Já bych k tomu výčtu přidala knihu od paní Boučkové Dům v Matoušově ulici. Nečekala jsem od té knihy nic extra, ale sevřela mě za srdce a donutila hodně přemýšlet jako hodně dlouho žádná jiná kniha. Klobouk dolů. Ale je to samozřejmě jen můj názor. Stejně jako názor na knihu třetí díl Šikmý kostel, který mě naprosto zklamal.
Ano, třetí díl se přečetl tak nějak ze setrvačnosti, ale ty první dva byly dobré.
Dnes jsem jela po D1 směr na Brno a potkala jsem auto “Koroner” říkala jsem si od jakého chudáka jede no snad to nebylo od ni, směr by odpovídal. Je mi to líto je těžké řešit psychické problémy bolest duše je tak trýznivá a tak neviditelná i když člověk vyhledá odbornou pomoc kolikrát to nepomůže a i blízká osoba je na to někdy krátká. Je ji velká škoda dostala od boha krasu a talent asi to vnímala jinak. Krásný let snad už je ti dobre děvče
A že to mohla být nešťastná náhoda vás nenapadlo? Proč hned sebevražda z psychických problémů? Zrovna ona.
Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí. Dvě kompletně zpracované maturity i s kontextuálními podotázkami dnes vyjede každý průměrný chatbot zhruba do pěti minut. Taková je dnes cena povinné školní docházky a střední školy u nás. Strávit ve školních škamnách celé dětství i mládí je už dnes podle mě přežitek. Je třeba jít s dobou a celé naše školství hluboce zreformovat. To je jediná cesta do budoucna. Dát školství novou moderní perspektivu a vizi.👍😔
Opakujete se. Překopírovat si ty svoje moudra sice umíte, ale to bude tak všechno. Při vaší "inteligenci" vám uniklo, že se tady jedná o zápisy 6ti letých dětí, které prostě musí začít od píky. Na střední si už informace najdou, protože se už v tom "přežitém školství" naučily číst. A v českých školách české děti při zápisu mít přednost prostě musí.
Něco podobného jsem chtěl také napsat. Navíc je logicky nemyslitelné to časově stihnout včetně prohlídek k hodnocení měst.
No a pokud je to ona na tom snímku, tak škoda mluvit o vkusu a navíc nemá s Vánocemi nic společného..
Domnívám se, že jde jen a jen o prezentování se a přitáhnutí pozornosti bez reálného základu.
Holt dnešní internetová doba.
Přesně tak, ten časový rozvrh a ještě vlakem, se mi opravdu nezdá reálný.
Víte, nějak se nám na nejrůznějších internetových stránkách roztrhl pytel s nejrůznějšími tklivými příběhy, přičemž vždycky je připojen odkaz na sbírku. Asi se tak nějak očekává, že lidé budou v předvánočním čase poněkud měkosrdcatější a štědří. Ani v tomto případě se však, jako obyčejně nedozvíme objektivně všechno, třeba zda byla paní či auto nějak pojištěno (havarijně) atd. Jaký zůstal po nebožce majetek, či jaký má otec, jaká je celková sociální situace rodiny (i té širší). Jen se chce vzbudit soucit a přispějte .... na něčí hrubou chybu při řízení auta.
Samozřejmě je to neštěstí, ale máte pravdu. Na všechny a pořád se vybírat nedá.
To je něco naprosto jiného. Není to nečekané a bez varování.
Nechci snižovat důsledky tragedie, ale opravdu se nedá dělat sbírka na všechny. Je to stejné, jako když se rozejdete. Tohle nikdo nikdy nečeká, ale i tak by měli být připraveni a mít něco pro zadní kolečka. Nebo myslíte, že když máte chlapa, tak nešetříte?
Tohle je seriózní zpráva a žádný klikací pomníček, pane. Tohle vaše vyjádření je trapné.
Vyjádření je naprosto pravdivé. K čemu je dobré se v tom stále pitvat a nutit pozůstalé rozebírat svoje pocity? Každý se s tím vyrovnává jinak a není to nic, o čem by měl diskutovat zvlášť s novináři, kteří jdou většinou jen po senzaci.
Že se nestydíte shazovat někoho, kdo 30 let nasazoval život při obraně druhých lidí na misích OSN. Dokázal byste jít do aktivních záloh alespoň? Pochybuji. Zajímavé že kritikům prezidenta, kterého si drtivou převahou národ demokraticky zvolil vadí jeho minulost a nevidí co dělal od pádu totality na rozdíl od jeho protikandidáta, který byl u STB a vše co se tam naučil, dělá dál,, včetně sháníění "kompra na zm..da" to Vám opravdu nevadí?
Jejej vy jste ale naivní, madam.
Voliči byli oklamáni. On měl skvělé PR. Jeho zákulisní loutkovodiči na tom pracovali několik let. Lidem bylo vnucováno, že prezident Zeman je hulvát a opilec. Byla obrovská snaha ho zdiskreditovat - a podařilo se to. Přitom zapomněli lidem říct, že Zeman je vlastenec a mimořádně chytrý a vzdělaný člověk.
A tak se podařilo lidi přesvědčit, že člověk, dobře vypadající v uniformě je všechno, co potřebují. Jeho minulost, charakter, morálka - to vše se bagatelizovalo. A lidé na to skočili. Finta se podařila. Nelze se divit. Úplně stejně se podařila finta ve volbách, kdy vyhrála parta 5 proti jednomu. Fér hra po česku.
Jde v podstatě jen o to, že lidé jsou systematicky obelháváni. Snad se už poučili. Musíme doufat.
Dobře a hlavně pravdivě napsané.
Co si občané, voliči ČR ve volbách sami sobě zvolili, tak to jim dnes taky vládne, dojednává a podepisuje smlouvy, atd., atd.. Komu se nelíbí, tak příště zvednout zadek ze židle a lépe vážit, komu ten svůj hlas dát. Demokracie je především zodpovědnost. Sami sobě, jsou Češi svého štěstí strůjci. Nikdo druhý za to nemůže.
Já ho nevolila, ale u vás je to nějaké mlhavé...
Já z toho jednoho příkladu právě závěr nedělám, na rozdíl od Martínka. Kde to v mém příspěvku vidíte?
Ano, v každém konfliktu jsou zničené životy, proto nechápu, jak někdo může napsat to, co pan Martínek, že se na Ukrajině vlastně nic neděje …
Samozřejmě se děje, ale ne na celé. Kdyby se dělo všude, nebudou tam jezdit v klidu na dovolenou. Proč neodešli do klidných oblastí a nepomáhají tam? Protože to nejsou váleční uprchlíci a pendlují sem a tam.
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Koukám, že české komunisty, ruské troly a další ruské vlastence rozpálil český ministr zahraničí do běla. Evidentně nazývá věci pravými jmény. Slovenský štát se opět staví na stranu agresora, jako 1939. Slušných Slováků je mi líto. Hlavně, aby Putin opět v návaznosti na návštěvu nenechal vybombardovat nějaký dětský špitál. Za to, že ze sebe Uhři dělají ruské slouhy, děti nemůžou.
102 odpovědí
3
Sledujících
0
Sleduje
3
Sledujících
0
Sleduje
Vy za svůj nízký intelekt také ne.