Před pěti lety: "Jednou z Kupkových priorit je zlepšení údržby a správy silnic 2. a 3. třídy, které jsou v kraji vytíženější než silnice první třídy v některých jiných regionech: „Problém je ten, že se Středočeský kraj vyvíjel historicky jako jakési ‚vnitřní Sudety‘. Říkám to v uvozovkách, ale víme, že do komunikací se neinvestovalo.“ Na zlepšení stavu silnic ve Středočeském kraji jsou podle něj potřeba dvě miliardy korun ročně. Jak je chce pro kraj zajistit"
'Že nikde neviděl zákaz. A teď tu o makové panence.Odkaz
Fajn, jen Vás nesmí potkat pohroma, že budete potřebovat nějakou dávku. 😄 Odkaz 1
Ano je to tak, kraj je pro většinu lidí moc daleko a jediné co tvoří dokonale jsou hranice. V pohraničních oblastech krajů, jsou občané odkázání na použití IAD, protože většina spojů VHD končí na krajských hranicích a někde dokonce ani nenavazují na spoje sousedního kraje. Viz například Březnice a spoje směr Písek. Koncem roku bude D4, ale pokud se podíváte, ono tak moc šancí překročit hranici jinak než automobilem stejně nemáte. Rychlíky R26 jezdí jen sem tam v taktu dvou hodin.Úspora jedné soupravy z toho činní nepoužitelné spojení. O rychlosti a spolehlivosti těchto "rychlíků" je snad lépe pomlčet. Pan Kupka před minulými volbami do kraje sliboval zlepšení dopravy ve ‚vnitřních Sudetech‘. Bohužel k tomu nedošlo.
Už přes dvacet let tvrdím, že je pro armádu důležitější MD než MO. Nikdo to nechtěl slyšet. Naše republika musí být schopna tranzitu ať už ve směru západ východ, tak opačně. Jenže ve státě kde veškerý tranzit jde přes Prahu, je funkční infrastruktura jen snem. Stačí jediný kolaps v Praze a stojí celá republika.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Měřit to trvale na Jílovišti, tak by to byla také pěkná past ze 130 na 90 km/h. Stačí, že se to občas měří na výjezdu z Jíloviště na I/4.