Nemám potřebu do nádrže narvat, co se dá. Ale ano kdysi jsem i po 1 cvaknuti dočerpal do celého posledního litru (bonusy se počítaly z celých litrů). Ale to už taky nedělám, tankuji jinde. Když se rozsvítí kontrolka, že už tam je málo, tak zajedu k pumpě, natankuju do prvního cvaknutí, zaplatím přes aplikaci a jedu...
Prosím lepší pojmenování osoby na neběžce (elektrická koloběžka), protože jezdec na elektrokoloběžce není koloběžkář, ale ektrokoloběžkář, ten na tom stroji nekoloběží, jen se jednou odrazí a pak už jede jen elektromotor... O chování některých nemluvě, ale neházím všechny do jednoho pytle, vždy je to o konkrétním člověku.
Na jednu stranu máte pravdu, s sytému chytrých světel IKEA spolu s bránou TRADFRI nebo DIRIGERA lze v aplikaci nastavit chování po obnově proudu. Sám jsem na to přišel, až když mě v noci probudily rozsvicená všechna světla. Od té doby to již mám nastaveno ... Ale ta chytrá světla s ovladači mohou pracovat i zcela samostatně bez chytré brány a pak je nijak nenastavíte a po obnově proudu budou svítit, pokud nebude vypnutý klasický vypínač a nebo pojistky na světelný okruh. Takže kdo má světla a ovladače IKEA bez brány, tak dejte bacha a před odjezdem na delší dobu zajistěte, aby byly žárovky bez proudu, jak radí autor článku, ale pro úplnost měl autor zmínit i nastavení s bránou....
Proč ne, jen mě zarazilo "obrácené řazení". Na voliči na středové konzole, je R od sebe a D/S k sobě. Pod volantem je D/S nahoru a R dolů? No přijde mi to víc logické, ale i trochu matoucí. Jako řidiči manuálu, který občas jede i s automatem s voličem na středové konzoli, by mi tohle asi mohlo chvíli dělat problém...
Ok, limit v Lidlu 1,5h je naprosto v pohodě. Nechápu tady ty výkřiky, že už tam nakupovat nebudu... Co proboha chcete v Lidlu dělat dýl než 1,5h. Běžný nákup mám do 0,5h, větší do hodiny ...
IKEA (5h) už stresující může být, když skutečně něco chci v IKEA zařídit, pak si tam ještě dojít na jídlo, tak se těch 5h asi přetáhnout dá, ale to by se dalo vyřešit doložením většího nákupu (od nějaké částky) účtenkou a místo všech hodin si pak doplatit jen ten čas navíc, nebo nic, když bude nákup opravdu velký ...
Ono snad nejde ani o těch 25Kč navíc, ale o tu snahu vytáhnout poplatky ze všech a ještě to napařit i na firmy... Kdo má internet, tak teoreticky může sledovat, tak ať platí a to i v případě, že nevlastní žádný TV přijímač, to je teda svinstvo... Zrovna na internetu se přeci dá nastavit přístup, aby se k obsahu dostal jen ten, kdo poplatky platí, ale to by ČT a ČR musely něco dělat, jen zavést poplatky i pro lidi (domácnosti) s internetem je jednodušší a skoro bez práce... ČT a ČR jsou přeci státní, na stát platíme daně, tak ať to financuje stát z daní a vykašle se na pitomé poplatky, které jenom "nas.rou" spoustu lidí. Já doma mám TV, v autě rádio, takže mě "zpolatnění" za přístup k internetu netrápí... Ale na druhou stranu, když to platím, tak chci, aby to bylo úplně bez reklam, stejně jako nemám reklamy na streamovacích službách, které si platím...
Mě by zajímalo, jak je to s tím koncem obce, já jedu v obci +-50 (nebo kolik je zrovna povoleno), kousek před cedulí konec obce již začínám zrychlovat (opravdu zrychlovat, chci co nejdříve dosáhnout požadovanou rychlost, žádný lechtání plynu) a v tu chvíli se nějaký nedočkavec už mimo obec pustí do přejíždění, to mám kvůli němu přerušit rozjetí se na povolenou rychlost, nejčastěji na 90? Ten člověk za mnou přeci musí tušit, že na konci obce začnou auta před ním zrychlovat... Pokud nedočkavec začne s předjížděním ještě v obci, tak je to jeho věc a já s akcelerací na konci obce počkám...
Já ČT sleduji , TV doma máme a jestli platit 135, nebo 150 je opravdu jedno. Ale rozhodně se mi nelíbí to povinné placení pro ty, kteří nemají TV, ale mají internet. Místo toho, aby vyvinuli nějakou činnost a internetové vysílání zpřístupnili, jen těm, kdo si platí poplatek, tak to jednoduše hodí na všechny. Stejně tak na firmy. Když jsem v práci, nemám čas sledovat internetové vysílání ČT, televize ve firmě není, ale stejně bude povinnost platit! Jednoduché zvýšení příjmu ČT bez práce, to je fakt hnus... Ale mohl bych se rozčilovat nad poplatkem za ČR (rádio), Doma žádný přijímač nemáme (OK, Smart TV umí přijímat a přehrávat Rádio, ale nevyužíváme to). Ano v autě samozřejmě autorádio máme, ale tam posloucháme jedině BEAT nebo jinou Rockovou stanici, nic z produkce ČR a stejně platit musíme. A i kdych neměl ani TV a ani autorádio, tak bych musel platit, protože mám internet, to je stejnej hnus, jako u poplatku za ČT, jen je to míň peněz...
No kdyby taky zapracovali na náhradě za původní OnStar konektivitu (nová auta mají myslím Opel Connect, nebo jak to nazvali)... ale to je netrápí, už prodaná auta jsou kromě servisu pro ně nezajímavá...
Nedávno se mi povedlo si zavřít klíče do kufru, tak jsem musel jet autobusem pro náhradní, kdyby fungovala aplikace a OnStar, tak si auto odemknu v ní a dál nic neřeším...
Ano, vím to, několikrát se o tom na netu psalo a navíc to vím i z aktualizací autokamery, kde je pro Německo a další země databáze bez rychlostních radarů. Zkoušel jsem to vypnout ve Waze a jde to tam 🙂 A ještě jedna drobnost, na Android autě jsem omylem spustit jednu navigaci (Sygic) a pak jsem opět v AA přepnul na Waze, ale na pozadí mi šly hlášky z toho Sygic , tak mě napadlo, kdyby ty radary hlásil Sygic na pozadí a když hlídka uvidí Waze a zeptá se mě, jestli to tam mám vypnuté, tak mohu říci ano, mám to vypnuté 🙂 No ale raději bych to neriskoval 😉 Nezkoumal jsem to dál, ale nevíte, jak v AA úplně zastavit již jednou spuštěnou navigaci? Pak jsem zjistil, že to samé se děje, když zapnu třeba Google mapy, tak taky mohou jet na pozadí a hlásit info...
Já tomu moc nerozumím, ale když výrobce napíše dojezd až 450km, tak bych si tipnul, že to bude jen v tom ECO režimu, spíše po rovince a v kombinaci obec/okresky/dálnice (ale s tím omezením rychlosti na dálnici, a jak se to auto pak chová, když by člověk nutně potřeboval zrychlit? Prošlápnutí plynu by zrušilo omezeni ECO rychlosti?). A dále jak tu už někdo psal, byla to cesta jen do "hor" a to je vždy větší spotřeba, na druhou stranu, pokud by podkladové mapy v navigaci měly i údaje o převýšení, tak by mohli upravit odhad a dále jak ten stejný člověk psal, tak chybí i cesta zpět z "hor", kde by byla spotřeba nižší a ještě rekuperace by něco mohla taky přidat. A abych tu nebyl za ECO teroristu, tak já nejsem pro čistou elekromobilitu, ale nejsem ani proti ní. Na ježdění po městě z přilehlé vesnice, na nákupy a cesty po blízkém okolí, nějaké rozumně malé elektroautičko, na jízdu dál a nebo po dálnicích spalovák 🙂. Ale to by ty elektriky nesměly stát 2x až 3x tolik, co stejně velký spalováček) O plugin hybridu bych ani neuvažoval, nutnost denně dobíjet, jinak ten spalovák musí pořád vozit zbytečnou zátěž baterek a elekromotoru, o motor se musí starat stejně jako u "normálního" spalováku a je to složité a drahé
Nesouhlasím s tím, že se při vjezdu na kruhový objezd nikdy nedává blinkr, protože máme kolikrát tak mrňavý ty kruháky, že když chci vyjet hned prvním výjezdem, tak mám čumák už před tím výjezdem a zadek auta ještě ve vjezdu na kruhák, proto dávám pravý blinkr už při nájezdu do takhle mrňavejch kruháků a nestalo se mi, že by to někdo nepochopil, že budu hnedka vyjíždět.... A další věc, že lidi nedávají přednost, když jedu po větším kruháku se 2 pruhy ve vnitřním, protože odbočuji až třeba na 3 tím výjezdu, tak nechci blokovat vnější pruh. Před druhým výjezdem dávám blinkr doprava, abych přejel do vnějšího pruhu a mohl jsem na třetím výjezdu vyjet, tak mi dost často lidi, co vjíždějí na kruhák, nedávají přednost...
Mě by zajímalo, jak blikat na našem kruháku v Hradci Králové, ten je totiž řízený semafory... Takže přednost je řešena semafory (když jsou aktivní, jinak je tam klasická kombinace dvou značek), ale stále je to kruhový objezd a tak blikám jen při výjezdu z něj, ale spousta řidičů na něm bliká jako na sérii po sobě jdoucích křižovatek ....
Jj, rádce mi taky v autě radí přeřazovat příliš brzy (okolo 2000 a po přeřazení na vyšší stupeň klesnou otáčky k 1500), to se mi ale vůbec nelíbí a tak to vesele ignoruji a řadím až když mám přes 2500, aby mi otáčky neklesly pod 2000, auto jede líp a hlavně líp reaguje na plyn. Ano, bere si víc, ale motor netrápím...
To vidím skoro každý den 🙁. Někdy se to ale špatně odhaduje, když třeba někdo jede za větším autem, tak nemůže moc vidět dopředu a když se to najednou zastaví, tak se už moc dělat nedá. Ale taky vidím hodně případů, kdy se už před křižovatkou jede po "kouskách" a i tam pak spousta řidičů najede, ikdyž je zjevné, že neprojedou. Nekoukají kde jsou, jen na auto před sebou a když je zelená, tak přeci mohou jet, ne 😕
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Obytná zóna, omezme ji na 30km/h? Autor asi nezná pravidla silničního provozu, protože by jinak věděl, že v obytné zóně je již nyní rychlost omezena a to dokonce na 20km/h. Ale jinak souhlas, plošných 30 km/h je nesmysl. V centrech, nebo v úzkých ulicích, blízko škol, atd., tak ano. Ale na místech, kde je min. pohyb chodců, např. městský okruh, výpadovky z města atd., tak nechat 50 nebo i víc...