Ještě se musí zlepšit, oproti Putinovi je to pořád slabé. Ten, když nastoupí na led, dá reprezentačnímu brankáři 7 gólů a ještě hokejkou uloví kolemjdoucího medvěda. Ale možná by mohl poradit našemu repre, jak dávat víc gólů a stát se mistry světa. To by pak jeho užitečnost ještě vzrostla a hlasy voličů by se jen hrnuly.
Tak napřed se tady furt brečí, je je celá země rozkradená, a když stát něco koupí, zase brečíte jako malí Jardové. Jednak stát na koupi poloprázdných plynovodů i zásobníků plynu obratem vydělal miliardy, a jednak NET4GAS ve svém projektu H2 Readiness zkoumá možnosti, jak stávající plynovou infrastrukturu využít pro přepravu vodíku - a to jak v čisté formě, tak v různých příměsích se zemním plynem. Vypadá to, že to bude dobrá investice, ať se to Jardům líbí nebo ne.
Tak ono se zkoumá a Vy tomu věříte. Faktem je, že Síkela koupil něco, co jsme absolutně nepotřebovali.
Scheinherr, Ryvola, Hřib. To jejich podvratná činnost proti plynulosti pražské dopravy nás dostala do této situace. Místo aby se starali o urychlenou dostavbu okruhu, sní o tom, že obyvatelé hromadně přesednou na kola. Stačilo by necpat všude, kam to jde ostrůvky, patníky, prahy a další vymoženosti tzv. zvýšené bezpečnosti, nerušit jízdní pruhy a nemalovat další cyklopruhy, které většinou náhle skončí a o kus dál zase náhle začnou.
Dobrý příklad je teď Klapkova ulice na Praze 8. Dřív se v ní parkovalo po obou stranách. Nyní se to vylepšilo zbytečným rozšířením chodníků na nějakých 5-6 metrů až k tramvajovým kolejím a v nich je vytvořeno několik parkovacích míst, jejichž počet ale klesl o nějakých 70%. S jízdou po Praze by to nebylo tak zlé, kdyby tu nefungovali tito nepřátelé autodopravy.
Doprava v Praze nekolabuje kvůli většímu množství aut, ale hlavně kvůli zásahům zelených mozků do komunikací. Kolabující osobní doprava je záměr zelených zastupitelů Prahy - naivně si myslí, že naženou lidi na kola nebo do MHD. Všude kde se jezdilo dvěma pruhy je nyní jeden jen pro autobusy, nebo pro kola, ve kterých pochopitelně od podzimu do jara nikdo na kole nejezdí a nebude - stačí se podívat s okna jak je venku hnusně... Bohužel si nepomůžete ani kdyby statisíce lidí přesedli do MHD, protože i MHD je na hranici kapacity a o moc víc nepřemístí, neboť nejsou ani autobusy, ani řidiči a intervaly v metru jsou už také na minimu... Prostě v Praze žije a dojíždí sem za prací příliš moc lidí...
Konečně jeden správný názor!
Dobrý den, považuji se za střední třídu, jak finančně tak vzdělaností a né moc často reaguji na podobné články, ale tento mě opravdu rozpálil do běla. Nějaký pán s Mgr. nebo podobnými tituly si myslí jací jsme tupani, když nevolíme ty kmotry a lobisty z Prahy. Jenže, kdo sleduje politiku delší dobu, tak ví co je ta skvadra z ODS a spol. zač. Tak kdo tady naletěl na sliby inteligentů,?!
Jen malé doplnění: kmotři a lobbisté, kteří teď vládnou, jsou z Brna. Jinak souhlas.
Sparta tam drží Frise na sílu a to úplně zbytečně. Zřejmě se snaží vypadat tak, jakože se nezbavuji trenéra, že za trenéry stojí... Ale tady je to póza, která týmu a Spartě jako takové spíše ubližuje. Včera to byl zmar, který Fris dokonal hloupým střídáním a finále tomu dal při rozhovorech, kdy jako taktiku určil hru po křídlech - Tedy, taktika jako vždy, žádná změna i když hráče na tuto taktiku má zraněné. Sparta je pod dekou, v krizi a Fris se snaží neustále hrát to samé... Žádný impuls, žádná změna, žádná snaha
S vyhozením Friise to možná nebude jen tak. Co když je tam nějaký zlatý padák, který Křéťa nechce platit?
4
Sledujících
0
Sleduje
4
Sledujících
0
Sleduje
A co takhle stanovit procento přírůstku platů vládních činitelů podle procenta růstu ekonomiky, kterou řídí? A od toho odečíst procenta inflace. To by je mohlo motivovat k nějaké práci.