Výjimečně hezký komentář. Jinak ta studie mě nenadchla. Nelíbí se mi peáže. V nich by se vždy vytvářel zvýšený provoz. Třeba od Jihlavy na Brno by zas vedla jen jedna dálnice. V Německu třeba peáže s nejsou.
Lepší by bylo D19/20 vést jižněji kolem Třebíče až k Brnu. Taky bych nestavěl I/73 ale rovnou dálnici, která by pak u Brna křížila D1 a byla napojena jižněji až na D2. Vzniklo by dálniční spojení pro přesun E65, které by nikde nepeážovalo.
Podstatné je taky, že tito niemandi nikdy nic nevytvořili, nevymysleli něco užitečného, nevedou žádnou firmu, nezaměstnávají žádné lidi, nedosáhli žádného vyššího vzdělání, jen si své frustrace skrývají v tom, že oni patří mezi výjimečné, kteří vědí jak to je. A všichni ostatní (bez kterých by nepochybně zemřeli hlady) jsou jen pitomci.
Zas by to chtělo znát historická fakta. 1. divize ROA byla jihozápadně od Prahy. Cestu na České Budějovice měla volnou, nemusela ani překonávat Vltavu, protože už byla na správném břehu. Oni se do Prahy "vrátili.". Chtěli pomoci a pomohli, ať už jejich motivace byla jakákoliv. Jen tu nehledali cestu do Budějovic.
3
Sledujících
6
Sleduje
3
Sledujících
6
Sleduje
Spousta slov, nulový obsah.
Všechno je nejasné, nekonkrétní, žádné pozitivní řešení.
1 odpověď