• Ono je jen o domluvě a nejlepší by bylo na Štědrý den, na Silvestra, státní svátky, apod. prostě ty obchody zavřít úplně.

  • Kde jste vzala ten průměrný plat? Vyřvali si zvýšení o 2 500 Kč, a kde prosím Vás. Nevím co vy sama děláte, ale mít ve třídě 25+ znuděných a otrávených vyrazů, děti, které neocení jakoukoliv snahu učitele je cokoliv naučit.

    A zaujmout je, ha. To si děláte legraci, cožpak to je nějaký zábavní program? A když Vám přijdou z domova, že je to otrava a učitelka je kráva (ještě používám mírný výraz), tak jako jak? Zaujmout, to by učitelé museli každých 25 sekund měnit to co dělají (jako ta videa na sociálních sítí).

    A průměrný plat na jedné základní škole, kde je cca 80 učitelů je prosím pěkně 29 tisíc.

    Pokud chcete opravdu o něčem psát, jděte si to nejprve zkusit sama, a to minimálně půl roku, bez "prázdnin", prázdniny si stejně podle Vás učitele nezaslouží, jenže milá paní ono to nejsou prázdniny ale jejich dovolená, na kterou mají ze zákona nárok a jsou de facto nuceni si ji vybrat přes prázdniny.

    Následně potom pište takovéto urážky. Tedy zkuste pobýt v botách učitele nějakou dobu a pak teprve se pusťte do takového veřejného hanění.

    Dokud budou všichni házet špínu jen na jiné, nic se nevyřeší.

  • Proč musí učitel u tabule pořád blábolit o něčem, co dnes v sekundě vyjede každý průměrný chatbot? Všechno je to otázka informací, technologií a financí. Dřív měli informace k dispozici zejména učitelé, dnes je může mít každý žák a student ve stejném rozsahu a kvalitě ve svém mobilu nebo tabletu. Pomocí hypertextových odkazů ve Wikipedii nebo Kiwixu lze nastudovat jakékoli téma i s kontextem a souvislostmi. Možný je i výklad a správná interpretace obsahu, pokud není zřejmý jeho přesný význam. Buď se dá doptat dobrého chatbota, nastudovat online zdroje z referencí nebo zadat pokročilý dotaz do vyhledávače. Možností je mnoho. Takto si lze osvojit téměř každý tematický celek, zvláště pokud jde o popisné vědy. Jak je z textu výše zřejmé, až kolem 80 procent školních procesů lze už dnes efektivně nahradit používáním moderních elektronických prostředků a jejich aplikací. Digitální obsah má mnohé výhody. Pomocí hypertextu lze obsahem brouzdat kontextuálně, najít potřebné souvislosti a vysvětlit obsahové nejasnosti. To bývá častý problém při frontálním výkladu, a proto se žáci často tak málo naučí a i to málo rychle zapomenou. Pokud má žák k dispozici psaný obsah výkladu, tak má větší šanci na osvojení látky než při pouhém pasivním poslechu téhož obsahu. Důkazem je, že básně se učíme z knih nikoli poslechem. Žáci na školách mají deprese a stres, a to především kvůli špatně nastavenému školskému systému. Systém nauč se a zapomeň je velmi demotivujíci a frustrující. A tak je tomu často až 20 let. Velmi smutné, kam to naše školství za těch 35 let dotáhlo.😪

    Informační technologie super, ale umějí rozpoznat co je pravdivé a co ne? Ono to vzdělávání není jen o memorovani, ale i o přemýšlení. Já učím děti i vyhledávat v textu důležité informace, nebo jen vyhledat a ověřit. Popřípadě chci aby dávali do souvislosti, zo je "zázračná" technologie nenaučí. Učím matematiku a fyziku a v hodinách matematiky nesmí mít ani kalkulačku. Tak a do mě 😄, moc deti pretezuji a bla bla bla

  • A k tomuto myšlenkovému závěru jste došel přesně jak? Opravdu si myslíte, že učitel ve škole něco povídá před tabulí a úkolem žáka je fixovat doma? Tak to možná bylo na gymnáziu za Ck mocnářství. Za prvé, dnes snad takto hrůzně již nikdo nevyučuje. Za druhé, dítě má procvičovat ve škole. Od toho škola je, ne domov, který má být přístavem pohody a relaxace.

    A k tomuto závěru jsme dospělí jako jak? Když má učitel ve třídě 20+ žáků a má se věnovat všem během 45 minut a očekávat, že to všichni pochopí? Dítě by mělo mít úkol z hlavních předmětů, toho jsem zastáncem, a vzhledem k tomu že učím, říkám dětem že když nad úkolem tráví víc jak 20 minut, tak se na to mají vykašlat a raději se druhy den přijít zeptat. Mimochodem učím matematiku, tu si prostě doma procvičit musí, protože druhy stupeň ZŠ a děcka neumí ani malou nasobilku a pořádně sčítat a odčítat, na to opravdu není prostor.

  • Autor psal, že nikdy nepracoval v obchodě. A slušnost by snad nikoho nezabila. Stačí se slušně zeptat

  • S daným jednáním by se dalo souhlasit v případě, že by se prodavačka omluvila s žádostí zda by mohla frontu předběhnout. Nicméně automatické předbíhání ve frontě je prostě drzost