Úžasná zpráva která podle autora znamená že senior nesmí vyjet mimo republiku? Nebo každý kdo kontroluje českého seniora musí umět česky? Potvrzení od lékaře je pouze v češtině. A ještě jsem neslyšel že by na západ od našich hranic někdo něco takového kontroloval, jsou země EU kde senioři vůbec nemusí k lékaři nikdy, v žádném věku!
Autor se zasnil, prudit je jeho doména. Navíc naše kontroly jsou daleko nejpřísnější, alespoň v zemích ve kterých kontroly jsou.
Antonín Kudláč senior
Zásadním důvodem kolapsu je strašně rozkopaná Praha, kdy magistrát resp Hřibův úsek v podstatě silniční dopravu torpédoval kvantem chaotických uzavírek. Vzhledem ke známé Hříbově averzi k automobilům se nabízí i možný úmysl. @ Jako podobný naschvál vnímám i budoucí překřížení magistrály tramvajovou tratí u Václavského náměstí, rovněž práce jeho odboru.
MUDr. Hřib toho času náměstek pro dopravu! je jednou z příčin proč
je Praha téměř neprojízná. Sloučit dohromady dvě etapy opravy Barrandovského mostu do jedné s tím, že když se začne v březnu(původně byla oprava rozdělana na prázdninové měsíce ještě na příští rok) tak mělo být hotovo do konce prázdnin. Nebylo, bude se "oslavovat" koncem listopadu, a bude to stát pouze o miliardu víc!!!
A na jaře dělníci znova nastoupí, budou pokračovat dokončovací práce které ovšem byly součástí projektu opravy.
Není to ale jediné, nebude včas hotov ani Dvorecký most a bude taky dražší. Ani to není vše, úplně zbytečně vyznačené cyklopruhy a cyklotrasy po kterých cyklisté téměř nejezdí stojí taky mnoho peněz. Cyklisté potřebují i v Praze vyznačené trasy, ale to co bylo v Praze zavedeno je nesmyslné. A asi se nikdy nedozvíme kolik peněz to stálo. A zastavit auta na okraji Prahy tím aby jeli dál metrem a měli kde zaparkovat to pana Hřiba neoslovuje. A tak "zařídil" aby se neprodloužilo metro ze stanice Zličín o stanici dál u depa Zličín s tím že bude zajištěno parkování aut, Asi na Zličíně nikdy nebyl, u metra Zličín jsou parkoviště plná již před sedmou ráno a auta když chtějí někoho vysadit tak nemají kde ani zastavit. Stejně je v nedohlednu Radlcké radiála! Pražská hromadná doprava funguje, není to zásluha pana Hřiba, doufám že se mu to do voleb nepodaří "zrubat".
Měl by povinně dvakrát do týdne od rána do večera jezdit ze Zličína na Černý most a zpět, oni by ho přiblblé nápady přešly. Možná...Nejde o to jet na Černý most ale do vesnic kolem Prahy.
Antonín Kudláč senior
V Itálii se opravdu jezdí jinak. Ale na rozdíl od Česka ohleduplně.Ale jezdí se "na oči", předpisy jsou druhořadé. Pro Italy zejména na jihu červená platí jen do okamžiku kdy nic nejede, pak jedou i na červenou. V některých oblastech na jihu se Italové "prohoukávají" proto že vzájemně informují zejména v kopcovitém terénu aby v zatáčkách o sobě věděli, na úzkých cestách informují tímto i chodce aby se měli na pozoru že jedou.
Že neoužívají blinkry je pravda, považují to za zbytečné když nikoho neohrozí. Nejvíc mne překvapuje že dokáží jet proti sobě naplno když jeden z nich musí dát druhému přednost. Kolikrát jsem si říkal že snad mají v mozku nějaký radar, většinou na poslední chvíli zbrzdí a dá předost tomu druhému. Pro nás je tamější doprava nepochopitelná, ale v Česku je to horší, houká se zcela zbytečně, dokonce i v nemocnici(posledně v Motole)
blinkry jsou pro mnohé zbytečností. A na rozdíl od Italů je u nás naprostá bezohlednost, to italští řidiči neznají( samozřejmě všude jsou vyjímky).
Antonín Kudláč senior
Ať už jde celá EU do zádele jen omezování svobody, to nedokázali ani komanči. Když má vyhovující zdravotní stav tak nikoho neomezovat.
EU seniory zdravotními prohlídkami neomezuje, v mnoha zemích EU vůbec neexistují! U nás jsou nejpřísnější zdravotní prohlídky seniorů (každé dva roky se opakují) a bláboly píší soudruzi kterým EU vadí.
Byl jsem na Korfu dvakrát, krásný ostrov včetně Kerkyry. Ale již nikdy nepoletím se společností Smartwings, jednou jsem díky této letecké společnosti ztratil den, podruhé téměř den, vzhledem k nedodržení časů to vždy byla katasrtofa.
Stalo se mnohokrát že se měnili časy odletu, pokud to bylo odůvodněné tak jsem to chápal. Například na ostrov Ischia jsem cca před 10 lety cestoval přes Sicilii a drobné zmatky cca 13 hod.( od příjezdu na letiště V.Havla s doporučeným dvouhodinovým předstihem) ale bylo to nahlášeno včas a zaplaceny kompenzace(sice směšné vzhledem k cenám pití a pečiva).
Ale poslední dvě cesty na Korfu byly díky společnosti Smatrwings opravdu nad moje chápání, zdrření schvalovali na bouřky a silný letecký provoz, díky mobilním aplikacím se jak jsem zjstil nic takového nedělo.
Antonín Kudláč senior
Kontrakt na nová letadla bylo možné bez ztráty zrušit a nová letadla přišla až po odchodu Tvrdíka. Dokonce bylo možné kontrakt výhodně přenechat někomu jinému, protože byla větší poptávka po nových letadlech. Nákup nových letadel předpokládal prodej starších Boeingu 737, ke kterému ale nedošlo a ČSA nebyly schopny využít navýšenou přepravní kapacitu. Pracoval jsem v té době v ČSA a měl jsem mimo jiné na starosti zajištění financování nákupu nových letadel...
Takže máte lepší informace. Já vycházel z toho co mi říkali piloti co již za Tvrdíka prchali z firmy. A věděli proč.
Zdravím Kudláč
Tvrdík pouze rozpustil rezervy, zadlužování ČSA se nezvyšovalo. Z kopce to šlo, až nástupce Tvrdíka začal rozprodávat majetek ČSA a z výnosů prodeje majetku hradil ztrátový provoz. A až nebylo co prodávat, tak přišel krach.
Pan Tvrdík zadlužil ČSA tím že na leasing pořídil víc než dvacet nových letadel a po jeho odchodu k fotbalu nebylo z čeho splácet a letadel se ČSA dlouho a nevýhodně zbavovala. A máte pravdu v tom že majetek ( lesingový) hradil ztátový provoz. Pan Tvrdík utekl včas, už věděl že jeho "podnikání" vede firmu ke krachu.
No za předsednictví Horáka, v roce 1990 sociální demokracie nedostala ani 5% hlasů ve volbách.
Nevím proč se moje odověď k Vám nedostala. Pan Horák neměl šanci, slušnou část ČSSD tady už nikdo neznal. A pan pr. Zeman toho využil, natahal tam komunisty(i karierní z doby KSČ) a podařilo se mu vytáhnout ČSSD až do vlády. Ale to už ze slušnou ČSSD nemělo nic společného. Pak zase nastal pád, nepomohlo ani usnesení Bohumínského sjezdu že se nesmí spojit s KSČ, to už byla fraška.
Lidi jako Hamáček, Paroubek, Maláčová nebo Stropnický ml. nikdy nebyli soc. demokraty. Jenom se tak usilovně tvářili.
Hodně smutné. Netknuté zůstávají KLM, Avianca, Quanta, Aeroflot. ČSA co by páté nejstarší aerolinky končí. Jenže co se dá dělat, když z tohoto národního klenotu udělala banda neschopných amatérů napřed aero klub a Šimáně to dorazil. Když někam přiletělo letadlo v barvách ČSA s imatrikulací OK věděl snad i největší tupec, odkud stroj přiletěl. Co komu řekne nějaké QS?
Jestli mne paměť neklame, tak ČSA zlikvidoval "Luftjarda" po jeho slavném odchodu to již nikdo nemohl zachránit a pan Šimáně už vůbec ne.
Antonín Kudláč senior
No za předsednictví Horáka, v roce 1990 sociální demokracie nedostala ani 5% hlasů ve volbách.
Ano, máte pravdu, jak jsem psal tak pr.Zeman dostal ČSSD do sněmovny a na vysoké počty ve sněmovně. Ale za cenu že tam nahnal stádo komunistů z KSČ kteří odhodili rudé knížky. Mnoho členů ČSSD pozapomnělo na to že komunisté byly nepřítel ČSSD, pak dokonce odhlasovali že se nesmí spojit s komunisty (Bohumín)
což byla fraška protože už tam nalezlí byli. Strana za pana Horáka neměla šanci slušné sociální demokraty tady už nikdo neznal.
Pokud se pí.Maláčová hodlá spojit s komunistkou Konečnou , učiní ze socdem komunistické béčko a zničí dobrou pověst sociální demokracie, jako politické strany s dlouhou demokratickou tradicí.
Máte pravdu jen částečně, sociální demokracii zničil po počátečním úspěchu již pan pr.Zeman tím že do strany natáhl stádo komunistů z KSČ i karierních takže bohužel o ČSSD jako demokratické straně se vůbec nedá mluvit.
Antonín Kudláč senior
Tondo, a pan primář na postu primátora, který celé roky nic nedělá a pak vydá prohlášení, je co?
Pan MUDr Svoboda po celou dobu co byl v politice tak pracoval jako lékař až do pozdního věku, MUDr Hřib pokud vím tak nikdy. Nehledě na to že MUDr.Svoboda je pražák, MUDr.Hřib ne. Navíc to co provádí pan Hřib z dopravou je katastrofa. Nejen že rekonstrukce Berrandovského mostu byla plánovaná ještě na příští rok a to vždy o prázdninách kdy je menší provoz a úderník Hřib to svévolně změnil ale navíc cena za rekonstrukci je násobná. Ale i tzv. Dvorský most je ve zpoždění o rok ale i o miliardu dražší. Zdravím Martine!
1
Sledujících
2
Sleduje
1
Sledujících
2
Sleduje
Pamatuji si pana Kočárníka když už nebyl ministrem jak v TV říkal z žoviálním úsměvem že bylo potřeba za vlády pana Klause na chvíli zhasnout. Myslím že to říká vše!!!!
Antonín Kudláč senior
1 odpověď