Ten překlad je strašný. V angličtině je switch jak přepínač, tak vypínač. V češtině se spínacímu prvku, který nemá přepínací funkci a má jen vypínací, říká vypínač. Na B787 tyto vypínače nelze překlopit omylem, musí se povytáhnout a pak teprve překlopit. Někdo je musel vypnout úmyslně. Žádný schválený postup nepovoluje manipulaci s těmito vypínači před dosažením schválené výšky. Řeči o "resetu" jsou úplný nesmysl, nebo nesmyslné zjednodušení. Opětovným zapnutím nenastane opětovné spuštění, je třeba znovu provést spouštěcí postup. Motor musí mít předepsané otáčky, pak se pustí palivo a pak zapalovací cyklus. A pak už motor běží jen na palivo. Když vám zhasnou kamna, nelze je restartovat naložením uhlí. Musíte je znovu zapálit, v principu je to úplně stejné. Je potřeba počkat na přepis VCR, zda se o tom v kokpitu mluvilo. Pokud byly spínače vypnuty, v každém případě je to zcele nesprávný a v důsledku smrtící postup pilotů.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Cemperisti manipulují.
2 odpovědi