Píšete hloupost, tyhle společnosti (rohlik.cz) většinou neberou nikoho kdo neumí pořádně česky. Obzvláště ne rohlík, kde se každé pochybení trestá.
Počítám, že ve skladu jich bude dost. Když jsem ráno přijel se zbožím, v polovině případů byla ve vratech na příjmu zboží mladá krásná Ukrajinka....(Rohlík.cz - Ostrava).
Znám řemeslníky OSVČ jeden podlahář, druhý zedník se živí přestavba bytových jader a další instaluje plynové kotle do rodinných domů a všichni mají 80 - 100 tis. měsíčně. Většinou na ruku. I prací rukama se dá vydělat pár peněz.
Jo - a proto jsme místo 150ti tisíc zaplatili nakonec 350 a byli rádi, že jsme blbou úřední domluvou nepřišli i o dotací 100.000 na výměnu kotle Vy řemeslníku....
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Nesouhlasím. Já sice na telefonu nečekám, ale určitě ho zvednu, když mi zavolá šéf, protože vždy volá jen v případě, že je problém v nepretržitém provozu a někdo vypadl třeba z důvodu nemoci. Jsem teda podle Vás zbytný?
1 odpověď
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Přesně tak. Pokud mám od nadřízeného třeba zmeškaný hovor, tak volám zpět, co se děje. Bývá to málokdy. Ale pokud vidím, že mě někdo z práce shání, není problém to zvednout. U nás se musí kvůli zakázkám a plánování uvažovat minimálně směnu až dvě dopředu, takže musí být komunikace co a jak.
Jen jednou se stalo, že byl konec směny a přišel šéf , ať mu zůstanu, člověk ze směny po mně zůstal doma. Jako jo, štvalo mě to, ale neměl jsem důvod nevyhovět.
Oni si ti mladí neuvědomují, že když ukážou dobrou vůli, že se jim to vrátí. Nebo celkově chod firmy, na čem stojí.