Pokud chcete kvalitní kávu, tak je třeba si zajít do pražírny vybrat vyzkoušet různé plantáže, kde je v pražírně káva pár dnů po pražení vybrat si konkrétní druh z konkrétní plantáže a tu si doma namlít na kvalitním ručním mlýnku s kameny např. japonský Porlex, nasatavit si hrubost namletí a pak např. ručně připravit přes papírový filtr. Boha jeho nějaké směsky kapsle rok staré. Lidé myslete!
Má s tím někdo zkušenosti, když se dívám na to uchycení střešního nosiče pomocí těch plíšků po stranách střechy, tak to ve mě moc důvěru nebudí. Viděl jsem stejný systém uchycení střešního nosiče pomocí plíšků i u Land Roverů. Když tam bude naloženo třeba 100 Kg a více a půjde auto na bok nebo několikrát přes budku, tak to musí upadnout. Na off roadech se používá externí rám, který je přišroubovaný na každém boku v rohu z venku karoserie třeba tak, že v každém rohu je např. 6 šroubů silných jak malíček přímo do nosného rámu auta. Nebavím se o samonosné karoserii, ale o off roadu postaveném na pevném rámu. To se pak nemá šanci urvat, to se max. pomačká ten externí rám, ale drží to. Ty externí plíšky po obvodu střechy na ty bych si nic nevsadil při nějakém karambolu.
Jo jo, slušně to na Plešném jezeře tenkrát filmaři zplundrovali, byla to pěkná aférka. Viz odborný text: Obě šumavská jezera, v nichž se šídlatky vyskytují, byla v blízké minulosti (v 19. a zejména 20. století) pod silným antropickým vlivem (chov ryb, kolísání vodní hladiny, acidifikace, vliv vojenských aktivit, filmování aj.). Zejména ve spojitosti s narušením populace šídlatky ostnovýtrusné při natáčení pohádky Jezerní královna v r. 1997, při němž bylo poškozeno asi 1000 rostlin (HUSÁK 1998). Pokud si pamatuji, tak se myslím pohnula i morena pod těžkými filmařskými kamiony co tam pustili s technikou. Odkaz
Menší korekce článku, každý krátký Wrangler lze odstrojit. Není to nijaká zvláštnost, ale je to tak. V ČR se to moc nevidí, protože většinou si zákazník koupí dlouhou verzi (z důvodu, že stojí takřka stejně jako krátká) a pak má problém odstrojit dlouhou verzi, protože je to velké a je toho hodně věcí co sundávat a je třeba na to několik lidí natož pak natahovat hadrovou střechu, kterou vůbec nemá, nebo již na ni nemá peníze. Bohužel to ti majitelé nepochopili, proč je wrangler wranglerem a pak vidíte v létě dlouhé wranglery narvané s plastovou střechou, ocelovými dveřmi, místo látkových atd. Jeep již není americká značka, patří pod Stellantis - Fiat, to je jako když někdo tvrdí, že Škodovka je česká když patří pod VW a najednou se vyrábí tu na Slovensku Superb, tu ve Španělsku atp. Dokonce Jeep compass s amerikou nemá už vůbec nic společného neb se vyrábí zcela v Itálii. Současné Wranglery už se bohužel nemohu rovnat dřívějším, kdy ještě byl opravdu americké auto. Stačí se jen podívat i na tuto fotku kde nad zadními sedadly vidíte, že již rám není rám, ale k smíchu svařené profily. Rám kolem auta byl např. ještě na modelu Wrangler TJ kde to byly silné trubky dvakrát většího průměru než lešenářské... Bohužel tak to je a tak také již nevidíte v létě odstrojeného wranglera z důvodu, že zákazník nepochopil význam tohoto auta, kdy v létě byl navržen k odstrojení jako plážová buggy. A taktéž neuvidíte poctivě vyrobeného wranglera s pořádného materiálu a rámu, ale již pseudo posvařované profily majíci evokovat skutečný rám. Zákazník si to dnes žádá a výrobce ušetřil.
Chybí základní věc, kolik stálo to dobíjení (cesta tam i cesta zpět) ve srovnání se spalovacím motorerm na naftu/benzín/LPG a dále při dvojnásobné ceně elektroauta oproti spalovacímu kdy se investice vrátí...
Doby dojezdu s elektroautem vs. benzín. s benzínem stále jedu 130 - 140 km/h po dálnici, zda jedu i s elektro 130 - 140 km/h.
Pokud mohu podotknout, tak ve vašem dokumentu uvádíte v 12:20 zřízení instituce J.P. Morgenem známe jako FET v USA.
By mělo být s největší pravděpodobností hraničící takřka s jistotou uvedeno FED. Viz Odkaz 1
FET znamená dle etymologie v brněnském argotu původem z německého fett (význam: opilý, namazaný). Synonymum je matroš, fetování, fet...
Pokud se nám autor dokumentu případně herec, který čte dokument snaží naznačit co předcházelo tvorbě tohoto dokumentu pak je zkratka FET naprosto v pořádku.
Jak může získat ocenění Kloboucká lesní, když to celé svítí jak vánoční stromeček? Říká se tomu světelný smog, to jsou ti architekti a porotci snad úplně padlí na hlavu? Odpověď je, že jsou! A ti lesníci také asi zrovna chyběli na hodině vyuky chování nočního hmyzu, co tam zdechne můr na těch osvětlených tabulích v noci a přes den snad alespoň seberou ty ptáčky co se tam o to sklo rozmáznou ...
Dle mého názoru mají v článku chybu M+S sice znamená Mud and Snow, ale legislativně to není zimní pneumatika a můžete v zimě dostat pokutu na vyhrazených úsecích. Legislativně zimní pneumatika musí mít symbol vločky. Existují pneumatiky s označením M+S, které nemají symbol vločky a tím pádem nemohou být označovány za zimní.
Paní poradkyně by mohla také vědět, že podnikatel s firemním autem musí vést knihu jízd a pokud by finanční úřad po tom šel již dnes, tak chci vidět jak majitel dokazuje jizdu s Ferrari s rodinou na dovolenou. Může jet, ale musí pak vykazovat rodinnou cestu a vše vést 2x a to z nich nikdo dělat nebude, to by potřeboval daňovou poradkyni jen na to auto...
Může mi někdo vysvětlit, proč v servisu radili, že má auto nastartovat a přijet? Dle mého neodborného názoru nastartováním automobil běžně roztočí vodní pumpu a prožene tak olej celou soustavou. Pokud je olej lehčí jak voda (předpokládám, že většinou je) tak zůstane v chladiči na povrchu a stačí jen demontovat chladič, nebo olej odsát z povrchu kapaliny a je hotovo, případně demontovaný chladič propláchnout technickým čistým benzínem...
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Mě by zajímalo, jak tam tedy dokázali postavit za 9 let celou elektrárnu tj. 4 bloky soudruzi v roce 78-87 ? Nyní tam již vše mají předvybudované (dvě přehrady + elektro rozvody)? S tím, že původně byla elektrárna navržena jen na 30 let provozu, pak bude již splacena a uzavřena, ale nyní po revizi bude šlapat dokud se nerozpadne. Reaktorové nádoby jsou stále ty stejné jako v roce 78 a máme ten výseledek, že elektrárna je kompletně již splacena, ale elektřinu máme jednu z nejdražších v EU. To jsou ty paradoxy nové doby.
5 odpovědí