Add popisek pod obrázkem: " Guma vyrobená 25. týden roku 2005 už dneska nebude fungovat v žádném rozměru".
To je pustá propaganda výrobců pneumatik:
a) nepruží ta guma, ale vzduch v ní uzavřený
b) pryž pneumatik degraduje jen v tenké vnější vrstvě ne do hloubky - jen nesmí být porušeny vlákna kordu. Neplatí pro veteránské pneu 30+ let.
c) druhá nejdůležitější část je tzv. nárazník, což je u pneu vrstva kvalitní pryže mezi běhounem a kordy ta je úplně uvnitř a není vystavena hlavním degradujícím faktorům tj.vzduchu a světlu.
d) běhoun sice ve vnější vrstvě degraduje, ale zároveň se ta vnější vrstva provozem vozidla ojíždí takže jezdíte po více méně stále kvalitní pryži. Je když vytáhnete starou pneu, která dlouho nejezdila buďte prvních 100 km opatrní.
Většinou to děláme tak, že kdo má sportovní youngtimery a veterány, kde je OK tankovat vyšší oktanový číslo než 95, což třeba tenhle motor je, ten jezdil vždy na "super plus" tak dáváme Natural 98, tam je jiná lihová složka, ETBE se to jmenuje, to by mělo mít stabilnější vlastnosti a nevázat tolik vodu. A já třeba přidávám před zimou určitě do té nádrže i VIF aditivum do benzinu, možná existují i nějaký lepší. A v pohodě... ale ideální je, aby ty auta neměly prostě extra dlouhý odstávky a stará nádrž se prostě aspon do půl roku vyjela a natankovalo čerstvé palivo
ETBE není lihová složka, ale éter* což je dost podstatný rozdíl.
* Ethyl tert-butyl ether (Odkaz )
Přechylování je úzus vynucený vedením ČT, to ovšem nemění nic na tom, že je to mebetyžná .itomost ze dvou důvodů:
Pozn. Už jsem z ČT slyšel i přechýlení již jednou přechýlených slovanských jmen např. Kovalova na Kovalovaová, hrůza hrůz.
Asi jsi nikdy neběžel Lauf ,a k tomu soupaz. To nemá s biatlonem nic společného. Ani výkonnostně. Hlavně že z protekce běží zepředu. Ať to zkusí zezadu a pak uvidí co obnáší Vasak.
Četl jste nepozorně, Moravec zmínil, že pojede klasiku. a vím co to dlouhá trať je po mé padesátce jsem párkrát oběhl trať Jizerské 50 - mimo závad - nemám rád davy.
Tak nevím jestli tyhle honičky jsou smysluplné. Jsou v kontaktu s dalšími auty centrem , stačí dát echo a v pohodě je chytí na další křižovatce, nebo odbočce. Kolik chyběloi aby zabili další lidi a i sebe.
Souhlas, léta dumám nad tím proč nectí pravidlo "žádné auto/motorka není rychlejší než policejní vysílačka" a když není policejní hlídka ve směru útěku k dispozici, pak toho nechat, zejména v obci to nestojí za to riziko.
Znám to tam. Autobusák ho prostě nemohl vidět, když vjel do křižovatky tak na hlavní nikdo nebyl. Je to zde: 49.2306100N, 17.5147106E a když si na Mapy.cz natočíte PANORAMA pohled na jih či JV uvidíte, že nic moc nevidíte. Proč si náhled na Panorama neudělal prvoinstační soud je mi záhadou - ani se nemusel zvednout z židle 🙂.
Pro výrobu trvanlivé a přitom výkonné hlavně je zapotřebí velmi kvalitní ocel, která se v Rusku nevyrábí. Rusové tak mohou jen vzpomínat na dodávky vysoce kvalitní oceli z kladenských elektropecí, které byly napájeny elektřinou ze severočeských uhelných elektráren. Tak došlo k vyrabování našich zásob kvalitního hnědého uhlí.
Jen drobnost “kvalitní hnědé uhlí” je contradictio in adjecto, tedy česky rozpor s přívlastkem. Hnědé uhlí bylo, je a bude jen nouzový zdroj energie.
To jen ukazuje na mizernou úroveň českých autoškol. Auto jedoucí z táhlého kopce dolů musí vždy mít zařazen nízký rychlostní stupeň, aby brzdil motorem a odlehčil tak brzdám, které se mohou v dlouhém klesání přehřát a přestat brzdit (brzdová kapalina začne vřít, tvořit bublinky - plyn je stlačitelný, takže z pedálu brzdy se stane bláto). To samé platí i v případě automatických převodovek, kdy řidič musí ručně omezit řadící rozsah automatické převodovky pákou nebo pádly pod volantem.
Moje automatická převodovka tam dává z kopce automaticky trojku ( ze sedmi).
Na té silnici jsem jel a je to zcela snadné klesání.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak to jsem rád, že jsem se konečně dozvěděl pravdu. V takovým případě mi nic nebrání na léto fláknout na auto ty dvanáctiletý slupky, na kterejch bylo, když jsem ho koupil a na kterejch bylo za mokra absolutně neříditelný. Ještě maj totiž tak 4mm vzorku, takže se těším z toho, že budu jezdit na kolech zadarmo.
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
S Vašeho textu vyplývá, že jste koupil 12 let staré auto, které zřetelně nebylo ABSOLUTNĚ neřiditelné, když jste to zjistil a dojel. Prvním podezřelým je Váš řidičský styl 9 z 10 lidí jezdí za mokra jako by žádné mokro nebylo - viz statistika nehod v den kdy prší. Další v řadě u 12 let starého auta je stav tlumičů a správný tlak v pneu na to jsou radiální pneu dost citlivé.