Jistě 🙂 co když to bude 4 hodiny každý den teď v zimě a solary udělají pár wattů 🙂 nemusí být ale může... S takovým rizikem to radši budu nakupovat za domluvené 4 koruny celý rok
U fotovoltaiky je situace ještě horší, protože v prosinci až únoru fotovoltaika dodává jen 15 - 25% letního výkonu.
Jsem zvědav, od koho budeme nakupovat v zimě elektřinu my.
Z Německa určitě ne.
Myslím ze nižší cenu elektřiny bychom pocítili více než máslo kterého fakt nesmím kvanta. Cena elektřiny se utrhla ze řetězu za Babiše, první rana byl krach Bohemia energy a na to se Babiš jen díval. Chci jen říct ze vlada vám opravdu nezajistí nízké ceny, vláda musí zjistit konkurenci a bránit vzniku monopolů. A tady je chyba, potraviny v ČR z velké části ovládá Agrofert, je třeba sem natlačit zahraniční dodavatele aby Agrigentu konkurovali.
Bohemia energy zkrachovala 13.října 2021, a to jako důsledek toho, že Němečtí Zelení Khmérové vypnuli 8 jaderných reaktorů a zbývajících 6 reaktorů bylo naplánováno vypnout v roce 2022. V důsledku toho vyletěla cena plynu na trojnásobek až šestinásobek. Proto začali krachovat dodavatelé energií. Ne kvůli Babišovi, ale kvůli tomu, že Němci potřebovali plyn jako náhradu za jadernou energii.
PS: Válka na Ukrajině začala o 4 měsíce později.
"velkorysé vládní pobídky pro přechod na udržitelnou energetiku. Harrisová hodlá v tomto trendu pokračovat, zatímco Trump slibuje tento zákon bojkotovat, a naopak podpořit těžbu fosilních paliv v USA v rámci jeho konceptu takzvané energetické dominance,“
To je důvod, proč Trump vyhraje (plus imigrace).
Možná, že Trump pomůže Evropě probrat se ze zlého zeleného snu.
Problém není v elektromobilech, ale v tom že je Čína chrlí výrazně levněji. To zabíjí investice i vyhlídky na budoucí prodeje evropských automobilek. A cla nic neřeší. Čína je zavede na oplátku také a evropské automobilky už neprodají v Číně ani spalováky. A pak postaví Číňané v Evropě pobočky (montovny) svých automobilek a cla tím obejdou.
Jediná šance jak můžou evropské automobilky uspět, je být konkurenceschopní. Elektromobily jsou budoucnost, spalováky minulost. To už nikdo nezastaví.
Problém je jednoznačně v Bruselu. Pokuty za emise
a konec spalováků v roce 2035.
Gryndýl= tragédie Evropy.
Píšete to jako byste z toho měl radost, tohle poškodí i českou republiku, může tu být i sto tisíc nových nezaměstnaných... Jistě nebyl záměr a úmysl zlikvidovat největší evropskou automobilku...
Povinné ukončení výroby spalovacích automobilů nevyhnutelně povede všechny automobilky v EU ke krachu, zejména v kombinaci s několikanásobně dražšími energiemi ve srovnání s Čínou a USA.
Gryndýl = energetická a ekonomická bída.
Ne Volkswagen ale Brusel vám dal všem toxický seznam a jmenuje se green deal
Příčinou je povinný přechod na auta na baterky, která zákazníci nechtějí.
Co by se mohlo stát, kdyby se šéfové evropských automobilek
dohodli a oznámili Evropské komisi, aby si trhla nohou, že budou vyrábět jen tolik automobilů na baterky, kolik budou chtít zákazníci. A případné pokuty by odmítli zaplatít.
Zaměstnanci automobilky musí stávkovat proti gryndýlu a ne proti vedení své firmy.
To je zase žvástů. GD ani EU za problémy VW nemohou ... Toyota vyrábí dokonce o něco více aut než VW a zvládne to s polovinou zaměstnanců a to má vlastní výrobu čipů. VW má zkrátka příliš mnoho lidí a ty mají příliš vysoké platy. To je celé. Energie jsou sice dražší, ale ta neefektivita a přeplacení zaměstnanci, který pracují jen pár hodin denně, jsou násobně větší průšvih..
Pokud Toyota dokáže vyrábět více aut s polovinou lidí, a musí řešit stejné problémy jako VW kolem GD a EU nařízení a vydělává přitom velmi slušně, problém nejsou GD ani EU, ale jen a pouze vedení VW .
A Toyota nejsou číňani, takže ani tenhle argument se státní neferovou podporou a zaplavování svět čínskými odpady/produkty, tu neuspěje. Toyota byla jedna z mála, která neignorovala ekonomickou a technologickou realitu a jasně řekla, že čistá el. auta nejsou vhodná pro masový trh a nemohou v žádné dohledné době nahradit lepší spalováky. Takže se soustředí na Hybridy a každý kdo se projel v novém Camry nebo Corolla Turing, tak ví, že to funguje a jsou to mnohem lepší auta, než co nabízí VW podobného. Navíc Toyota stále nabízí i sportovní auta a terénní klasiky, vedle toho VW nemá prakticky co zajímavého nabídnout. Možná Golf R je poslední zajímavé auto, které celé VW má, všechno ostatní má konkurence prostě lepší a nevyhodila hromadu peněz za hloupá el. auta, které bez pořádného průlomu ve světě baterií, nemohou v praxi pořádně fungovat a nahradit spalováky jako lepší produkt. El pohon je z principu lepší než spalovák, ale dokud nebude mít baterie hmotnost a energii jedné nádrže, el. auto nemůže být lepší
Za problémy VW mohou v prvé řadě:
Za tyto problémy si mohou Němci sami, protože oni začali s Energiewende a hlavně němečtí zelení okupují EP a EK.
Kapři si sami rybník nevypustí, neboli dokud se šílený grýndýlový projekt nezhroutí implozivně do sebe a tenhle zeleně prorezavělý Titanik nenarazí na ledovec, tak vše bude pokračovat dle plánu politiků, kteří žijí v blahobytné bublině naprosto odtržené od reality života. Ten hořký konec by měla nastat co nejdříve, aby i jinak gigantické škody byly o trochu menší.
A hlavně, pokud šílená snaha o úplnou dekarbonizaci bude pokračovat jen v EU, a Čína bude každý týden otevírat dvě (!) nové uhelné elektrárny, tak EU sníží množství CO2 v atmosféře o cca 5%, ale Čína zvýší množství CO2 v atmosféře o cca 25%.
Z EU se stane zbídačená "únie", zatímco Čína bude vysoce rozvinutou, bohatou průmyslovou zemí.
Jediné naše štěstí je, že cíle gryndýlu jsou nesplnitelné, jak technicky, technologicky, finančně, tak sociálně neprůchodné. Protože je naplánovali šílenci, kteří vystudovali nějaký humanitní obor a fyziku viděli naposledy v 9. třídě ZŠ.
Jahn si může přehodnocovat co chce a jak chce, zatímco Čína bude elektromobilizovat Evropu a třeba se nakonec zjistí, že Škodovka už nemá komu a co prodávat. Levné elektromobily mít nebude a spalováky nebude nikdo chtít.
Největší nesmysl evropských automobilek je v tuto chvíli investovat do technologií, které nemají budoucnost. Spalovacích technologií.
"Spalováky nikdo chtít nebude"
Co je to za blbost? Zatím je to přesně naopak.
Neměl jste si kupovat elektroauto, nemusel byste zuřit, že ostatní nebyli tak
bl-í.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Aby mohlo být lépe, nejprve musí být nejprve hůř. Neboli, nejprve musí české ovce zažít přerušování nebo ukončení výroby v těžkém průmyslu a s tím spojený neúnosný vzestup inflace a teprve potom. vstanou od televizních novin a půjdou demonstrovat proti gryndýlu.