Tak pardón, možná jste to jen špatně pochopil, ale já nepíšu, že E30 vyjela v 86tým, píšu to o Audi 80 (B3) "Audi se přidalo se svou úspěšnou osmdesátkou (B3) až v osmdesátém šestém a BMW s novou trojkou (E30) zůstalo ještě trošku stranou. Teď nemyslím v oblibě, ale jízdním projevem, který byl úplně jiný." Možná to jen působí zavádějícím dojmem, ale já vím, že E30 začala ve stejné době jako 190tka
V pohodě, nic proti Vám nemám, jen po přečtení to tak vyznělo. Jinak vaše články čtu rád. Třeba jsem to opravdu špatně pochopil.
Když čtu tyhle články, tak (ať je to s uvedenými vozy, jak chce) si uvědomím, jaký jsem byl v mládí idiot...
Moje první auto bylo BMW E21, 318. To auto bylo o rok starší než já a ještě nemělo ani VIN, ale jen výrobní číslo karoserie. Pamatuju si, že když jsem jí chtěl postavit na papíry, které jsme tenkrát měl z jedné bouračky, tak to bylo docela martyrium. Musel jsem psát přes tehdejšího importéra BMW, firmu AuTec v Praze a jejího tehdejšího zaměstnance, pana Malinu až do Mnichova, aby mi DI schválil výměnu karoserie. Tu E21 jsem po několika letech vyměnil za E30, 318is. Dneska taky slušný exot s nechutnou cenovkou... Tu mi bohužel ukradli a už se nikdy nenašla. Tak jsem si řekl, že už bylo dost "sportovních" BMW a že by se mi líbilo něco pohodlnějšího. Tak jsem koupil šestiletého Citroëna XM. Nádherné, pohodlné auto. Jenže jak už to u mladých joudů v té době bylo, nějak nezbývaly peníze na opravy a tak když začala z řízení téct LHM, tak jsem ho, celkem levně, prodal... Dodnes bych si za to dal facku, protože když ty ceny za XM vidím dnes...
V současné době taky jezdím Citroënem, který by mohl časem nabývat na hodnotě, tak uvidím, zda už mám dost rozumu a trpělivosti na to, abych si ho nechal a pak se, třeba jednou, na srazech veteránů chlubil svým zachovalým stařečkem... 🤣
Alespoň si můžete říkat že jsem to měl, protože je spouštění co říkají mohl jsem to mít😁 taky jsem pár v dnešní době zajímavých kousků prodal a říkám si že je to škoda, ale taková byla doba. Díky to.u mám zase jiné auta a beru to tak že to tak mělo být 😀
Je to neskutečný dělník, měl jsem ho před 20ti lety na tahání aut v IX provedení a najel.jsem s ním přes 100000km bez jediné závady. Před pár lety jsem si koupil v podstatě klon toho co jsem měl z nostalgie a dělá mi stejnou radost i když s ním auta už netahám. Jen bych poupravil jednu nesrovnslostv článku a to tu že hřebenové řízení má pouze provedení IX a série má sněkové, které je daleko míň přesně a dost často vyběhané.
Já mám odzahovku VW T4 2,5 TDI která má najeto 970000km, za čelo dobu méně a 1x spojka cca před 200000km, jedno přední ložisko, 1x tlumiče , jinak běžná údržba. Tyhle motory samozřejmě najednou víc km, ale beru v potaz to co už odtahala a to včetně zapřaženeho vleků, tak klobouk dolů. A hlavně jezdí bez problémů dál.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jen malá oprava, E53 není kategorie SUV ale SAV. Jinak hezky napsáno.