Jste úplně mimo mísu . Rozpočet na příští rok sestavuje tahle vláda a už nyní jim schází dalších 100 miliard. A to ještě mají tu drzost tvrdit že volby určitě vyhrají.
Ano, ale rozpočet v naprosto dezolátním stavu nechal Agent Bureš, jelikož si tím snažil celých 8 let kupovat hlasy voličů.
To on může za stav rozpočtu i Fialovy vlády, jelikož zastavil veškeré investice na úkor dárečků voličům.
Navíc to dělal v době ekonomické konjunktury...
Musíte být v hlavě hodně pomatený, když mu to s celou vaší rodinou hodíte.
Tahle ta vláda neobstála v ničem , natož o povodních ! Nyní by měla ukázat co v ní je . Ale ouha ono to nepůjde , protože státní kasa je vybrabčená jak holubník , proto ty všelijaké lži a výmluvy . Co to bylo zase za podraz od pojištovny , že neuhradí pojistnou událost ? Od okamžiku kdy zaplatím pojistku , mám pojištěno a ne nějaké 14ti denní lhůty . Zaplaceno bylo , tak není o čem . Tý rodiny je mi líto . Podrazácká vláda oni už nemají ani státní finanční rezervu , všechno je fuč . Jo a s panem Plecháčem plně souhlasím .
Už se všichni těšíme, až nastoupí Agent Bureš zpět do premiérského křesla a ukáže, jak umí pracovat s takovým rozpočtem jaký si sám nastavil.
Schválně jestli sníží daně, zvýší zpět valorizace důchodů a dá všecko všeckým jak slibuje.
Orbán má pravdu. Je premiérem na kterého mohou byt Maďaři pyšní.
Demokracií po Evropsku se stala nenávist.
Je to cítit i v diskuzi.
jsou na něj velice pyšní. Maďarsko je jednou z nejchudších zemí EU, brzy se přes něj přežene i Rumunsko.
Jsou velice, převelice pyšní.
Stejně tak jsou velice pyšní Slováci na Fica, který zvyšuje mzdy politikům a mezitím výrazně zvyšuje daně firmám i domácnostem.
Jsou velice, velice pyšní :D
Akorát v Tesle si člověk připadá jako v polotovaru, ve Škodě jako v prémiovce. Tesla uvnitř nic moc. Za ty prachy.
Opravdu? Už jste v ní seděl? 🙂 Já si letos půjčil Y na hodinku a cítil jsem se jak říši divů a to mám nejnovější Oktávku.
Tesla je oproti Oktávce prémiovka, přitom má stejnou cenu, 2x vyšší výkon a cenu za 1km cca 2x - 5x nižší (podle mixu nabíjení).
Dobře jste to popsal, provozujeme ve firmě Teslu3 čtyři roky (tehdy byla dražší),nájezd cca 35- 40 tis. za rok, převážně ČR, něco Evropa. Nikdy problém s dojezdem, brzdové desky jako nové, pouze oprava ramen na podvozku (cca10000,-). Jinak jenom kapalina do ostřikovače, gumy a kabinový filtr. Jako další EV objednáno malé Volvo, po odpočtu DPH a dotace výsledná cena cca 500000, kilometr za 0,8 Kč v palivu (bez amortizace).Ale samozřejmě - nejlépe nabíjet doma, ještě lépe z fotovoltaiky a mít možnost dotace a odpočtu DPH. Legrační je , že lidé, kteří najedou za týden 300 km, řeší dojezd a ti co jezdí 40 tis. ročně dojezd neřeší. Budoucnost energetiky této planety je v elektrice, ale musí se vyřešit akumulace, což určitě není jednoduché a ještě to potrvá.
To je ta rýpavá česká povaha. Hlavně cokoliv nového zhanit. Nedejbože, když je někdo spokojený.
Typicky to vidím u diskuzí o nových iPhonech, kde spokojení iPhone uživatelé neskutečně serou diskutující s Androidem a mají jim neustále potřebu vysvětlovat, jak udělali největší životní chybu, když si nekoupili Android který je samozřejmě ve všem mnohem lepší a navíc levnější.
Totéž vidím u elektromobilů, jsou tu auta, která mají 2x až 3x vyšší výkon za stejnou cenu jako u spalovací verze - např. Tesla 3 vs. Octavia a přesto budou neustále hrotit, že Oktávka dojede 1000km. Přitom takový brutální dojezd využijí jednou za rok při cestě do Chorvatska, kterou zvládne i Tesla když je řidič Oktávky normální a nejede to na jeden zátah, tak to Tesla zvládne za stejný čas.
Nedelaji populisticka gesta? To nemyslite vazne. A jake delaji rozhodnuti? Ze uz treba po 3 novelizuji zakonnik prace? 😂 Take digitalizace stavebnictvi je super. Mam pokracovat?
Vy jste nezaznamenal ten jejich "ozdravný balíček" veřejných financí, kde oznámili jeden škrt za druhým? Museli zvýšit některé daně, zrušili některé úlevy a podobně a podobně. Zrušili například školkovné, snížili valorizaci důchodů...
To jsou velice nepopulární rozhodnutí.
Přijít do kabinetu a začít všechno zvedat, snižovat daně a rozdávat jednu úlevu za druhou jako to dělal v minulosti za doby ekonomické konjunktury Hrabiš umí každý. Ale dělat nepopulární škrty, to už chce opravdové koule. Ty škrty se ale bohužel pro Fialův kabinet propíše do slabých výsledků voleb příští rok.
Bohužel, jelikož pak zase nastoupí populisti a budou rozdávat.
Amortizace je zapocitana kde? Nakupni cena Smaxe dnes je 300k, tohle v te nejdelsi variante stoji kolik? 1.3M?
Pak uz to tak hezky nevypada, co?
Srovnávám nová auta, takže tím, že se SMAX už nevyrábí - tak nejbližším rodinným autem u Fordu je Ford Turneo. Tam když si vyberu výbavu Active, tak jsem cca na 850tis Kč s 90kW žebrák naftovým motorem.
Pak záleží jak moc jezdíte a kolik toho potřebujete ujet denně. Drtivá většina lidí najezdí v průměru do 100km za den, tam stačí i žebrák konfigurace Enyaqu Tour za 900tis Kč.
Vypadá to docela solidně. Ano, stále mají spalováky na své straně cenu, ale to se velice brzy začne měnit, jelikož ceny baterek výrazně padají každý rok, zároveň se zvyšuje jejich hustota a každým rokem se tak bude vyrábět víc a víc cenově dostupných elektromobilů s čím dál delším dojezdem.
Ale stále mějme na paměti, že i s žebrák Enyaqem (který má i tak bohatou výbavu) odbaví průměrná česká domácnost bez kompromisů cca 95% svých jízd. Ano, pak jsou dálkové trasy, které kompromisy alespoň následujících pár let budou mít, jelikož do Chorvatska to nedáte na jeden zátah... ale ruku na srdce, kolik lidí jezdí déle než 300km na jeden zátah? Málokdo, jelikož je potřeba se protáhnout, nechat dokrvit nohy, najíst se, vyčůrat atp.
Ony elektromobily nejsou dokonalé, ale zároveň to není ani zdaleka tak špatné, jak si průměrný čecháček myslí.
Navíc opravdu ty náklady na údržbu mají na zlomkových cenách a o cenách za ujetý kilometr ani nemluvě.
Teda pokud máte barák. Lidi co nemají vlastní garáž nebo barák a nemají možnost levně nabíjet v práci to tak snadné a levné mít nebudou.
Já do S maxu natankuji za 2 minuty s dojezdem 1.200 km, a to i v zimě.
Ano, ale máš u S Maxu náklady 0,5 Kč na kilometr?
Nemáš že? 🙂 Spíš tak 2,5 Kč na kilometr...neboli jezdíš 5x dráž.
Navíc u Forda za 10 let zaplatíš solidní raketu na servisu. Elektromobily kromě podvozku/tlumičů a brzd nemají téměř žádné drahé díly.
Samotné motory vydrží klidně 1,5milionu km bez problému.
Baterka taky přežije snadno celý vůz a dá 1milion km...
Za 10 let aktivního ježdění vám elektromobil ušetří na dalšího Maxe.
A ano, má nevýhody - kratší dojezd, delší nabíjení.
Ale zase nečoudí lidem rakovinotvorné svinstvo pod nos.
A zatímco kdyby přišla ropná krize, tak sám si doma ropu rafinovat nedovedu, tak elektřinu si vyrobím doma snadno skrze fotovoltaiky nebo větrné elektrárny.
To Fialovo srovnávání pětikoalice s hnutím ANO, to je jako férovka po cikánsku. Pět na jednoho. Doufám že jeho voliči jsou na ně hrdí.
Upřímně jsme 🙂
Jsem za Fialovu vládu šťastný, nejsou bez chyby - ale aspoň nedělají populistická gesta. Dělají jedno nepopulární rozhodnutí za druhým, nepopulární..ano, ale potřebná.
Ten kdo si opravdu přeje mír, by měl posílat Ukrajině co nejvíce podpory - jak finanční, tak hlavně ve formě zbraní, které potřebují.
Putin už se dostává finančně do nesnází a pouze pokud uvidí neochvějnou podporu západu Ukrajině, bude nucený usednout za jednací stůl.
Už teď sype rusko cca 40% rozpočtu do armády. Dříve nebo později je to doběhne.
Pokud uvidí, že se EU a USA postupně od podpory Ukrajiny odvrací, tak nemá Putin žádnou motivaci sedat k jednacímu stolu, jelikož je otázka času, než jí nakonec dobyje.
13,5kW na 100/km... WLTP je stále více jen propaganda a už naprosto k smíchu. Speciálně Peugeot byl můj první EV a spotřeba 25kW normální, pokud nejezdíte jako tele v závěsu za kamionem. na dálnici např. při 150 byla spotřeba 36kW. Teď mám Mach e a baterie taky kolem 91 využitelné. Spotřeba 21kW průměr a to není ještě zima. Dojezd něco přes 400km. Tady se plácá něco o 700km a to je taková blbost, až je to fakt jen k smíchu.
Ano, 700 WLTP
Neboli v létě ve městě klidně 760km
V létě mimo město 650km
V létě na dálnici 450km
V zimě -25%
Nevím jak vy, ale můj mix je 70% město, 20% mimo město, 10% dálnice. Pro mě ideální auto k baráku.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Vždyť má Fiala naprostou pravdu. Babiš sám ukazuje na ostatní a přitom sám ovládá zhruba jednu šestinu trhu s potravinami. Sám může velice efektivně a rychle snížit ceny nejrůznějších typů potravin, od pečiva, přes uzeniny, sýry, mléko až po máslo.
Ale proč by to dělal, když na vysokých cenách efektivně vydělává.
A tupci mu to žerou.
8 odpovědí