Uvědomujete si vůbec, že nebýt těch "pánů podnikatelů", tak nemáte ani co žrát? Vše, co okolo sebe vidíte, co si kupujete, vzniklo z podnikání Vy Lojzíku...
Pozoruji, že to v té Vaší myslivně máte nějaké pomotané. Od "pánů podnikatelů", kteří si pomocí dotace kupují elektromobily, jídlo nežeru. Ale na jednoho takového koukám z okna. Má servis elektro. Zaměstnává 3 hochy, platí je s pomocí úřadu práce, aby nebyli pro něj moc drazí. Na to, aby je platil ze "svého" nemá. Po roce je vždy vymění a úřad práce platí další. Ale na nákup Enyaka s dotací a minimálně 2 dovolené na druhém konci světa pro celou rodinu mu evidentně neschází. A nakonec, až půjde do důchodu, tak si bude stěžovat, jak moc tomu státu platil a jak má malý důchod..... Lojzíku....
Dnes jsem pozorně sledoval. Jediný pomatený blouznivec v diskusi byl ten fousatý Pilát co tam mlel neskutečné nesmysly, jako že baterkáče jsou už levnější než spalováky (zapomněl chudák zmínit, že spalováky zdražilo dílem úsilí automobilek vydělávat na spalovácích na vývoj baterkáčů, dílem brutální a nesmyslné zdanění emisí.)
Hajlující Hranol si pilátka namazal na chleba a Jahn ho pak už jen dorazil.
Diskuzi jsem poslouchal pozorně a mám úplně stejný názor. Ten fousatý pán mluvil hoodně pomateně....
Tak hlavně je otázka, zda stát není poněkud přebujelý.
Dám Vám malý příklad: potřebuji vyvrtat studnu. První razítko - Povodí Vltavy, druhé razítko - Vodoprávní úřad, třetí razítko - Báňský úřad. Každá z těchto státních firem má 3 měsíce na vyřízení a podmínka je mít vždy zaplacený poplatek. Pak navštívím stavební úřad a zaplatím tam 10tis.Kč. Opět mají 3 měsíce na vystavení povolení. No a po zhotovení studny následuje kolaudace a opět poplatek. Tak nějak mám pocit, že ten stát je už nyní tak nějak drahý....
Tady nejde o odpor k dálnici, která by byla nutná. Tady jde o odpor k dálnici, která je zbytečná a zničí poslední zbytky přírody ve středních Čechách. Díky tunelům a mostům je extrémně předražená. Pokud by se vedla po trase stávající 1/3, nebo se silnice 1/3 zkapacitnila a zprůjezdnila, tak to vyjde na zlomek ceny. Nehledě k tomu, že z Prahy do Budějovic za rok povede D4. Opravdu tak nutně potřebujeme dvě dálnice se shodným startem a cílem? Mimochodem, když si stoupnete u Tábora k D3, možná vás překvapí, že po ní v porovnání s ostatními dálnicemi skoro nikdo nejezdí. Ve špičce je provoz nižší, než na D1 o půlnoci. Proto se místní bouří. Všichni to zaplatíme, stavební firmy a spříznění úředníci se napakují, zničí se zbytky přírody a my budeme mít dílnici, po které nakonec skoro nikdo jezdit nebude, Protože lidé z Benešova pojedou kratší cestou po D1, Budějičáci si budou moci vybrat a jestli obyvatelé Tábora tuto dálnici tak nutně potřebují je přinejmenším diskutabilní.
Doporučuji si stoupnout k Chotovinám v pátek po obědě a hlavně v neděli odpoledne. Uvidíte, že tam opravdu auta nejezdí, ony tam totiž stojí....
I kdyby nebyla. Tak tenhle socialismu tu nemá co dělat. Sorry jako, ale dotovat lidi co se rozhodli žít v záplavové oblasti a bez pojištění nemá co stát dávat nějaké peníze. To už se fakt dneska vyplatí koupit barabyznu, nechat si ju odplavit povodní a pak zrekonstruovat z peněz daňovejch poplatníků.
Té soukromé osobičce, co vlastní domeček v záplavové oblasti, stát dozajista nic nedá, to je pouze Vaše chorobná představa. Tenhle stát si vyčísluje škody pouze na svém majetku, tedy silnice, mosty, svoje objekty, atd, atd.
Jasně, tohle je ta změna. Člověk, který vlastní 2 nemovitosti, 4 auta ve čtyřčlenné rodině a má skoro půl mega na účtu fakt potřebuje sociální pomoc určenou pro ty nejchudší... To snad vymysleli jako slovní úlohu na matematickou olympiádu...
Také jsem zjistil, že po celoživotní práci jsem ideální příjemce "superdávky".....
To jsou velice pěkné řeči, co by a jak by. Hlavní jsou peníze, kolik je schopen pořadatel zaplatit. Nebo chce někdo tvrdit, že v Monaku se jezdí na trati jenž má bezpečné zony, velké boxy a co všechno musí být. Nikoliv. Stačí se podívat do Maďarska na okruh, který rovněž neoplývá všemi parametry. Ale jeden i druhý pořadatel má plnou pokladnu. Vždyť jde o obchod a nikoliv sport. Nebo ví někdo o postupovém klíči pro účast v závodě pro stáj či jezdce , nebo kvalifikačních závodech.
My máme plnou státní pokladnu....
Přeji všem dobrý den,
rád bych vyjádřil velký dík krizovému štábu ČR, včetně všem složkám integrovaného záchranného systému. Pracují dobře, všechna čest. Jen nechápu situaci v Brně, v druhém největším městě ČR a nedostatečná ochrana města proti povodním? Jak je to možné? Kde se stala chyba ?
Dobře pracují pouze na papíře a v televizi....
Jasně že po bitvě je každej policejní prezident, každej chytrák od počítače ví, kolik kde bylo hlídek, kamer, že se na pronásledování měli vykašlat a vypnout jim elektroniku EMP z vrtulníku a podobně.
Mě proste se*e, že v týhle situaci, kde kauzalita je jasná - deme*ti porušujou zákon, což vyvolá zásah policie, při němž dojde k nehodě - lidi viní policajty, protože největší akt každodenního hrdinství průměrnýho českýho přizdis*áče je dělat ramena na švestky, a dělaj jako kdyby si každej reta*d s řidičákem měl právo si "tak trochu domácky zadriftovat v ulicích, no 🙂"
Moc slušnosti jste zřejmě v životě nepobral.....
Na takovýgo chytráka jsem čekal tyvo*le. Co chceš říct? Že se cajti měli vykašlat na pronásledování deme*tů ve vytuněnejch shitboxech a pak by určitě k žádný nehodě nedošlo? Uvědomuješ si jak naivní tahle "logika" je?
Právě když pronásledují ty dementy, tak mají použít svůj mozek. V současné době jsou v Praze stovky dopravních kamer, určitě na ně dohlíží v dispečinku. Hlídek na ulici je také více, tak co je nutí se pustit do bezhlavého stíhání.... To pak jsou na stejné úrovni, jak ti pronásledovaní dementi.
12
Sledujících
0
Sleduje
12
Sledujících
0
Sleduje
Pan Síkela je jedním z nejlepších ministrů naší historie a určitě vše v pohodě zvládne.
11 odpovědí
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jasně, u nás postavil na nohy průmysl a tak za odměnu půjde do EU podporovat rozvojové země....