Sledujících
Sleduje
No a co, mám na VW e-up 83000 km bez servisu.
Proč si to nerozjedou v Bratislavě to mají blíž.
A pak chtějí abychom je volili.
Kdyby se mohli vracet zdeformované, aby nezabírali místo, tak bych to bral.
Ale musí být v původním stavu. Takže už nic v pet lahvích nekoupím.
Raději vodu se sirupem a v létě z lednice. Takže pro životní prostředí dobré.
A zůstala z něj jen lžíce jak ukazuje obrázek.
Výkonné bourací kladivo.
Takový chytrý člověk si to zaslouží.
Až se zavede nabíjení u chodníku a u pouličních lamp, tak by měla mít Tesla zásuvku na straně jak ji má Volkswagen.
Jinak by musel táhnout kabel k Tesle po zemi do silnice.
V Anglii by to Tesle vyhovovalo.
Kolik tam bude stát parkování ?
Zajímavé, z elektrobusu který spadl z auta na bok nic neteče a ani nezačal hořet.
Než by někdo stačil vypnout vypínač tak už by shořel.
Termokamerou míří na spodek vozidla ale baterky jsou na střeše.
Ale na té fotografii vypadá jako by mu to nevadilo a je na ní pěkný.
Jo jo v Rakousku mají silnější alkohol.
A sebeuspokojování je povoleno ?
Pěkný obrázek.
A to bude zase radosti, že po dlouhé době shořel elektromobil.
Rychle nakupujte nebudou!
Trakční baterie jsou složeny z malých článků, takže se dají nahradit jinými.
Bagristi a jeřábníci berou hlavně peníze na hodinu,
všiml jsem si že třeba u jeřábu, že jeřábník nepřidá plyn i když by mohl a jede jenom na volnoběh a natahuje drahé hodiny, proto se nedivím, že došlo ke konfliktu.
Řeším to tím že mám ve dveřích u řidiče vystřelovací deštník.
Hybrid má malou baterku která je pořád dobíjená a vybíjená a proto dlouho nevydrží. A spalovací motor zahřejete jen na delší trase.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
No a co, mám na VW e-up 83000 km bez servisu.
2 odpovědi