta ve 140k km.. 7x olej + filtry za 5-6 tisíc , jednou max dvakrát brzdy.. Dohromady jste na 60.000Kč a rozdíl v pořizovací ceně u obdobného vozu je 200k Kč...Paráda za dalších 260k km budete mít zaplacený rozdíl na servisu 😄 a budete doufat že neklekne v EV baterie
Opel Cosa stojí v základu 410 tisíc.
Opel Cosa Electric 810 tisíc.
Tříletá Corsa začíná v bazaru na 250 tisících.
Corsa Electric na 300 tisících.
Bez jakýchkoliv dalších nákladů mě Corsa stojí 160 tisíc jen z titulu vlastnictví.
Corsa Electric mě přijde na 510 tisíc také jen z titulu vlastnictví.
Každý si může vybrat za co svoje peníze utratí...
Proč myslíte? Elektroauta jsou budoucnost, a vy nebo kdokoli jiný, kdo se jim vehementně brání, s tím nic neudělá :)
Elektroauta jsou budocnost?
Jára Cimrman zase říkal, že budoucnost patří aluminiu.
A politici minulého režimu říkali Se sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak.
Nějak se ty minulé předpovědi nepotvrdily, tak snad se nepotvrdí ani ta vaše...
36
Sledujících
1
Sleduje
36
Sledujících
1
Sleduje
Hezké. Doporučuju návštěvu nějakého psychiatra.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Vám ale příliš nepomohl...