Policie se potrebovala pochlubit, že chytila pirata. Ono je to z důvodu, aby odrazovala od takového jednání. Sice je to jasné porušení pravidel, ale tvrdit něco o nebezpečnosti bez znalostí okolností úplně nejde. Jet v nějaký okamžik, třeba při predjíždění rychleji může být naopak bezpečnější, než předjíždět rychlostí o něco málo vyšší než má předjížděný. Jasně, nemusí předjíždět, ale občas je ten pomalejší, který ale jede předspsanou rychlostí, dost nebezpečný a nepředvídatelný. Takže předjetím se vlastně chráním. Policie bohužel slučuje nepřizpůsobení rychlosti, což může být na 50km/ i 20km/h. S překročením maximální povolené rychlosti. To se líp měří a pokutuje.
Fico pochopil, že chce chodit Putin na Ukrajinu jako do cukrárny a vždy si nějaký kousek odnést i po skončení války. A nechce mu v tom z nějakých osobnich důvodů bránit. Ale nechápu kde přišel na tu pohádku o válce slovanů. Ukrajinci slované budou, ale na druhé straně aby jich člověk pohledal. Ani vedení Ruska se nechová jako slované, ale jako asijská horda.
Ja myslím, že lidé mají tak rádi auta z koncernu VW spíš z nostalgie. Já za posledních 10 let nejel žádným jejich autem, které by za ty peníze stálo. Jistě jsou líbivá, dobře ergonomicky vymyšlená, ale pokud s nimi chcete opravdu jezdit, tak po čase jezdí hlavně do servisu. Ty auta jsou dělaná na cca 200 tisíc kilometrů. I dělníci jako Crafter.
Takže pokud jezdíte hodně, tak to přežije záruku a pak stojí servis statisíce ročně. I ve značkovém servisu nám sdělili, že ty auta se kazí proto, protože s nimi jezdíme. A se k nim nikdo nechova ošklivě a netrápí je. Pro srovnaní Ford Transit minulé generace sice hnil, ale auto s prakticky jen běžným servisem dokázalo najet milion. A znám jich několik. Ale auto od VW ani jedno. Rekordmana od VW znam asi s 850 tisíci, ale s násobně dražším provozem. Uznávám, že tohle často běžný uživatel nikdy nepozná, ale svědči to o kvalitě a té ceně
Je zvláštní, že každý říká, že používá svůj mozek a že nepotřebuje aby mu někdo radil. Ale je dobré používat i uši a poslouchat co kdo říká a co potom následuje. Rusko už několik let říká, že jsme jeho největší nepřítel. Takže lze předpokládat, že proti největšímu nepřiteli asi nebudu pořádat přátelské kroky, ale spíš mu budu škodit. Teď hlavní představitelé Ruska říkají jak budou na zlém západě, kam patřime podle jejich slov i my, šířit chaos, paniku a budou šířit strach. A několik záhadných požárů se náhle objevilo. Oni rusové často říkají některé věci předem, ale jsou to často takové bizardnosti, že tomu nikdo neveří, než to udělají. Napadá někoho proč by v současnosti náš největší nepřítel nechtěl u nás škodit?
Tohle jsou marketingové akce policie, aby ukázala kolik často "vážných" přestupků dokázala potrestat a jak jsou šikovní a užiteční a obecenstvo zatleská. Největší piráti jsou samozřejmě ti co nafoukaji 0,2 promile, čímž se nedávno policie sama chlubila a byl to hlavní komentář zpráv, nebo ten kdo na padesátce jede 51, což už některé obce pokutují, nebo v koloně kde se jede ani ne 30km/h nemáte pás. Jsou to porušení pravidel, ale je vševostatní už v takovém pořádku, že už hledáme cokoliv? Spousta lidí neumí ani přejet křižovatku podle čar a nekoho nevytlačovat. Krásný příklad z Prahy: Po přejetí Jiráskova mostu směrem dál na Smíchov se u budovy krajského úřadu stč. Kraje rozšiřuje silnice o odbočovací pruh na pravé straně. Jsou nakreslené krásné čáry přes křižovatku aby nebylo pochyb jak se má křižovatka přejet a přesto jsem jen za poslední měsíc asi pětkrát zažil situaci, kdy řidič z levého pruhu vjel do mého v té chvili již prostředního a mne tak vytlačil do odbočujícího abych zabránil nehodě a ješte se rozčilovali a troubili, že mají jako přednost. A dokonce jednou i před policejní hlídkou. Ale to se špatně řeši, ztráci se čas a marketing taky nula. Podobných nešvarů, kdy máte pocit, že ti lidi nepoužívají mozek je čím dál tím víc, ale většinou nemám pocit, že mne ohrožuje rychlost, ale takovéto věci.
Když pražák vyjde před barák a chce jet do centra, tak má spostu možností. Může jít pěšky, je to pomalé, ale s nejmenši ekologickou stopou a pohyb je zdravý. Může jet na kole, či koloběžce, to už je rychlejší, sice stále s nízkou ekologickou stopou, ale už musí přemýšlet kde svůj dopravní prostředek odloží. Může využít MHD, Praha se chlubí velmi kvalitní MHD za rozumnou cenu, může využít služeb taxislužby, ta je u vas obvykle do několika minut a doveze vás kam potřebujete bez nutnosti řešit parkováni i když za vyšší cenu než MHD. A nebo může jet svým autem. Ale není to ani levné, a je s tím spojeno spoustu starostí. Hlavně s parkováním. Tak proč když se snaží vytlačovat auta z centra tam jiná lákají? Můžete mít před barákem auto a jediné co vás od té cesty odrazuje je parkování u cíle cesty a někdo vám dá auto, kde se tento problém zmenší, tak je logické, že to někdo využije. Ale vzhledem k jiným možnostem dopravy to opravdu není nutnost.
Mimochodem všechny kurýry, vozidla zásobováni tito myslitelé nutí parkovat buď v druhých řadách vedle i prázdných míst, nebo na chodnících protože oni ani na prázdných místech hlavně ve fialových zónách nesmí ani zastavit. A na vyhrazených místech pro ně nechávají stát auta co tam nemají co dělat. Určitě jsou situace, kdy potřevujete auto a nemáte ho, ale to zvládnou vyřešit i klasické půjčovny, které jinak skladují auta na svém pozemku.
Byly doby poměrně nedávné kdy velký bojovník za tu jedinou a opravdouvou českou kvalitu Andrej málem vyhlásil válku Polsku, aby nám sem nevozili své špatné potraviny až jsme tam díky lidovým cenám od těch "našich" lidumilů začali jezdit pro ty polské výrobky sami. A ejhle nejen, že se nikdo neotrávil, dokonce lidé zjistili, že jsou ty polské potraviny levnější, ale i mnohdy kvalitnější a chutnější. Teď dělá to samé s Ukrajinou. Ukrajinske obilí je fuj, ale ruské, kterého je v Evropě poslední dobou víc mu nevadí. Proč ten dvojí metr?
Jedna z vyhod bydleni ve městě má přece být, že máte vše v blízkosti, kde není potřeba žádný dopravní prostředek. Všude se dá přece dojít. Otázka je proč to tak není a i z centra je všude daleko. Budují se nové residence a residenční čtvrti, ale žádná občanská vybavenost k tomu. Kvůli každé drobnosti musíte někam jet. A když stojíte před volbou jít 10 minut na zastávku mhd, čekat na příjezd, někam dojet, dojít kam potřebuju a to samé zpět a nebo sednout do auta v garáži a dojet na místo určení pohodlně, tak rozhodování není těžké. Pohodlí vždy nakonec zvítězí
Ten clověk by mohl dělat stand-up. On si z lidi dela neskutečnou legraci. Investice do asfaltu? A kde? Většina i poměrně hlavních tahů v Praze připomíná spíš tankodrom. Mnohá polní cesta už je dnes v lepším stavu. Jediné investice do kominikaci jsou buď malování cyklopruhů, budování stupátek pro kolaře nebo nesmyslné změny, které komplikují průjezdnost a blokují hromadnou dopravu na což si tento odborník stěžuje. Ale nevidí, že to způsobil. Ale stejně jako kdysi soudruzi se usilovně snaží najít nepřítele, který může za to, že se situace v doprava v Praze nelepší. Místo toho vytahuje nesmyslná čísla jako kouzelník králíky z klobouku. A jsou lidé co mu to věří jako kdysi Andrejovi nové kilometry dálnice D1. Stačí se u toho tvářit, že tomu strašně rozumí ....
Ona je totálka a totálka. U auta v cené do 100k to může být i relativně malá nehoda. Pojišťovna to uzná jako totální škodu, ale kvalitní oprava v neznačkovém servisu, může stát pár tisíc. A myslím, že nové světlo a přední a zadní nárazník nepředstavují zásadní problém pro budoucí používání auta.
Vždy záleží na konkrétním stavu auta. Lidé řeší krásu, ale reálný stav už méně.
Je vtipné číst, kolik zde máme lidí, kteří stritně dodržují každý zákon a každou, byť třeba nelogickou vyhlášku a za sebemenší přečin požadují pro provinilce téměř torturu. Jen je otázkou jak je to doopravdy. Pokuty za jízdu na černo v Praze plati jen lidé natolik slusní, že svou chybu uznají a jsou ochotni pokutu zaplatit. Tyto lidi si také revizori vybirají. Mají totiž svou odměnu z velké míry závislou na zaplacených pokutach. Proto neřeší bezdomovce a podobně, protože z těch nikdy nic mít nebude. Maximalně ho přesvědčí aby vystoupil. Kdo nechce platit, tak jim prostě odejde. Oni nebudou za nikým běhat. To je neefektivní. To by přišli o pokuty od těch, co zůstanou a třeba jeli na černo nechtěně. Znám příklad ženy co jezdila jako doprovod dvouletého dítěte, tudíž zdarma a po dvou letech jele jednou bez něj. Ale neuvědomila si to? Je to rebelka a problém pro společnost? Asi ne, že? Pokutu samozrejmě dostala opravněně. Turista, který si koupí třídenní jízdenku za 310kč, ale nenapadne si ji označit, protože je v cizím neznámém prostředí rozrušený a přemýšlí kam všude pojede, také rebel a zneužívač systému? Na té jízdence je napsáno výrazně a větším písmem v češtině, že jízdenka je třeba označit, ale v angličtině jen malým slabým písmem. Stejně jako nikde v MHD není upozornění, že je třeba jízdenku označit. Zažil jsem, kdy se turista prokázal revizorovi, že tu jízdenku koupil před 15-ti minutami a že to nevěděl, ale po výhrožování cizineckou policií zaplatil. Revizor byl v právu, ale dělá skvělou reklamu Praze. Jaký zážitek si turista asi přiveze?
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ja nevim. Je otazkou zda jsou ty slevy opravdu slevy. Nejak tem retezcum moc neverim, ze se snazi nabidnout dobrou cenu a snizit si tak vlastni zisk. Mimochodem tady je o tom hezky priklad Odkaz 1