je smutné, že lidé mají krátkou paměť. Když vidím jak se staví v Praze v Karlíně.....je to po celé republice. Místa a domy jsou o něco levnější. Potom se postaví kolem řeky ochranná hráz a voda se pošle dál. Když hráz praskne, tak to je průšvih. Ochranné hráze jsou často po letech bez povodně zanedbané, oslabené. Potom obce proti toku postaví vyšší hráze a je vymalováno. Neuchráníme vše, ale developeři se snaží stavět všude. Nyní se utopila případná Gigafactory, takže se budou stavět ochranné hráze kolem stovek hektarů, kde jsou dnes milion kubíků vody?
přehrada na střední nebo spodní části toku řeší jen málo problémů. Potřebujeme, aby se voda u nás zdržela a vsakovala. K tomu slouží jiná opatření než přehrady. Přehrady zastaví přirozený posun štěrku a písku vodním tokem. Ten skončí v těch přehradách. Pod přehradou se řeka začne zařezávat hlouběji, změní se dost podmínky pod přehradou.
Kamarád měl na pozemku několik tisíc kubíků vody, kdyby postavit hráze, co by se stalo s tou vodou????? Ona se potom ta voda vyleje u sousedů....
všichni se smáli Toyotě a dnes pláčí, protože nejvýhodnější na běžné popojíždění je klasický hybrid. Jen na dálnicích to není ideální pohon, tam vyhrává diesel. Elektromobil bez vlastního rodinného domu nebo garáže s vlastním dobíjením není žádná výhra i s dotací. Většina Němců nemá možnost dobíjet doma
takže Čína hlavně dodala dělníky na montáž, protože ty technologicky nejnáročnější části letadla dodaly západní firmy...Motor do civilního dopravního letadla s rozumnou spotřebou umí vyrobit jen pár západních firem. Rusové na spotřebu proudových motorů nikdy nehleděli. Čína je ve výrobě proudových motorů až za Rusy
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
vesnice napřimují vodní toky, staví ochranné hráze, které chrání často pole, kde se dřív řeky rozlévaly. Ubránili pole a řeka se rozlila níž ve městech....urychlení odtoku vody v horních částech povodí znamená, že se povodňové vlny z menších řek spojí a je to průšvih dolní části toku
1 odpověď