Je to obrovský problém daný hlavně překotným přechodem na 2x, 3x a více x dražší bateriová auta, za která ani Němci nehodlají utrácet. Navíc aut je ve světě enormní nadvýroba, takže jakýkoliv propad v prodejích, který je s el. auty drastický, vede ke krizi. Myšlenka EK byla dobrá, ale společnost není na takovou revoluční změnu připravena. Byla dobrá v tom, že byl a je enormní nástup výroby aut a el aut v Asii a bez tlaku by naše evropské automobilky nejlépe nedělaly s el. auty nic a nakonec by zaostaly. Nebo myslíte, že by VW, Mercedes, BMW ....bez tlaku EK něco ve svém tradičním přístupu změnily, když ty auta se spalováky přivedli k německé dokonalosti? Takže, tlak na výrobce kvůli asiatům byl nutný, protože pokrok nezastavíš a el. auta se stejně jednou prosadí, ale bude to bolet. S nástupem průmyslové revoluce v 19. stol. dělníci taky rozbíjeli stroje, že jim berou práci. Takže za mně, myšlenka dobrá, realizace za přispění fanatiků unáhlená a tedy problémová.
Čína se jen připůsobuje zákazníkům v EU... Také naletěla zeleno - bolševické sektě ve vedení EU o budoucím vývoji aut. trhu... Ale je nesmírně pružná a kdykoliv zařadí spátečku a pojede dál... Má i jiné trhy které nejsou politicky ovládané... Evropské automobilky to jen tak nezvládnou... A s nimi ostatní průmysl.
Tak hlavně žádný německý premiér nezařídil Němcům slušné platy... Ale jen pracovitost minulých generací 50% a 50%tvrdé odbory... Které tu nemáme... Ty stávky a demonstrace v 80 letech v Německu opravdu nebyli (jak nám cpali komouši, že nemají práci)
A stávky třeba v dopravě za lepší platy jsou v Německu běžné každý rok.
To u nás nehrozí.... Odboroví bosové mají dost a 2-3 demonstrace na Václavském náměstí stačí... Aby byla činnost vykázána.
Jenže cenu distribuce neni prijmem prodejce
Podle vývoje do budoucna bude silová max. 30% ceny...
Díky zeleno - bolševické sektě a jejímu Green Dealu, který rozhodil přez den výrobu do statisíců producentů a a večer se výroba a spotreba radikálně mění a to celé ukočirovat při soustavném napětí 220v v celém státě a Evropě bude stát stovky miliard eur.
Jsem na spotových cenách. Průměrná cena je 1,94Kč za KWh.
Díky efektivnímu využívání energií a přesunutí spotřeby v čase jsem na firmě kolem 1,5Kč za Kwh, Velmi často využívám nulových i záporných cen. Taktéž dobíjení EV dělám tehdy kdy je cena na spotu nejnižší.
V domácnosti mám též spot a FVE. Tam díky bateriím jsem v průměru za 0,5-1Kč za Kwh.
Ten váš řidičák na Spot se jmenuje... chytré hodiny.
Které nemá 95% domácností.
Je dobře, že ušetříte, za ty investované statisíce nebo více.....
Rozhodně nejsem odborník, ale když už se rozhodne o deportaci, neměl by být problémový jedinec deportován do země svého původu?
Podle mě - nejsem expert - by se migranti měli povinně zapojovat do pracovních procesů v zemi, kam přicestovali a ne parazitovat na sociálních dávkách.
Chceš tady žít? Uč se povinně jazyk a pracuj! Mělo by to platit v celé Evropě a ne, že se budou statisíce migrantů ládovat dávkami z peněz pracujících. Jinak se Evropa stane příslovečnou Babylonskou věží...
To již pár let Evropa je.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Konečně se to začalo v Německu hýbat... Snad je to začátek konce té zeleno - bolševické politiky v Německu a v celé EU.
1 odpověď