Nejlepší sportovní vozy ze skutečného světa se utkají: MC20, Giulia QV, A110
Každý současně přináší knockout produkt, tak podobný charakteru, v posledních dnech čistě benzínového sportovního auta Maserati, Alfa Romeo a Alpine nejsou nejkonzistentnější výrobci brilantních výkonných aut, ale když jsou ve formě, výsledky jsou hvězdné Jako složené přídavné jméno je ‘seagull-shit-splattered’ nekonvenční výtvor při popisu zrodu epochálního nového výkonného auta. Ale někdy je trocha upřímnosti jen lístkem. V jeho vynikající knize ze zákulisí Inside the Machine David Twohig popisuje guano-zamrzlé staré soutěžní dílny Alpine v Dieppe a scénu, která se odehrává uvnitř jedné z nich, když jeho tým poprvé nastartuje ošklivou mula Alpine A110 jednoho chladného zimního rána, je evokativně neotesaná a velmi zábavná. Stejně tak je pozoruhodná širší chronologie. Bylo to v únoru 2015; o pouhé čtyři měsíce později by Alfa Romeo strhla plachtu z nádherného nového rivala BMW M3 ve společností chytře aktualizovaném sídle Arese severozápadně od Milána. Jen o čtyři měsíce později by Fiat-Chrysler začal proces odprodeje svého podílu ve Ferrari, rozhodnutí, které nakonec osvobodí polozapomenuté Maserati, aby se dopustilo aktu, který byl dříve považován za bratrovražedný: vývoj vlastního superauta. Takže 2015, pak, byl docela skvělý rok pro benzínové hlavy kráčející méně německou cestou, a skvělý rok pro ty, kteří si užívají rychlá auta s méně než železnou kontrolou těla a která nejsou sevřena Hulk Hoganovým stiskem ruky. Vychutnejte si křivky, prohlubně a trhliny Maserati MC20, Alpine A110 a Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – všechny jednoduše hezké ve velšském slunci – a uvědomíte si, že je to pozoruhodný pohled. Kdyby se Fiat nerozhodl prodat Ferrari, když to udělal; kdyby Alfa neinvestovala několik miliard eur do modré krve, která by sloužila jen dvěma – Ježíši, dvěma – modelům; a kdyby Carlos Tavares nepřesvědčil “druhého” Carlose, Ghosna, aby oživil Alpine a zůstal neoblomný, když partner Caterham došly peníze a utekl, tato trojice by neexistovala. A byla by to tragédie. Tato méně obvyklá auta, se všemi svými zvláštnostmi, jsou široce vynikající pro jízdu. Více než to, jak trojice, jsou svázáni jiným učením, protože jsou pozoruhodně podobní ve svobodomyslném, volnokoncetém způsobu, jakým se vydávají po zajímavé cestě. Upřímně řečeno, jsou si tak podobní, že by to mohly být tři modely od stejného výrobce. Říkejme tomu Alfine Maseo, možná? Tak jsme je shromáždili, abychom oslavili tento odlišný charakter. Je to taková Poslední večeře, tak nějak. Po nedávné aktualizaci (ví