Všude se píše, že české děti mají špatnou fyzickou kondici, málo pohybu po škole, problémy se zády a podobně. Když ale třeba dítě v 6 třídě má školu do 16:30, má kupříkladu ještě nějaký kroužek a také by se rádo šlo projít, zablbnout na hřiště, nebo teď v zimě sáňkovat, tak kde potom má vzít ještě čas na domácí úkoly. Já bych rozlišoval mezi dny, kdy dítě končí kupříkladu v 12:30 a kdy končí pozdě a ty dny bych nedával domácí úkoly. Celé školství u nás je podle mě nastavené špatně, protože kolik dětí chodí do školy rádo a těší se tam? A zúžit jim celý život jen na učení je podle mě úplný hřích proti dětské duši. A to jsem četl studii, že by děti měly alespoň dvě hodiny denně po škole běhat venku a hrát si. Pak se všichni diví, že i úroveň našich branných složek je nižší než byla před lety, že je tolik diabetesu mezi dětmi. Můj názor je ,že by ve škole mělo být zábavnou formou předáno co nejvíc a ve dny kdy mají dlouhou školu vůbec neměli být úkoly zadávány. Děti musejí mít prostor také na svůj volný čas podle svých představ, na hraní a také na nějaké aktivity s vlastní rodinou a nemohu chodit spát v 11:00 večer.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Všude se píše, že české děti mají špatnou fyzickou kondici, málo pohybu po škole, problémy se zády a podobně. Když ale třeba dítě v 6 třídě má školu do 16:30, má kupříkladu ještě nějaký kroužek a také by se rádo šlo projít, zablbnout na hřiště, nebo teď v zimě sáňkovat, tak kde potom má vzít ještě čas na domácí úkoly. Já bych rozlišoval mezi dny, kdy dítě končí kupříkladu v 12:30 a kdy končí pozdě a ty dny bych nedával domácí úkoly. Celé školství u nás je podle mě nastavené špatně, protože kolik dětí chodí do školy rádo a těší se tam? A zúžit jim celý život jen na učení je podle mě úplný hřích proti dětské duši. A to jsem četl studii, že by děti měly alespoň dvě hodiny denně po škole běhat venku a hrát si. Pak se všichni diví, že i úroveň našich branných složek je nižší než byla před lety, že je tolik diabetesu mezi dětmi. Můj názor je ,že by ve škole mělo být zábavnou formou předáno co nejvíc a ve dny kdy mají dlouhou školu vůbec neměli být úkoly zadávány. Děti musejí mít prostor také na svůj volný čas podle svých představ, na hraní a také na nějaké aktivity s vlastní rodinou a nemohu chodit spát v 11:00 večer.
3 odpovědi