Nezlobte se, ale traktor je pracovní stroj. Cyklistika je koníček. Navíc moderní traktor je mnohem rychlejší než cyklistka.
A motorka překážkou provozu? Vždyť všichni nedávají na motorkáře že jezdí moc rychle 😂
Motocykl za překážku provozu nepovažuji. Naopak, mladí by měli nejprve dostat řidičák na motocykl, aby se vyjezdili, a teprve cca ve 20 letech by měli mít nárok na řidičák na auto. Více by si pak auta vážili a jezdili by zkušeněji a opatrněji.😄)
Antoníne, asi jste špatně pochopil, co jsem napsal: Já na kole nikdy jezdit nepřestal, jezdím kontinuálně dodnes, každý rok zhruba 8-10 tisíc kilometrů.
Takže opravdu není nutné mne nabádat, abych si uvědomil, že je dnes jiná hustota provozu, než bývala před 50 roky 😄
A cyklista překážkou provozu? Proboha, proč? I když jedou dva vedle sebe (což v provozu neschvaluji, ale může dojít k situaci, že se cyklisté právě předjíždějí), jsou stále užší, než běžné osobní auto! A co motorka? Taky překážka provozu? Nebo traktor, který jede nota bene pomaleji, než mnohý cyklista? Taky překážka provozu?
Nenechte se vysmát, pane! Je to zase a zase a ZASE jen o tom, zda je či není řidič tolerantní. Prostě si chvilku počká a předjede, až to bude snadnější. Chce to nebýt nervózní a "přednasranej", jak je tomu velmi často...
Na celém jihu Evropy dodržují pravidlo 1,5 metru bez problémů - a to tam žijí "horkokrevní" Italové, Francouzi a Španělé! A představte si, že na Vás nikdko z nich netroubí, nenadává a už vůbec se nestane, aby Vás ohrozil svým vozem...
Tak s tím traktorem jste to přehnal. Jeho provoz je daleko důležitější neš vaše jízda na bicyklu.😄)
Počítám, že do hodiny se to tady bude hemžit nenávistnými komentáři řidičů na účet cyklistů a opět se rozpřede nekonečná debata (bohužel z 90% jednostranná) na téma: "Pumpičky nemají co dělat na silnici! Za miliardy pro ně stavíme cyklostezky, tak po nich mají jezdit a nes*at se do provozu na silnici!"
Proto hned vložím svůj názor - a je mi fuk, kterej kamioňák si o mne bude otírat boty:
Jsem cyklista z kategorie "celoživotních", na kole jsem začal závodit ve svých 14 letech, takže příští rok to bude 55 let, které trávím v sedle sportovního typu kola. V nohách mám za tu dobu bezmála půl milionu kilometrů, které jsem v drtivém počtu ujel na silnici. Takže si myslím, že by moje slovo mělo mít svou váhu, když říkám: "Lidi, vůbec neřešte, jestli cyklista má či nemá jezdit po silnici. Je to účastník provozu jako každý jiný s jedním OBROVSKÝM HENDIKEPEM oproti řidičům auta: Je proti nim jako nahý v trní, fatálně zranitelný! Helma na hlavě je sice fajn, ale co je to proti polstrované kabině auta za několikanásobnou vrstvou plechu - a navíc s airbagy?
A podle toho se k cyklistům, proboha, chovejte! Vykašlete se na nadávání a nenávist, přestaňte je úmyslně omezovat v jízdě, stříkat na ně ostřikovačem nebo je dokonce atakovat tak, že při nejlepším sjedou do příkopu.
Zažívám to pravidelně a je mi z toho smutno. Zvláště když se rok co rok na své pravidelné cyklo-dovolené na jihu Evropy (Francie, Mallorca, Sardinie, Andalusie, Toskánsko...) s podobnými projevy prakticky VŮBEC nesetkávám.
Díky, pokud jste dočetli až sem a něco vám to přineslo 🙂
Uvědomte si, že dnešní hustota provozu na silnicích je mnohem intenzivnější než v době, kdy jste začal jezdit na kole. Na okresní silnici je cyklista dost velkou překážkou provozu. Pokud něco jede v protisměru, tak je předjetí cyklisty téměř nemožné. Zvláště, má-li se dodržet zákonem stanovený boční odstup 1,5 m. Za těchto podmínek je pro každého cyklistu jízda po silnici mimo obec velmi riskantní.
Jsem pro plnou svobodu náboženství. Ale víra je soukromá věc, do správního uspořádání země nesmí promlouvat. Je dobře, že Němci nechávají volnost vyznání i projevu, ale zcela striktně ukazují, že vážná diskuse na toto téma, ani u islámu, ani u jiného náboženství nepřipadá v úvahu.
A víte, že ty islamisty vůbec nezajímá, pro co jste ?😄)
Tady se diskutuje o sjednocení konektoru. Zrovna tento nápad je jako jeden z mála přínosný. Ale diskuse se vede o něčem jiném, jak jsem pochopil.
Apple dodá mobily s USB-C ale bude vyžadovat jen příslušenství Apple. To se EU nelíbí, ale zdá se mi, že to funguje běžně. U auta mi také výrobce tvrdí, že neuzná záruku za nějaký celek při výměně nějaké součástky, která není originální.
A v těchto případech je stát od toho, aby nenažraným podnikatelům přistřihl křidýlka.😄)
Většina lidí si neuvědomuje, že Apple byl jako první, kdo přišel s oboustranným konektorem (Lightning) v době, kdy byl standard Micro USB (Telefony) popřípadě Mini USB (většina zbylé elektroniky), Apple ten vývoj zaplatil a pochopitelně si jej nechal pro sebe jako konkurenční výhodu.
USB-C je špičkový konektor, o tom žádná, aktuálně je jeho všestrannost naprosto nedoceněná (2x 4K monitor, nabíjení 160W pass throu a do toho 4x USB 3.0 po jednom kabelu ? Neskutečné), ale přišel vpodstatě jako konkurent Lightningu a to právě na popud lidí, kterým se Lightning líbil a který se u Applu využívá už jen u příslušenství a iPhone, kde stejně lidé posílají soubory Airdropem, nebo rovnou na Cloud - potřeba kabelu na Data je u každého uživatelu Applu zbytečná.
Teď tady příjde EU a začne přikazovat co je a co není dobré a že se má sjednocovat, to mi nepříjde úplně OK a navíc to bude brzdit vývoj, protože nebude za pár let žádná konkurenční motivace vyvíjet nový standard a naopak to pak opět udělá jen rozkol, že lidé budou mít USB-C a příjde na trh třeba USB-D, opět tady budou 2 druhy konektorů.
Já bych uzákonil, že adaptér do zdi musí mít aktuálně výstup USB-C, ale konektor v telefonu bych nechal na výrobci.
Ten konektor Lighting je tak titěrný, že jeho poruchovost je na snadě.😄)
Dámy a pánové co následuje je jen můj názor podle záznamů které máme nyní. Na definitivní odpověď co se týče vinny je třeba vyšetřování.
Podle fotek a videí jde vidět že kamion je ještě v připojovacím pruhu a autobus za ním. Když se podíváte na videa (které najdete na stránce kterou sdílel Pan Kubesa ve svém komentáři) tak z vrtulníku jde vidět jak je ten nájezd z parkoviště krátký. Nejpravděpodobněji co se stalo je, že kamion se nemohl bezpečně připojit, zastavil a autobus který také vyjížděl z parkoviště se rozjížděl jak to jen šlo a řidič se věnoval zpětnému zrdcátku a ne co se děje před ním. Viděl jsem takové bouráky často, stane se to rychle a jedná se o lidskou chybu.
Každopádně, vzhledem k tomu že obě vozidla jsou ještě v připojovacím pruhu, nevidím jak by to mohla být chyba řidiče kamionu, jediné co mě napadá je, že se kamion snažil připojit i když to bylo nebezpečné, autobus se snažil vyhnout nehodě a zajel do připojovacího pruhu a poté kamion se snažil situaci "zachránit" že sjede zpět do připojováku.
Ale opět zopakuji, není možné vědět co se stalo definitivně, vše co děláme je spekulace, tak prosím přestaňte házet vinnu na jednoho, nebo druhého řidiče.
Teď jste na to kápnul : Lidská chyba !😄)
Český dům, pokud bude i nadále provozován, by měl být ryze komerční projekt a měl by být z ambasády vyčleněn. Nejlepší by bylo jej pronajmout nějaké společnosti s českým a ruským kapitálem se sídlem v Moskvě. Pak by mohl zaměstnávat místní občany bez omezení a na základě pobytového pracovního povolení i občany z České republiky (například české kuchaře).
Nejlepší by bylo Český dům v Moskvě vydražit.
Jaký suroviny, ropa Ural je sajrajt, proto je lepší kupovat ropu typu Brent, která ale není ruská.
Horda mimo zbraní nic nevyrábí, proto také v loňském roce máme s Hordou aktivní platební bilanci cca 1.200.000.000$.
Horda je jeden z mála států, kam více vyvezeme než Dovezeme.
Až vamz ti slavní obhájci obchodu s Hordou přiznají jak to. e skutečnosti je s placením Hordy, tak vezměte ... a ty slavný obchodniky ... na nejbližším kndelabru.
Většina obchodů je za vaše peníze, protože Horda platí velmi málo.
Kdo garantuje obchody s Hordou, český stát a kdo potom musí plnit garance český danovy poplatník.
Asi tak je výborný obchod s Hordou.
Už dost našich podnikatelů prodělalo v Rusku kalhoty.
Takové experimenty by se měly celosvětově zakázat, stejně jako manipulace s viry. Pokud by byly tajnými službami některého ze států OSN zjištěny laboratoře zabývající se podobnou činností, tak by měly být silami OSN vybombardovány. Kdyby se tak včas stalo laboratořím v čínském Wu - chanu, tak jsme byli dnes bez světové pandemie Covid19.
Jsi osel mají tolik zlata že by si ho rádi pod cenou koupily všude když by potřeboval dolary ale ono se jich jestli nevíš začíná zbavovat a transakce v USD odmítá proto ta zvýšená vojska NATO u hranic ruska proto musel zemřít Kaddáfí sama Clintonová se s ním při obcodních setkání div neobjímala ale jen do té doby než přestal mít zájem o platbu v usd.Ale tentokrát se neodvratně konec USA blíží rusko ani čína nejsou libie
Libie jako libido.
Putin má pravdu. Nikdo nemá právo, ať jde o cokoli, obviňovat bez důkazů a jejich zpřístupnění. Tak se diplomacie nedělá ani politika, to je jen šíření zla, demagogie, vyvolávání chaosu.
Souhlasím s ním, že Česko je na ose zla - a to velmi. Mnoho lidí je jím přímo zahlceno, dusí se jim, nejsou schopni vést věcnou diskuzi, polemiku, jen řvou, div jim žíla nepraskne, špiní, haní, pomlouvají, soukají ze sebe nesmysly bez hlavy a paty, vlastní názor a zkušenosti nemají, tak jen přebírají a papouškují a chovají se jak posedlá Anča bláznivá, bez špetky soudnosti. Nějaká rovnováha, smysl pro spravedlnost jim vůbec nic neříká. Neodůvodněná arogance, nadřazenost, hrubost a sprostota nikoho ještě do výšin nevynesla. Takoví lidé nám dělají ostudu, jejich jednání vrhá mizerné světlo na všechny, i na ty, kteří jednají s klidem a rozvahou, používají svůj vlastní názor, svůj vlastní mozek.
Jak by asi bylo kde kterému z těchto agresivních štváčů, provokatérů a křiklounů, kdyby je někdo odsoudil natvrdo jen na základě křivého obvinění, bez důkazů?
A pokud tito zmanipulovaní fanatici budou nadále podporovat tento směr jednání ve společnosti, brzy sami pocítí na své kůži důsledky. Kdokoliv na vás plivne špínu bude v právu a vy nezmůžete nic. Pak budete mít dost času nad vším přemýšlet.
Nejste vy náhodou sestra toho Knappa, co měl na náměstí řeznictví ?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Uvědomte si, že dnešní hustota provozu na silnicích je mnohem intenzivnější než v době, kdy jste začal jezdit na kole. Na okresní silnici je cyklista dost velkou překážkou provozu. Pokud něco jede v protisměru, tak je předjetí cyklisty téměř nemožné. Zvláště, má-li se dodržet zákonem stanovený boční odstup 1,5 m. Za těchto podmínek je pro každého cyklistu jízda po silnici mimo obec velmi riskantní.
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to ma byt, tak je to spravne.😄)