Snad to hoch přežije a vezme si do dalšího z toho ponaučení. Jinak proč ne řidičák od 17 let.Ale s podmínkou doprovodu zkušeného řidiče bez alkoholu a s plnou zodpovědnosti za mladého řidiče. A od 18 let už normal pokud nebude žádný prohřešek
Od nového roku to přijde v platnost, ŘP na zkoušku, mentor může být kdokoliv z rodiny ( ŘP) musi mít urcitou dobu, nesmí mít žádné body, oba musí být střízlivý. U jízdy musí být vždy mentor. :)
Tak spojka původní i po 500tis, tomu určitě věřím. A nevím proč by na jakémkoliv autě měla odejít náprava. Jinak je to o preferencích aut ale tvrdit že Němci dělají špatná auta a že po 80tis odejde dvojhmota to ji silné kafe 😄. Já se dostal k toyotě hyudai a dalším velkým vozům a osobně se mi nejlépe řídí transportér. Jo a rozlišovat Transportér/multivan/caravela může jen někdo kdo neví co je to za auta 😄 ještě jsem neviděl nikoho rozlišovat auta podle výbavy 😄
Vidíte, ja o tom asi moc nevim. Jen vím, že to jsou nástavby a ne výbava. Asi se mylně domnívám, že vybava je třeba Highline nebo sportline? 🤔 😀
Ano máte Velice přesné informace proto na transportérovi mám skoro 500 000 km a dvojhmota se měnila jednou spojku 2x a nápravy se ještě nezměnily jen mu ruplo pružení zadního kola tak se rovnou měnili oba a tlumiče se měnily. A taky švihadlo na okno jsem nenašel. A taky jsem nenašel tu zimní clonu.
Vidíte, měl jsem mondeo z roku 2009, přes 500tis, původní náprava i spojka. Jo a raději traffica než transportera/ multivana/ caravellu/ Californii t4, t5 a t6
V pořádku, každý může mít názor 🙂. Více takových lidí jako jste vy a brzo budu kupovat Fordy za hubičku 😉.
Jo a kdyby jste měl něco, jezdil jsem ve Fabiii 2, O1,O2,O3,O4, S2 a S3, passat b6, b7, audi a4 b5, b7, b8, audi a6 c7, caddy 2009, caddy 2017. Tak mam kvalitativní vzorky k hodnocení 😉 Nevím ale když to vezmu zpětně na počty najetych km tak jsem řešil častěji servis a vrchol všeho byla caddy 2017, najeto krasnych 120tis km a stihla se udelat 2x spojka, 1x el. hreben, 2x komplet podvozek a 4x vstrikovace 😉 asi tak.
Jo no, Němci maji tak dokonalý káry, že rádi zabaví sve uživatelé výměnou 2 hmoty a spojky a napravy každých 80 tis. km a aby movitý uživatel nezlenivel tak za svých 700 tis. Kč je mu dopřán tělocvik v podobě švihadel a škrábání zamrzleho predniho okna, proč by jinak byla ve výbavě škrabka na okno? 🤔 😂 Jo no jde vidět,že evropsti Američané jsou hrozně líní, proto mají elektricky vyhrev předního okna i v socka packu a i v socka packu je dopřán svým lenivym uživatelům v zimě PTCheater, který ohřeje vzduch v autě do 2 min. Jo Němci mají rádi styl, proto dávají jako tuning k autu zimní clonu do masky aby se v zimě aspon trochu ohrali 😉 Jo a jako poslední bonus, že Němci jsou tak daleko, že zvladli vyrobit naftovy motor s Euro 6 s AdBlue a Ford je za opicemi, že taky zvladl vyrobit motor s Euro 6, ale bohužel bez AdBlue :(
Rád bych se dozvěděl, co jsem vlastně zač.
Vlastním v řadě už třetího Forda a dodnes vlastně nevím - co jsem zač. Moc prosím, můžete mně to napsat?
Sice diskuse směřuje jinam, ale asi bych řekl, že řidiči fordu jsou.... rozumní. Protože si nekupuji nalestenou bídu f topu ve funi po 1. majiteli, německém doktorovi v duchode za 300k 😉 😂 ať si každej jezdí čím chce, ale libi se mi jak každej promlouvá Ford, ale pri tom ho zná jen z fotek 😂
Zavádějící nadpis, v textu se pak správně zmiňují o přečerpávací nadrži Mohelno.
Pozor na to je to takové složitější, říká se tomu přehrada Dalesice, ale týká se to nádrží Dalesice i Mohelno. Elektrárna spojuje tyto 2 nádrže a přečerpava tam i zpět, s tím rozdílem, že spodní nádrž Mohelno stoupá více než Dalesice :)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Paradox je ten, že ČR byla velmoc ve výrobě určitých léčiv, chemie, strojírenství atd... Teď tu máme akorát zahraniční automotive 🤷♂️ Co Lachema, Zdas, Smeral atd....
1 odpověď