Já bych se přidal,ale je mi už 44 let.Chtel jsem už po vojně,na stejnou pozici kterou jsem rok dělal jako zaklaďák,ale to se jim výuční list zdál málo a koukali na mně s opovržením,tak jsem se na to vybodl
v tomhle věku není problém,jenom nevím co od toho čekáš, zrovna v 7mb budeš půl roku v lese nebo prostě venku a to za zhruba 35 čistého,to je super ne?
Úplně mi uniká bod kdy se pan generál myslí, že pro vojáka v roji bude mít nějaký větší rozdíl jestli se vozí v BVP-2 nebo CV-90. Pořád bude v posádce na konci světa, blbě ohodnocený, s minimem šancí na růst a bude trávit poměrně dost času v roce někde zakopaný v lese.
přesně tak, jenom ty Přáslavice třeba jsou u olomouce, takže celkem v civilizaci, kolik tam slouží lidí z ostravska je věc druhá, vůbec v rozhovoru není o vojácích skoro nic, pouze technika- to co se obecně ví,jak chtějí udržel lidi a nabrat nové ani slovo, kromě toho, že mladí jsou dnes jiní,prostě přijdou, zjistí reálně že armáda jim nic nenabízí a odejdou
Oblíbená dvojice bavičů Zeman+Klaus nicméně pořád lituje, že česká vláda přerušila konzultace se slovenskou.
potomci baviče klause -motoristé-ale mají tak nějak víc voličů,než mikro strany slepence, co tady ted šéfují,nevím co reálně vůbec může fico vyjednat,ale my jednat nemusíme-trump rovnou řekl, že eu musí výrazně více odebírat jejich plyn a ropu,takže máme jasno,a mimochodem usa -tedy trump vyhrožuje,že převezme pamamský průplav, když se tam nebudou věci dít podle nich,jedna velmoc lepší než druhá
Já pracuji z domova, takže s tímto problém nemám. Nevím, proč bych nemohl nabíjet přes zimu, nám elektřina kupodivu funguje i v zimě. FVE mám 10 kw a samozřejmě nečekám, že budu jezdit jen na FVE (i když vzhledem k mému nízkému nájezdu by to v létě reálné bylo). I když budu dobíjet ze sítě, stejně budu jezdit za korunu na km. To je pořád ani ne polovina toho, za kolik jezdí můj současný ultra úsporný naftový Superb.
tak je elektroauto vhodné pro vás, v pohodě,si ho kupte,at má každý svobodnou volbu a ta se vytrácí,protože eu a zelený úděl,umělé protlačování,stejně jako kdysi u nás podpora přímotopů,před pár lety eu omezila -zakázala prodeje spotřebičů,co měli velký příkon a ted nám cpe elektroauta,na hlavu
Cena spalovacích auto vylétla do nebes, takže ty náklady se celkem vyrovnaly. Teď jezdím Superbem a dnes za Superb dáte v pohodě přes milion. Takže ta Tesla 3 za 1,1 mil. vlastně stojí úplně stejně. S životností bych to neviděl až tak zle, ale tak auto stejně člověk kupuje tak maximálně na 5 let a pak ho pošle dál, takže toto bych neřešil.
vylétly aby se mohly z jejich prodejů dotovat elektroauta,až napaří daně co unikly ze sníženého prodeje pohonných hmot do elektřiny,co bude teprve ekonomika
Tento komentář byl smazán uživatelem.
a dodají předražený šunt, jako doted do armády dodávají,podobně jako zbrojovka dodala do armády předražený nedodělaný bren1 a honem za utržené peníze vytvořila bren2,na který se ted honem slavnostně přezbrojuje,pistole totéž a mezitím na ukrajině už bojuje bren3,opět jsme pozadu ve všem
Ty jseš opravdu znalec od počítače (asi) jezdím od 68 jako profík a to jsem začínal na 111 a končil na 813 tak si ty bláboly říkej svojí starý u snídaně. Tyto Scanie moje tatry v Pardubicích v elektrárně tahaly na laně každej den. Tatra ve světě pořád pojem. Tak si ty moudra o trávě nech pro sebe...
tatra je velký pojem,ale jedině s cizí technikou,armáda si svoje tatry běžně tahá na tyči skoro denně,a to včetně nových 815/7,veteránklub jak vyšitý
No ale dnes platí na dálnici minimalní rychlost 80 a nikdo není zvědavý jet za soupravou rychlostí 10kmh.Občas stačí potkat plazící se V3S(prázdnou) na okresce jak zdržuje i traktor😄
přesně tak, dejte za armádní tatru -prázdnou vlek-i prázdný a jste totální brzda provozu,není to schopné udržet ani těch 80 do mírného stoupání,a kolem sviští polské přeložené kamiony s návěsy a smějí se blbcům, co řidí tyhle veterány
Ale dokážou. Kdysi jsem se byl podívat na výrobní lince Tatry a zrovna se tam montovala 815 tahač návěsů 8x8 Bi turbo 12 válec s vojenskými pneumatikami na tahání návěsů s rourami. Jinak v dnešní době se vyrábí Tatra Phoenix a ten se vyrábí jako i tahač návěsů.
8x8 12 válec biturbo je základem vozového parku ačr,jenže auta vyrobená v osumdesátkách,dávno měla být na šrotišti,dnes je potřeba tahače s kvalitním návěsem co bude vozit tanky přes evropu,vy co tady vychvalujete tatru,si maximálně pamatujete jak to dobře jezdilo někdo za komančů, kdy na silnicích jezdily trabanty a š120,už jsme jinde
Jste neviděl nikdy jaké auta vozí klády z lesa??? Armádní speciály co by tahače dělali až do 120tun dělali v provedení 8x8. Řada speciální tahačů pro průmysl. Silničních pravda moc není, protože Tatra je drahá, mají jen svůj koncept dvojitého rámu s centrální nosnou rourou, která jej prodražuje. Výhodou mimo průchodnost je i daleko nižší těžiště vozu, protože váhu a pevnost vozu nese daná roura, proto Tatry mají rádi hasiči a vojáci.
ale vojáci nemají rádi tatry, protože do army dodává šmejdy,slabé motory a zoufalé převodovky, určitě jsme neřídil t815/7 force v provedení multilift na přepravu kontejnerů,jet s tím do kopce je veké zoufalství
Když pominu značky, tak si dovlím tvrdit, že auto 6x6 s nápravovými + mezinápravovými uzávěrkami projede víc než podobné vozidlo 6x4, pokud se nebudeme bavit o nevhodném obutí, řetězích atd... Tatra má jako jediný výrobce nákladních aut zcela nezávisle zavěšené každé kolo na nápravě, čímž líp umí rovnoměrně rozložit váhu na nerovném teréně včetně asfaltu, třeba železničním přejezdu, zatáčce ve stoupání apod.
V motoru to určitě není. Tatra už před víc jak 20lety vyráběla těžké tahače tanků T816 8x8 do pouště pro araby s nosností 75tun a celkovou váhou soupravy 120tun. Písek není sníh, věřím že arabi měli dobrý důvod proč do něj volili zrovna Tatru. Na asfaltě to je celkem fuk, za horších podmínek Tatru považuji za dobrou volbu.
jo před dvaceti lety, a co dnes? jedině s cizím motorem a převodovkou a to už je lepší si koupit osvědčenou značku jako je třeba ta scania a ne zase vymýšlet vlastní cestu,roky budeme něco vynalézat a prd z toho, v oblasti logistiky je ačr sto let za opicemi,zastaralé polofunkční tahače,podvalníky totéž,kupuje se těžší technika, je potřeba výkonnější stroje
Tuto soupravu tahala Tatra 813 6x6. Něco jsem v živote sem tam řídil, důležité je hlavně zatížení hnané nápravy verzus celková váha nákladu.
doba je jinde,tato auta patří do muzea, dnes je potřeba rychle přesouvat těžkou techniku po celé evropě, proto taky celá evropa nejezdí ve vzduchem chlazenými motory ale vodníky a plně automatickou převodovkou
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
A co by sis jako představoval? Buď chceš být vojákem a sloužit, na to je třeba se i vzdělávat, pokud je člověk jen s výučním listem, tak aby se dostal dál, musí k proto něc udělat. Dneska mají asi všichni pocit, že základní funkce obsadí někdo jiný a oni půjdou hned někam výš. Pečení holuby nelétají sami do huby ani v 21. století!
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
ale prd,výuční list stačí na velitele družstva,a výš chodí lidi rovnou z rekrutáku, po vyškovu šup na štáb,ti potom často velí,aniž by znali realitu na útvaru