Vy hlavně vůbec nechápete, že to co, dostalo tím soudem na frak nejsou muži en bloc, ale tzv. kultura znásilnění. Ať si každý zodpoví, jak se na ní podílí. Ve Francii to také bylo nezákonné a nemravné, přesto se k tomu několik desítek mužů nechalo svést a stačilo jim, že jim to pantáta "povolil". "Až ve vězení jsem se dozvěděl, co je to konsent." Jak je to možné? Člověk by řekl, že to ví každý blbec.
Naopak, v tomhle s vámi souhlasím. Já se vyhrazoval proti tomu, co naznačuje článek - tedy odsuzování mužů jako celku a spojování této kauzy s jakousi všeobecnou stigmatizací.
Jo? A proč ho kontaktovala??? No protože to byl on, kdo už v lednu žvanil v TV o tom, jak policie selhala... Odkaz 1
Správně jste si odpověděl, jen potvrzujete. Ty pochybení na které poukázal se prokázaly a nebýt lidí jako on, tak by se to pokoušelo vnitro tutlat (už tak se snažili prodlužovat maximálně termíny, aby veřejnost stihla vychladnout). Jak správně sám říkáte, není divu, že kontaktovala jeho a sama to v tom rozhovoru říká, že nikomu jinému už nemohla věřit. Sotva bude chtít mluvit s těmi, kteří jí celou dobu lhali nebo ji ignorovali.
Přirozeně. Šlachta se totiž neštítí ničeho. Pro svou politickou rariéru klidně zneužije i oběti tak děsivého činu.
Hm. Tak to zkuste znova a lépe. Paní Šimůnková totiž sama kontaktovala prostřednictvím Přísahy pana Šlachtu, nikoliv naopak. A to ze zoufalosti a poroto, že vnitro ve vedení s Rakušanem se chovalo k nim arogantně, nechtěli komunikovat a snažili se vymlčovat informace. Doporučuji si jejich rozhovor dohledat. Mimochodem, ony i všechny pochybení na které Šlachta poukázal, se pak v tom zdlouhavém vyšetřování potvrdily, takže netřeba přemýšlet, kdo měl pravdu.
Zatímco Rakušan měl plné ruce práce s lhaním o tom, jak bylo všechno v pohodě, nikdo nekomunikoval, mlžili a lhali. Nakonec paní Šimůnková sama kontaktovala člověka, kterému lze na rozdíl od kohokoliv ze současné vlády věřit a který se nebojí říkat pravdu od začátku - Robert Šlachta. To byl první rozhovor, kde se to někdo odvážil říct na plnou hubu. Mnozí mu klasicky hned zazlívali, že toho zneužívá. No a tady máme další důkaz, že naopak paní Šimůnková sama se aktivně podílí a chce, aby se o té věci mluvilo, aby se přestalo lhát, aby s nimi bylo komunikováno. Jen tak dál. Jen ukazujme pravou tvář této falešné vlády, která si lží o vlastních úspěších kupuje voliče.
Souhlasím se všemi vašemi komentáři výše, ale s tímhle teda rozhodně ne.
Rozhodnutí nemít počaté dítě by mělo mít čistě biologický základ. V přírodě se stane, že samice v určitých případech zabije své dítě. Ale rozhodovat se, jestli zabiju své dítě, protože ho nechci živit, je zvrácené a egoistické. U ženy se zjistí hůř, jestli její motivací je biologie nebo finance. Není ale jediný důvod dávat mužům právo rozhodovat o potratu, protože u nich by ta motivace byla čistě ekonomická.
Protože muž těhotný nikdy nebude, není možné aby měl stejná práva rozhodovat o těhotenství jako žena.
Proto jsem také v odpovědi další diskutující jasně uvedl, že z biologického hlediska je toto rozhodnutí výhradně na ženě. Samozřejmě, že muž nesmí mluvit do toho, zda se počaté dítě narodí či nikoliv. Co rozporuji je pouze právní aspekt.
A ten lze velmi snadno ošetřit právě například díky legal abortion. Je úplně jedno, jakou bude mít žena motivaci. Podstatné je narovnání právního prostředí tak. Tedy, dáme-li stranou samotný potrat, tak nyní má žena několik způsobů jak se zříci odpovědnosti za dítě. Muž nemá žádné. Jinými slovy, dojde-li k početí, žena se ze zákonného hlediska ještě může rozhodnout, zda se matkou stane (a přijme zákonné povinnosti) či nikoliv. O těchto povinnostech si muž nemůže rozhodnout sám, ale rozhoduje za něj žena. Což je právní nerovnost. A ve chvíli, kdy by rozdílná práva někdo zdůvodnil tím, že je to muž, pak se jedná o čirý sexismus.
Návrhy na legal abrotion vycházejí krom jiného i ze stále častěji se vyskytujících případů podvodů, kdy žena úmyslně muži lhala o užívání antikoncepce. Primárně jde ale o narovnání právního prostředí. V každém případě, a budu se opakovat, poctivé lidi by to vůbec nemuselo trápit.
Vážený pane, dovolím si jednu malou poznámku (jinak samozřejmě souhlasím s Vámi). Jistý, velmi významný politik (1870- 1924) prohlásil: jednou, ve svobodné společnosti, přijde doba, kdy uhasit lásku bude jako se napít vody. Jenže kdo se chce napít ze sklenice zamaštěné dotyky mnoha úst?
krásně řečeno
Muž má možnost neoplodnit ženu. Čemu nerozumíte? Jakmile k oplodnění dojde, je rozhodování na ženě, protože je to ona, kdo nese fyzické a psychické důsledky během těhotenství, porodu a nejméně dvou dalších dekád.
Ale ona rozhoduje i o povinnosti muže. Když může žena beztrestně svoje nenarozené dítě usmrtit, mělo by být zcela legitimní, aby muž měl právo se také zcela beztrestně toho dítěte vzdát.
Budete se divit, ale tohle je téma které se na západě začíná po právu řešit a je na stole.
Když se zamyslíte nad současnou variantou, tak muž je o toto právo ochuzen proto, že je muž. Což je mimochodem čirý sexismus. Představte si ten humbuk, kdyby stejným způsobem byla žena ochuzena o nějaké právo jenom proto, že je žena.
Opakuji, poctivé to vůbec nemusí trápit. Ty co nejvíc křičí jsou většinou těmi, pro které je pozitivní těhotenský test především vidinou alimentů.
Legal abortion by vyřešil i mnoho dalších nespravedlností a podvodů, jako je početí proti vůli, kdy se množí případy, že žena úmyslně muži lhala o užívání antikoncepce apod. Ale chápu, že proti podobným snahám narovnat právní prostředí budou nejvíc kdákat potrefené husy.
A to kolik měla v sobě chlapů je nějaká morální páka, která přepumpuje i to největší dobro na světě? O jaký morální kodex to opíráte?
Nikdo tu o žádném kodexu nehovoří. Jen prostý faktický údaj. Dle výzkumů většině mužů vysoký počet předchozích sexuálních partnerů u ženy vadí. Někteří se s tím smíří, někteří nemají na výběr, tak standardy potlačí, ale ze stejných výzkumů vyplynulo, že pokud by měl muž možnost volby mezi dvěmi zcela totožnými ženami, jen s rozdílným bodycountem, vždy sáhne po té s nižším.
Pointou mého příspěvku tedy bylo, že je to veličina, kterou nelze vymazat a na kterou muži berou ohled.
Pane Bergamasco, vědecké studie a statistiky potvrzují, že kriminalita je více rozšířená u mužů, což může být ovlivněno různými faktory, včetně biologických, sociálních a kulturních rozdílů mezi pohlavími. Podíl mužů na zločinech se obvykle pohybuje kolem 80–90 %. To platí pro různé druhy trestných činů, včetně násilí, majetkových deliktů, drog a podobně. Ženy tvoří menší podíl mezi zločinci, obvykle se pohybuje kolem 10–20 %. Jejich trestná činnost se často soustředí na jiné typy deliktů, jako jsou krádeže, podvody, nebo méně závažné násilné činy.
Podobné statistiky existují i ve vztahu k tomu, že ženám delikty více procházejí a že za stejné trestné činy dostávají plošně menší tresty. A co to znamená? Vůbec nic. Pořád mi to ale nepřijde jako validní argument k tomu tvrdit, že jsou muži obecně delikventi. Ledaže by z vás mluvila čirá misandrie.
Práva a povinnosti muže začínají u rozhodnutí neoplodnit ženu, když na tom nejsou oba domluveni. O tuto stránku věci se starejte.
Vyživovací povinnost muže vůči dítěti vzniká de facto početím, de iure narozením. Ani vůči jednomu nemůže v tuto chvíli zaujmout právní postoj.
Žena může jít na potrat, dát dítě do babyboxu nebo k adopci. To, zda ji vznikne vyživovací povinnost je její vlastní rozhodnutí. Ve stejnou chvíli tím ona rozhodne o právech a povinnostech muže. Z hlediska práva - čistá nerovnost.
Princip legal abortion: Žena se může ještě v průběhu těhotenství a dokonce i po narození rozhodovat, zda se matkou stane a zda převezme za dítě odpovědnost či nikoliv. Může život svého dítěte ukončit, odložit jej do babyboxu nebo dát jej k adopci, zcela svobodně, beztrestně a bez společenské stigmatizace. Mělo by být naprostým minimem, aby měl muž alespoň právo rozhodnout se, zda převezme práva a povinnosti nebo zda se jich právně zřekne. To je minimum pro narovnání právního prostředí a něco, co poctivou ženu nemusí absolutně trápit.
biologické hodiny neexistují. to je jen mužská představa, že něco takového ženy mají, asi na úrovni bloudící, neukojené dělohy.
Víte co vůbec termín biologické hodiny ve spojení s reprodukcí znamená? Nedávno jsem sledoval podcast s odborníkem z oboru gynekologie, který velmi přesně celou problematiku rozebíral, včetně rizik a vývoje plodnosti. Doporučuji si podobný typ informací doplnit.
Je to rozhodnutí ženy o svém těle a vlastní budoucnosti, Zatloukale. Nejste to vy, kdo bude riskovat zdraví při těhotenství, porodu a po něm a nejste to vy, kdo obětuje 25 let nejdříve výchově a následně výživě a péči až do případných VŠ studií potomka, kterého dotyčná vůbec nemusela chtít. Kdybyste tak měl nějaká nároky na muže. To ale ne, co?
Také s panem Zatloukalem nesouhlasím, ale jak jsem uvedl ve svém předchozím příspěvku, osobně vidím i potřebu napravit právní prostředí. Pokud si půjčím vaše slova, v současné podobě totiž žena svým rozhodnutím určuje i budoucnost toho muže. Ten v tuto chvíli nemá slovo vůči zplození dítěte jako takového, což je naprosto v pořádku a v tom s Vámi zcela souhlasím. Ale nemá slovo také v právním vztahu k němu, což už je ale právní nerovnost. Protože práva a povinnosti toho muže nyní určuje rozhodnutí ženy. Proto se na západě začíná diskutovat možnost onoho legal abortion.
Toho, čeho se pachatel dopouštěl? No on byl jeden hlavní pachatel a pak bylo několik desítek dalších pachatelů, že? A to ještě nevíme, kolik stovek, tisíc spolupachatelů si projíždělo webovky se znásilňováním. Proto je článek hřebíkem na hlavičku a vy jste vedle.
Denně se na světě odehraje miliony krádeží, mnoho vražd a jiných trestných činů, to ale také neznamená, že všechny lidi na světě nazveme vrahy aa zloději. Stejně tak naši předci umírali a bojovali ve válkách, pesto nemůžeme nazvat dnešní lidi jako přímé viníky nebo oběti války. Odsoudit celé mužské pokolení a hodit je do jednoho koše proto, že jsou mezi nimi dobytci a násilníci, to by bylo to samé jako říct, že všechny ženy jsou coury, protože se některé z nich věnují prostituci. Pointa mého příspěvku je ale především obsažena v posledních třech větách.
Já jsem někde psal něco o pomstě? Myslím, že ne. 🙂
Máte nějaký konkrétní biblický text, ze kterého usuzujete, že křesťan má odpouštět úplně všechno a úplně všem, i když o to nestojí? Představím-li si takový svět, byla by to naprostá katastrofa. Bůh taky dle Bible neodpouští všem.
Efeským 4:31-32, Koloským 3:13, Matouš 6:14-15, Marek 11:25, Lukáš 6:37, Lukáš 17:3-4, Přísloví 17:9, Římanům 12:17-21, Izaiáš 43:25, Jakub 5:16, Matouš 5:23-24, ...
Vaše otázka je ale ve vztahu k Bibli nesprávná. "Křesťan má odpouštět všechno a úplně všem" je formulací zvláštní, která sama jde proti podstatě a významu Bible, jež má jednotlivci ukázat, kde hledat správnou cestu, kterou on musí najít sám v sobě, ve svém vztahu k Bohu i bližním. Čili v tomto konkrétním případě by výstupem mělo být, aby si každý člověk dokázal najít sám cestu k tomu, lidem odpouštět. Což Duka jako hlava katolické církve by měl exemplárně činit.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pornoherectví je práce jako každa jiná,
1 odpověď
5
Sledujících
1
Sleduje
5
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Souhlasím. Jen je třeba počítat s následky a brát v potaz to, že pro mnoho potenciálních partnerů je to no-go.