Pokud vím, tak Bém byl primátorem v letech 2002-2010. Tudíž pokud je "z jeho éry" pronájem na 30 let, tak vyprší nejpozději v roce 2040, spíše dříve. Je super, že máme tolik peněz, že můžeme dát 220 milionů na vykoupení majetku, který by se nám za cca deset patnáct let vrátil zcela zadarmo. A to se vyplatí.
No já nevím. Neplatí náhodou, že když je křižovatka ucpaná, tak do ní nevjíždím, bez ohledu na to, že mám zelenou? To jako hrozí, že když se rozsvítí zelená, tak se někdo rozjede a napálí to do boku tramvaje? Souhlasím s tím, že ten incident ze září byl nebezpečný (a taky očividně velice rychle odstraněný), tohle je trochu bouře ve sklenici vody. Neříkám ať se neposune zelená o půl vteřiny a neodstraní se to, ale nedělal bych z toho kauzu obecného ohrožení.
Celá takhle "kauza" mi přijde jako klauniáda nejtěžšího kalibru. Rodinné domky jsou ze všech stran ke Skále daleko blíž, jeden dokonce stojí vzdušnou čarou přímo mezi Skálou a plánovaným obchodem, ale ty nevadí, vadí obchod. Odpůrci navrhují přesunout stavbu jinam. Jimi navrhované místo je jen asi o 20 metrů vzdálenější a ze Skály je na něj vidět úplně stejně, ale to nové místo nevadí, vadí to původní.
U nás je fakt bojkotování jakékoli stavby národní sport.
Prý "pouze" půl procenta rozpočtu. Neříkal schodku rozpočtu, takže musím předpokládat, že opravdu myslel celý rozpočet. Výdaje rozpočtu na rok 2024 jsou plánovány na 2 173 miliard korun. Takže milej zlatej místopředseda chce jen tak ze srandy vyhodit 10 miliard korun. Opravdu drobné, jen co je pravda.
To by mě zajímalo, co na tom stojí tolik. Stejně dlouhá trať na Dědinu (2,2km vs. 2,3km) stála před dvěma lety 839,5 milionů, a to se tam musela prakticky překopat celá ulice Vlastina. Naopak tady na Počernické se od začátku počítalo, že tudy tramaje pojedou a stačí jen položit koleje na připravený široký středový pás. Tak proč by to mělo stát dvakrát tolik? Tedy, pochopitelně všichni tušíme proč, ale to už se ani nestydí to aspoň nějak maskovat?
Může mi někdo rozumně vysvětlit, v čem je problém? V obou směrech zůstaly zachovány dva pruhy. Na opravovaný úsek navazují tunely s 80, takže se reálně nekoná ani nijak katastrofální omezení rychlosti, jen se v jednom směru zpomalí už o chvilku dřív, zatímco ve druhém se o chviklu déle jede pomaleji. Ale i přes to je to pro české řidiče nepřekonatelný problém, který bez kilometrových kolon prostě nevyřeší. Proč?
Zbytečně bombastický nadpis akorát zbytečně vyvolávající emoce. Prostě je tam na relativně krátkém úseku hodně sjezdů a nájezdů, a tudíž i hodně připojovacích a odbočovacích pruhů. No a pokud se podaří napojit severní část Okruhu, tak tak jich holt ještě pár přibyde, to je všechno. Na jihu u Modletic, na křížení Okruhu s D1, je už dnes v jednom úseku pruhů 11, a žádný konec Světa se, pokud vím, nekoná.
Kolikpak asi Andrejko STEMu za tyhle průzkumy platí? Průzkum 12. září 2021, poslední před volbami do PS, ANO 32,4%. Opravdové volby, ANO 27,12%. Průzkum 7. dubna, poslední před volbami do EP, ANO 32,9%. Opravdové volby, ANO 26,14%.
S takovou kvalitou předpovědí byste možná mohli předpovídat počasí, ale na politiku to očividně není.
Fakt to lidem dělá problémy rozlišit? Máme všeho všudy 13 svátků. Že je zavřeno 25. a 26. prosince a 1. ledna snad ví každé malé dítě, takže nám zbývá 10, slovy DESET dní. Nezlobte se na mě, ale jestli nejste schopni u deseti dnů rozlišit nebo si najít, jestli jsou obchody zavřené nebo otevřené, tak byste vážně měli začít uvažovat o své svéprávnosti. A nebo jednoduchá rada, prostě nechoďte do obchodu o žádném svátku, a bude to. Ono s vám taky nic nestane, když těch pár dní nepůjdete do obchodu, i když byl otevřený.
Proboha, to je zase objev. Možná si to lidé tolik neuvědomují, ale lodě jsou neuvěřitelně težké. Zrovna loď Dali může plně naložená vážit až 116 000 tun. Dokáže si někdo představit konstrukci, která by odolala nárazu sta tisíc tun? Je vůbec možné, takovou konstrukci postavit? Přinejmenším aby taková konstrukce nestála roční rozpočet středně velké země?
No nevím. Schválně jsem si prošel statistiky dopravních nehod New Jersey (nj.gov/njsp/information/fatal-crash-reports.shtml) a našel jsem, že od roku 2000 do toho roku 2017 v Hobokenu zemřelo při dopravních nehodách 11 lidí. Což činí přibližně 0,6 úmrtí za rok, tudíž za těch sedm let bez smrtelné nehody se zachránily 4 životy. Pochopitelně netvrdím, že je na tom něco špatného, každý život je cenný, ale zase bych z toho nedělal nějaký kolosální úspěch.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Trochu mi uniká smysl. Když je někdo takový lempl, že překáží nebo dokonce úmyslně blokuje sanitku, tak mu nepomůže, že bude sanitka stejně barevná u nás, v Helsinkách nebo v Lisabonu. A my ostatní jsme byli schopní poznat sanitku i doteď.