Přechylování je úzus vynucený vedením ČT, to ovšem nemění nic na tom, že je to mebetyžná .itomost ze dvou důvodů:
Pozn. Už jsem z ČT slyšel i přechýlení již jednou přechýlených slovanských jmen např. Kovalova na Kovalovaová, hrůza hrůz.
Asi jsi nikdy neběžel Lauf ,a k tomu soupaz. To nemá s biatlonem nic společného. Ani výkonnostně. Hlavně že z protekce běží zepředu. Ať to zkusí zezadu a pak uvidí co obnáší Vasak.
Četl jste nepozorně, Moravec zmínil, že pojede klasiku. a vím co to dlouhá trať je po mé padesátce jsem párkrát oběhl trať Jizerské 50 - mimo závad - nemám rád davy.
Tak nevím jestli tyhle honičky jsou smysluplné. Jsou v kontaktu s dalšími auty centrem , stačí dát echo a v pohodě je chytí na další křižovatce, nebo odbočce. Kolik chyběloi aby zabili další lidi a i sebe.
Souhlas, léta dumám nad tím proč nectí pravidlo "žádné auto/motorka není rychlejší než policejní vysílačka" a když není policejní hlídka ve směru útěku k dispozici, pak toho nechat, zejména v obci to nestojí za to riziko.
Znám to tam. Autobusák ho prostě nemohl vidět, když vjel do křižovatky tak na hlavní nikdo nebyl. Je to zde: 49.2306100N, 17.5147106E a když si na Mapy.cz natočíte PANORAMA pohled na jih či JV uvidíte, že nic moc nevidíte. Proč si náhled na Panorama neudělal prvoinstační soud je mi záhadou - ani se nemusel zvednout z židle 🙂.
Pro výrobu trvanlivé a přitom výkonné hlavně je zapotřebí velmi kvalitní ocel, která se v Rusku nevyrábí. Rusové tak mohou jen vzpomínat na dodávky vysoce kvalitní oceli z kladenských elektropecí, které byly napájeny elektřinou ze severočeských uhelných elektráren. Tak došlo k vyrabování našich zásob kvalitního hnědého uhlí.
Jen drobnost “kvalitní hnědé uhlí” je contradictio in adjecto, tedy česky rozpor s přívlastkem. Hnědé uhlí bylo, je a bude jen nouzový zdroj energie.
To jen ukazuje na mizernou úroveň českých autoškol. Auto jedoucí z táhlého kopce dolů musí vždy mít zařazen nízký rychlostní stupeň, aby brzdil motorem a odlehčil tak brzdám, které se mohou v dlouhém klesání přehřát a přestat brzdit (brzdová kapalina začne vřít, tvořit bublinky - plyn je stlačitelný, takže z pedálu brzdy se stane bláto). To samé platí i v případě automatických převodovek, kdy řidič musí ručně omezit řadící rozsah automatické převodovky pákou nebo pádly pod volantem.
Moje automatická převodovka tam dává z kopce automaticky trojku ( ze sedmi).
Na té silnici jsem jel a je to zcela snadné klesání.
V článku “Historické lži a nacionální rétorika, reaguje historik na skandální maďarský článek o okupaci” je to snad dobře o Maďarsku, je hrubá chyba ve větě “… jako tomu bylo např. u východoněmecké armády, která na naše území nevstoupila právě v obavě z válečných reminiscencí“ . Autorky nejspíš opakují dlouholetou komunistickou propagandu, která vstup němců popírala.
ARMÁDA NDR NA NAŠE ÚZEMÍ VSTOUPILA, ovšem brzy musela odtáhnout domů.
Jednak jsem očitý svědek, 21. 8. 1968 jsem byl v oblasti jejich vstupu na povinné chmelové brigádě mezi 1. a 2. rokem střední školy.
Mimochodem německý velitel nám vzkázal, že dobře zná lid studentský a v případě jakýchkoliv nepokojů nebude váhat věšet nás na sloupy chmelnic.
O důvodech odchodu jsem slyšel dvě verze:
Jedna uvádí, že pro západní velmoci bylo nové německé tažení na východ - Drang nach Osten - zcela nepřijatelné a jejich tlak donutil němce k ústupu
Jinou verzi uvádi Tomáš Koloc
Takže milé mladé autorky při mých šedinách se snad mohu dopustit dvou rad: nadále pilně studujte a napsaná fakta si ověřujte.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
RE: "Tramvaj nezdrží magistrálu déle než přechod" ... a teď tu o červené Karkulce😀.
Je-li ten obrázek správně, pak je to příliš mnoho dlažby a příliš málo stromů. Ve slunečných dnech tam bude velmi horko.
1 odpověď