Ne Volkswagen ale Brusel vám dal všem toxický seznam a jmenuje se green deal
Příčinou je povinný přechod na auta na baterky, která zákazníci nechtějí.
Co by se mohlo stát, kdyby se šéfové evropských automobilek
dohodli a oznámili Evropské komisi, aby si trhla nohou, že budou vyrábět jen tolik automobilů na baterky, kolik budou chtít zákazníci. A případné pokuty by odmítli zaplatít.
Zaměstnanci automobilky musí stávkovat proti gryndýlu a ne proti vedení své firmy.
To je zase žvástů. GD ani EU za problémy VW nemohou ... Toyota vyrábí dokonce o něco více aut než VW a zvládne to s polovinou zaměstnanců a to má vlastní výrobu čipů. VW má zkrátka příliš mnoho lidí a ty mají příliš vysoké platy. To je celé. Energie jsou sice dražší, ale ta neefektivita a přeplacení zaměstnanci, který pracují jen pár hodin denně, jsou násobně větší průšvih..
Pokud Toyota dokáže vyrábět více aut s polovinou lidí, a musí řešit stejné problémy jako VW kolem GD a EU nařízení a vydělává přitom velmi slušně, problém nejsou GD ani EU, ale jen a pouze vedení VW .
A Toyota nejsou číňani, takže ani tenhle argument se státní neferovou podporou a zaplavování svět čínskými odpady/produkty, tu neuspěje. Toyota byla jedna z mála, která neignorovala ekonomickou a technologickou realitu a jasně řekla, že čistá el. auta nejsou vhodná pro masový trh a nemohou v žádné dohledné době nahradit lepší spalováky. Takže se soustředí na Hybridy a každý kdo se projel v novém Camry nebo Corolla Turing, tak ví, že to funguje a jsou to mnohem lepší auta, než co nabízí VW podobného. Navíc Toyota stále nabízí i sportovní auta a terénní klasiky, vedle toho VW nemá prakticky co zajímavého nabídnout. Možná Golf R je poslední zajímavé auto, které celé VW má, všechno ostatní má konkurence prostě lepší a nevyhodila hromadu peněz za hloupá el. auta, které bez pořádného průlomu ve světě baterií, nemohou v praxi pořádně fungovat a nahradit spalováky jako lepší produkt. El pohon je z principu lepší než spalovák, ale dokud nebude mít baterie hmotnost a energii jedné nádrže, el. auto nemůže být lepší
Za problémy VW mohou v prvé řadě:
Za tyto problémy si mohou Němci sami, protože oni začali s Energiewende a hlavně němečtí zelení okupují EP a EK.
Kapři si sami rybník nevypustí, neboli dokud se šílený grýndýlový projekt nezhroutí implozivně do sebe a tenhle zeleně prorezavělý Titanik nenarazí na ledovec, tak vše bude pokračovat dle plánu politiků, kteří žijí v blahobytné bublině naprosto odtržené od reality života. Ten hořký konec by měla nastat co nejdříve, aby i jinak gigantické škody byly o trochu menší.
A hlavně, pokud šílená snaha o úplnou dekarbonizaci bude pokračovat jen v EU, a Čína bude každý týden otevírat dvě (!) nové uhelné elektrárny, tak EU sníží množství CO2 v atmosféře o cca 5%, ale Čína zvýší množství CO2 v atmosféře o cca 25%.
Z EU se stane zbídačená "únie", zatímco Čína bude vysoce rozvinutou, bohatou průmyslovou zemí.
Jediné naše štěstí je, že cíle gryndýlu jsou nesplnitelné, jak technicky, technologicky, finančně, tak sociálně neprůchodné. Protože je naplánovali šílenci, kteří vystudovali nějaký humanitní obor a fyziku viděli naposledy v 9. třídě ZŠ.
Jahn si může přehodnocovat co chce a jak chce, zatímco Čína bude elektromobilizovat Evropu a třeba se nakonec zjistí, že Škodovka už nemá komu a co prodávat. Levné elektromobily mít nebude a spalováky nebude nikdo chtít.
Největší nesmysl evropských automobilek je v tuto chvíli investovat do technologií, které nemají budoucnost. Spalovacích technologií.
"Spalováky nikdo chtít nebude"
Co je to za blbost? Zatím je to přesně naopak.
Neměl jste si kupovat elektroauto, nemusel byste zuřit, že ostatní nebyli tak
bl-í.
🤔 Máte pocit, že Němci respektují to, co jim tam nastolila stará baba, která se chtěla svým láskyplným vztahem k odpůrcům židovské menšiny zviditelnit? Že nedokázala ve své choré hlavě odlišit migranty z ,,průserových,, zemí od Židů, kteří se potýkali se smrtí v lágrech samotného německého gestapa? Ta paní má na svědomí další generace útrpnosti. A je jí jedno, kdo jejím rozhodnutím trpí. Ona to není, je to post válečná zrůda, která si zaslouží veřejný pranýř! Nejenomže svým ,,alibismem,, destabilizoavla Evropu - diktovala kvóty a hrozila tvrdým postihem všem, kteří nesouhlasili.
A kde je nyní tato stará krysa zalezlá? Proč ji vlastní lid nelynčuje za tu její láskyplnost?
Ona ji na 150% nahradí Frau von der, takže jsme na dalších 5 roků v haj-lu. A potom už bude situace nevratná, a to jak co se týká imigrace, tak gryndýlu.
Ale demonstrovat nechoďte, kašlete na svoje děti a vnuky.
"drahou českou elektřinu z uhlí mohou už v brzké době spolehlivě a dostatečně nahradit levnější zdroje z okolních států."
Toto může napsat jen šílenec, fanatik, nebo zločinec. Ve společnosti Greenpeace se zřejmě jedná o mix, kde mladí fanatici dělají užitečné idioty starším zločincům.
Který z okolních států by nám mohl elektřinu dodávat. Německo? Jedině snad v letních měsících, kdy jí mají nadbytek. Ale co v prosinci, lednu, únoru, kdy sami kupují obrovská množství elektřiny z Francie. Zejména při t. zv. inverzi, kdy jeden až dva týdny slunce nesvítí a vítr nefouká. Proto musí být tyto Občasné Zdroje Elektřiny
zálohovány 100 procentním výkonem elektráren uhelných, jaderných, plynových,...
Ale Ministr životního prostředí Petr Hladík oznámil, že uhelné elektrárny v Česku budou nahrazeny geotermálními elektrárnami za účelem centrálního vytápění. Toto oznámení učinil 21. dubna 2024
V Německu je situace ještě mnohem horší - viz přednáška v němčině:
Hovoříte o cílích VW? Protože na cílích EU se podílí velké skupiny poměrně vysoce kvalifikovaných odborníků.
Máte na mysli takové odborníky jako je Frau von der? Ta kam šlápne tam 7 let tráva neroste. Vlastně volební období je jen 5 roků.
V Bruselu je zaměstnáno 60 tisíc úředníků. Na vymyšlení zákazu plastových brček muselo pilně pracovat alespoň 10 tisíc úředníků a dalších 10 tisíc na víčkách PET lahví. Další tisíce pracovaly na zákazu spalovacích aut, na emisních povolenkách a na tom jak povolit výstavbu jaderných elektráren a současně ji znemožnit (JE se budou muset vypínat, když bude hodně svítit a foukat).
Navržením Teresy Ribera do role eurokomisařky pro ekologickou tranzici, je zaručeno, že na evropské půdě se bude tvrdě prosazovat Grýndál. Právě ona, kterou mnozí politici označují za ekologickou fanatičkou, má mít na starosti důsledné dodržování vytýčených cílů v oblasti ochrany klimatu a energetiky, samozřejmě i "úspěšného přechodu na 100%-ní elektromobilitu.
Politička patří k postrachu všech jaderných elektráren, které ve svém domovském Španělsku už začala likvidovat. Ribera se tvrdě angažuje v odklonu Evropy od jaderné energetiky, čímž připomíná právě éru Franse Timmermanse, který propagoval získání elektřiny z čistě přírodních zdrojů. Ve svém domovském Španělsku už politička zavedla program, ve které se vláda zavázala k zavření jaderných elektráren mezi lety 2027 až 2035. Už nyní Španělsko zpracovává její další návrh, aby elektřina vyrobená v jaderných elektrárnách čelila mnohem vyššímu poplatku než ta, která pochází z obnovitelných zdrojů.
8
Sledujících
46
Sleduje
8
Sledujících
46
Sleduje
Píšete to jako byste z toho měl radost, tohle poškodí i českou republiku, může tu být i sto tisíc nových nezaměstnaných... Jistě nebyl záměr a úmysl zlikvidovat největší evropskou automobilku...
6 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Povinné ukončení výroby spalovacích automobilů nevyhnutelně povede všechny automobilky v EU ke krachu, zejména v kombinaci s několikanásobně dražšími energiemi ve srovnání s Čínou a USA.
Gryndýl = energetická a ekonomická bída.