Pravděpodobnost, že zemře při výkonu trestu je sice vysoká ale pokud ne tak dle ministerstva spravedlnosti vězeň v nižším stupni zabezpečení stojí téměř 1900 korun denně, u vyššího stupně jde o částku asi 2 500 korun denně. Takže při současných cenách
17x365x2500 = 15.512.500 Kč. Takže po utracených 15,5 miliónech vyleze ven pětaosmdesáti letý exot kterého bude nutné umístit do nějakého dalšího zařízení.
Jenom nevím, jak to je s důchodem v době výkonu trestu.
Vy byste kuli 15 milionům zabil člověka?
To je možné. Ale právní systém je nemocný, pokud ukládá tak nízké tresty a u tak příšerné, surové vraždy dá pachateli tento nízký trest.
Mě teda 17 let pro důchodce, co nebyl trestán přijde plně adekvátních. Byť ta vražda je fakt strašná. 17 let je hodně dlouhá doba. Ale hlavně od toho je tam soudce aby posoudil všechny okolnosti. My k tomu máme jen krátký článek, tak víme prd. Jsou daleko divnejsi rozsudky v této zemi.
Dříve neexistoval žádný airbag, ABS, ASR atd a taky se jezdilo.
Co to jako znamená, že budeme stále používat pazourek? Všiml jste si nápisu co mate na čele - před použitím zatřepat. Vy byste měl třepat aspoň týden aby to mělo nějaký efekt:
To samé proběhlo v Polsku:
"...Polský ministr kultury Bartlomiej Sienkiewicz ve středu rozhodl o likvidaci polské veřejnoprávní televize TVP, veřejnoprávního rozhlasu PR a státní tiskové agentury PAP...."
27.12.2023
To je neštěstí této doby. Číst umí všichni ale porozumět z textu dané situaci málokdo. Vy jste názorný příklad.
Osobně raději jezdím naftovým šestiválcem 4x4, do firmy kupujeme výhradně spalováky, ekonomika je ekonomika. Nebudeme svoje těžce vydělané peníze vyhazovat oknem.
Děkujeme ze nám cíleně vsem smrdite pod nos a zarizujete teplicko a to ještě s představou ze je to pro vas ekonomicky výhodnější. Kdybyste si radsi zjistil fakta. Zatímco EV jezdí za 1,2- 2,4 Kč /km tak spalovaky 1,8 - 4,2 /km náklady na servis a údržbu u spalovaků vyšší atd. Ale hlavně ze vy jste v klidu protože mate “úsporný” auta.
Nechci čistě elektrické vozidlo. Má nízký dojezd, dobíjení trvá dlouho, má přemrštěnou cenu a o ekologii se můžeme bavit pouze tehdy, pomineme-li potřeby pro výrobu akumulátorů. Chápu tlak na prodej ID vehiclů, všechny země v Evropě do toho nesmyslu nacpali spoustu peněz, ale budoucnost v čistě elektrickém pohonu nevidím. Je to nafouknutá bublina a ta brzy praskne. Navíc se jedná o přetechnizovaná vozidla, která při výpadku internetu asi ani nevyjedou. Na tohle se opravdu spoléhat nechci a nebudu.
Budoucnost je jinde.
To se dost pletete. EV auta nejen ze jsou lokálně bezemisni, ale za cely životní cyklus včetně vyyroby, je vyprodukovan zlomek emisím porovnání se spalovakem (30-50%), současné přináší spoustu výhod pro uživatele. Navíc je to jediná existující technologie, se kterou lze realne v dopravě dosáhnout cílů daných mezinárodními dohodami (Kjóto, Paříž).
No třeba si stačí koupit renault trafic 110 kw za 900 000 Kč, pokud jste početná rodina, a nemusíte řešit problémy e-buziku (cena, dojezd atd.) nenutím, jen uvádím jako alternativu, výkon EV není spása, na kterou tu roky čekáme a bez které to ježdění za nic nestálo
To máte pravdu. Ta spása je to v tom že to lokálně má 0 emise, spotřebuje to na svůj provoz max 30% energie. A navíc to más jen tak mimochcodem spoustu dalších výhod. Že to není levný je pravda. Ale i tak to pro spoustu druhů používání dává větší smysl než trafic.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Můžete vystudovat právo a jít dělat soudce když tomu tak rozumíte.
1 odpověď