Po dálnici jezdím hodně a nepamatuji si kdy mě předjelo EV.
poslední Tesla mne předjela před nějakým měsícem. Napřed jsem ji předjel, potom se probral a zabral. Jenže se mu asi přehřály baterie, tak za pár kilometrů zase překážel . Občas ukáží zrychlení, ale vytrvalost jim většinou chybí. Při připojování, když najíždím na dálnici, vám ukáže, že má zrychlení, ze 110 na 140 umí zrychlit rychleji než moje auto...aby mně znemožnil najetí před sebe. Potom zavazí
Bez dotací pro bohaté, to nikdo za tu kvalitu nechce. Ty co tomu fandí to už mají
navíc je to přizpůsobené pevnými převody spíš do města, na dálnice jsou efektivnější jiné elektromobily...vidím to, když jedeme po dálnici, Tesly nás nepředjíždí, ty 130 km/h dlouhodobě nejezdí. Ale Enyaqy jezdí hodně rychle, také elektrické Kie a BMW
Ti to nějak nevyšlo co? Odkaz 1
realitky dělají vždy paniku, aby prodaly. Růst ceny nemovitostí nedosáhl ani úrokových sazeb, co lidé dostali v bankách. Na perifériích Prahy ceny nemovitostí nerostly, na velkém bytě to fakt dělalo dost peněz. Pokud chcete bydlet na exkluzivní adrese, tak si řádně připlatíte. Ale tak je to všude na světě, exkluzivních míst je nedostatek. Kolem Prahy je hodně neprodaných bytů, malí developeři zatím příliš nezlevňují, jednoho osobně znám, dost krvácí. Je otázkou času, kdy pustí byty na trh za lepší cenu. Má rozestavěné další.....potřebuje peníze
Zkusme nahradit v nadpisu článku, že Česko velkou část onoho bilionu korun prošustrovalo jiným termínem.
Velkou část onoho bilionu rozkradli politici a podíleli se na tom průřezově všechny vládní, politické strany. Na prvním místě mezi zloději bych jmenoval ODS, pozadu ale nezůstávala ani ČSSD a sekta ANO.
Kdyby jenom polovina z těchto peněz se dala na dálnice, tak jsme mohli mít dokončenou dálniční síť.
ale máme nejvíc rozhleden v údolích na celém světě...
Byl jsem na Slovensku nedávno a viděl tam auta která v Čechách naopak už moc nevidíte Škody Felicie sem tam i Favorit a jedničkové Octavie hodně. Ale nebylo to v Bratislavě, tam bude vozový park asi novější, podobně jako u nás v hlavním městě. Každopádně ceny v obchodech stejné jak u nás, benzín jakbysmet, ale platy zhruba o třetinu menší.
zajeďte si do bývalých Sudet, budete občas koukat, co tam stojí u Lidlu. Jednou jsem potřeboval STK, když jsem byl mimo domov. Stavil jsem se na místním STK, moje 10 let staré auto tam bylo nejmladší...
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
To jsem taky vypozoroval. Já jezdím s Teslou rychle, ale nechápu některé teslisty co se loudají 120. Nicméně spalováků se také loudá čím dál tím víc (dneska byl asi nějaký den pomalé jízdy). Moc nechápu jak souvisí stálý převod s efektivitou na dálnici. Mě to jezdí přes 200km/h (v DE) a na zrychlení vyklepnu všechny čtyřválece a mnohé 6válve. Zrovna Enyaq 80iv má maximálku jen 160km/h, což musí být k vzteku.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
každý elektrický motor má určité otáčky, kde pracuje efektivně. Tesla je efektivní v nižších rychlostech, to nemá vliv na maximální rychlost, i když je elektromotor mimo své optimální otáčky. ...když motor optimalizujete na 130 km/h, tak vám stačí maximálka 180 km/h u Enyaq 85. Manželky hybrid má maximálku také 180 km/h. Její auto je svižné mezi 0-50km/h ve městě, to je ideální provoz pro elektromobily a klasické hybridy. Na dálky s karavanem jsou potřeba jiná auta...mně ten traktor také jezdí přes 200 km/, ujede v tom tempu dost kilometrů, při našem dálničním tempu klidně 800 km