Některé bedle, když se odlomí noha, tak tam zoranžový a taky na lupenech. Jsou o trochu menší. Maminka mi říkávala. že tyto se musejí dobře tepelně upravit. Naše rodina tyto bedle jí celá desetiletí, jestli nebude problém v tepelné úpravě, že ti co jim bylo špatně, je neměli dostatečně tepelně upravené. Někdy bedle mají takový silný obal při smažení, že si říkám jestli ta houba se tepelně upraví. Obaluji je těstíčku a pomalu smažím. U silných kloboučků řeším jak to nakrájet, aby se to prosmažilo. Zažila jsem špatně tepelně upravené bedly, mě to nechutnalo, ale zle mi nebylo, ale taky jsem toho moc nesnědla.
Mě by zajímala i co říká druhá strana, ti pro puštění, co říkají. Já jsem ve svém prvním zaměstnání letěla po pár týdnech, důvod nic neumím. Dnes je mi přes 50, tenkrát to bylo po VŠ konkrétně VUT. V práci se mi moc nelíbilo, lepila jsem tam známky chodila na poštu (to opravdu není práce pro inženýra) a čekala kdy konečně dostanu práci na kterou mě přijali a oni mě vyhodili. Pak jsem si našla místo kde jsem byla spokojena a oni se mnou, uběhli asi 3 roky a potkala jsem na Invexu toho parchanta z té firmy kde mě vyhodili. Hned se ke mě hlásil, ptal se co dělám říkala jsem, že programuji, zajímalo jej kde, nechtěla jsem mu to říct, měla jsem strach, aby mě nepomluvil.
Dnes bych mu odpověděla rázněji, že takovému člověku jako je on, to opravdu říkat nebudu.
Víte co jsem pak zažila strachu v práci kvůli tomu předchozímu vyhození. Třeba vedoucí mě zavolal ať jdu k němu a mě bylo jasné, že tam končím, čekala jsem že uslyším zdrcující slova o výpovědi, místo toho mi řekl, prosím tě Blanko, můžeš tady zůstat déle potřebuji, aby se dneska svázala dokumentace k programu, tak jsem to udělala a ráda.
Nechápu, jak se vlak mohl rozjet s otevřenými dveřmi a ještě ke všemu jedno dítě nastoupilo, nejspíš když vlak stál a matka s druhým dítětem chtěli nastoupit. Přeci výpravčí dá pokyn k odjezdu vlaku, když nikdo nenastupuje a nevystupuje, tady nastupovaly 3 osoby, jak mohl být dát pokyn k odjezdu, když nastoupilo jedno dítě a zbytek chtěl nastoupit.
Mě se před lety stalo na Brněnském hl, nádraží toto. Vlak měl jet za 2 minuty, já si otevřela dveře a chtěla jsem nastoupit a vlak se rozjel. Uhnula jsem, ještě jedna paní na mě volala ať nenastupuji. Honem jsem běžela, podat stížnost, že vlak odjel dřív, byla jsem tam minutu před odjezdem vlaku, taky tam došli 2 pánové podat tu stejnou stížnost. Dopisem mi přišlo vyrozumění, že zkontrolovaly odjezd vlaku a že nejel dřív.
Jedno mě u toho napadá, proč ošetření chrupu psa je o tolik levnější? Pes má přitom plnou narkózu a nemá placeno zdravotní pojištění, platím mu to celé. spousta zubařů odmítá používat amalgám, používají pouze to nejdražší, protože to je nejlepší, když na to člověk nemá má smůlu zuby nebude mít ošetřen. A na veterinu jít člověk nemůže si nechat ošetři zuby.
Kromě toho: Povinností lékaře je nabídnout pacientovi ošetření, které je plně hrazeno z veřejného zdravotního pojištění. Lékař může pacientovi – poté, co ho seznámí se standardním ošetřením – také nabídnout ošetření s použitím nadstandardních materiálů.
Jenomže někteří zubaři nabízejí pouze nadstandartní péči, tím porušují zákon a nic se neděje. Stěžovala jsem si na to v pojišťovně.
Tak jsem to zkusila a na zlato a stříbro magnet nereagoval.
Hlavně ten článek je blábol
Už třeba zjišťování objemu, tak to aby nádoba byla značně úzká a bylo tam poznat a kolik voda stoupla. Dále musíte mí přesné laboratorní váhy, ty "má každá" domácnost.
Škoda, že tam autorka nedala foto, jak zkoumala pravost třeba prstýnku, jak spočítala jeho objem, pak hmotnost a pak výsledek o ryzosti.
Na zadání jsem zírala a ten autobus jsem pochopila až po přečtení komentářů. Matematiku miluji a občas ji doučuji, je to jediný předmět, který doučuji. Studentům se asi líbí, když vzorečky vysvětluji, že to se nemusí pamatovat, že se to dá odvodit a píši jim jak na to, to jsem zrovna vysvětlovala a ty papíry si student bral. Limity a číselné řady vysvětluji přes grafy, vím, že to se líbí. Ale na Hejného metodu jsou moje znalosti krátké.
Ten autobus. V zadání chybí toto:
autobus jede ze zastávky A do zastávky E, která je konečná.
V - počet lidí, kteří na dané zastávce Vystoupily
N - počet lidí, kteří na dané zastávce Nastoupily
J - počet lidí, kteří Jedou v autobusem mezi 2 zastávkami
Sousedy jsem nepochopila.
Podle mě to jsou lemplácky napsaná zadání.
Docela by mě zajímalo, jak jsou žáci co mají Hejného metody úspěšní v Matematické olympiádě a zajímá mě to hodně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
To jako vážně ?