Nebylo by lepší ty rychlostní limity zrušit? Police by alespoň mohla věnovat svůj čas na řešení opravdu nebezpečných situací. Jako třeba nedodržování bezpečné vzdálenosti, bezdůvodnou jízdu v jiném než v pravém pruhu a dalsí a další na co dnes nemají cas. Samozřejmě pokud by někdo způsobil nehodu ve vyšší rychlosti, tak by ho čekal přísnější trest. To je i v Německu. A i když můžou jezdit rychle, tak většina jezdí kolem 130. A žádný armagedon se nekoná. Nemá se jezdit nebezpečně, ale to nemusí být ve 200km/h, ale může být i v rychlosti 30km/h
Firmy chtějí uchazeče s mnoholetou praxí v oboru. K tomu vám žádná rekvalifcikace nepomůže. Je to podobné jako mladý člověk ihned po škole. Schválně se podívejte do inzerátů a uvidíte, že v 95% je uvedeno, že požadují praxi v oboru. Kde jí ti lidé mají získat, když bez praxe vam praxi nikdo neposkytne? Firmy chtějí hotové ideální zaměstnance. Nechtějí investovat do jejich rozvoje. A pak je jasné, že nejsou lidi.
Ja nevim. Je otazkou zda jsou ty slevy opravdu slevy. Nejak tem retezcum moc neverim, ze se snazi nabidnout dobrou cenu a snizit si tak vlastni zisk. Mimochodem tady je o tom hezky priklad Odkaz 1
Policie se potrebovala pochlubit, že chytila pirata. Ono je to z důvodu, aby odrazovala od takového jednání. Sice je to jasné porušení pravidel, ale tvrdit něco o nebezpečnosti bez znalostí okolností úplně nejde. Jet v nějaký okamžik, třeba při predjíždění rychleji může být naopak bezpečnější, než předjíždět rychlostí o něco málo vyšší než má předjížděný. Jasně, nemusí předjíždět, ale občas je ten pomalejší, který ale jede předspsanou rychlostí, dost nebezpečný a nepředvídatelný. Takže předjetím se vlastně chráním. Policie bohužel slučuje nepřizpůsobení rychlosti, což může být na 50km/ i 20km/h. S překročením maximální povolené rychlosti. To se líp měří a pokutuje.
Fico pochopil, že chce chodit Putin na Ukrajinu jako do cukrárny a vždy si nějaký kousek odnést i po skončení války. A nechce mu v tom z nějakých osobnich důvodů bránit. Ale nechápu kde přišel na tu pohádku o válce slovanů. Ukrajinci slované budou, ale na druhé straně aby jich člověk pohledal. Ani vedení Ruska se nechová jako slované, ale jako asijská horda.
Ja myslím, že lidé mají tak rádi auta z koncernu VW spíš z nostalgie. Já za posledních 10 let nejel žádným jejich autem, které by za ty peníze stálo. Jistě jsou líbivá, dobře ergonomicky vymyšlená, ale pokud s nimi chcete opravdu jezdit, tak po čase jezdí hlavně do servisu. Ty auta jsou dělaná na cca 200 tisíc kilometrů. I dělníci jako Crafter.
Takže pokud jezdíte hodně, tak to přežije záruku a pak stojí servis statisíce ročně. I ve značkovém servisu nám sdělili, že ty auta se kazí proto, protože s nimi jezdíme. A se k nim nikdo nechova ošklivě a netrápí je. Pro srovnaní Ford Transit minulé generace sice hnil, ale auto s prakticky jen běžným servisem dokázalo najet milion. A znám jich několik. Ale auto od VW ani jedno. Rekordmana od VW znam asi s 850 tisíci, ale s násobně dražším provozem. Uznávám, že tohle často běžný uživatel nikdy nepozná, ale svědči to o kvalitě a té ceně
Je zvláštní, že každý říká, že používá svůj mozek a že nepotřebuje aby mu někdo radil. Ale je dobré používat i uši a poslouchat co kdo říká a co potom následuje. Rusko už několik let říká, že jsme jeho největší nepřítel. Takže lze předpokládat, že proti největšímu nepřiteli asi nebudu pořádat přátelské kroky, ale spíš mu budu škodit. Teď hlavní představitelé Ruska říkají jak budou na zlém západě, kam patřime podle jejich slov i my, šířit chaos, paniku a budou šířit strach. A několik záhadných požárů se náhle objevilo. Oni rusové často říkají některé věci předem, ale jsou to často takové bizardnosti, že tomu nikdo neveří, než to udělají. Napadá někoho proč by v současnosti náš největší nepřítel nechtěl u nás škodit?
Tohle jsou marketingové akce policie, aby ukázala kolik často "vážných" přestupků dokázala potrestat a jak jsou šikovní a užiteční a obecenstvo zatleská. Největší piráti jsou samozřejmě ti co nafoukaji 0,2 promile, čímž se nedávno policie sama chlubila a byl to hlavní komentář zpráv, nebo ten kdo na padesátce jede 51, což už některé obce pokutují, nebo v koloně kde se jede ani ne 30km/h nemáte pás. Jsou to porušení pravidel, ale je vševostatní už v takovém pořádku, že už hledáme cokoliv? Spousta lidí neumí ani přejet křižovatku podle čar a nekoho nevytlačovat. Krásný příklad z Prahy: Po přejetí Jiráskova mostu směrem dál na Smíchov se u budovy krajského úřadu stč. Kraje rozšiřuje silnice o odbočovací pruh na pravé straně. Jsou nakreslené krásné čáry přes křižovatku aby nebylo pochyb jak se má křižovatka přejet a přesto jsem jen za poslední měsíc asi pětkrát zažil situaci, kdy řidič z levého pruhu vjel do mého v té chvili již prostředního a mne tak vytlačil do odbočujícího abych zabránil nehodě a ješte se rozčilovali a troubili, že mají jako přednost. A dokonce jednou i před policejní hlídkou. Ale to se špatně řeši, ztráci se čas a marketing taky nula. Podobných nešvarů, kdy máte pocit, že ti lidi nepoužívají mozek je čím dál tím víc, ale většinou nemám pocit, že mne ohrožuje rychlost, ale takovéto věci.
Když pražák vyjde před barák a chce jet do centra, tak má spostu možností. Může jít pěšky, je to pomalé, ale s nejmenši ekologickou stopou a pohyb je zdravý. Může jet na kole, či koloběžce, to už je rychlejší, sice stále s nízkou ekologickou stopou, ale už musí přemýšlet kde svůj dopravní prostředek odloží. Může využít MHD, Praha se chlubí velmi kvalitní MHD za rozumnou cenu, může využít služeb taxislužby, ta je u vas obvykle do několika minut a doveze vás kam potřebujete bez nutnosti řešit parkováni i když za vyšší cenu než MHD. A nebo může jet svým autem. Ale není to ani levné, a je s tím spojeno spoustu starostí. Hlavně s parkováním. Tak proč když se snaží vytlačovat auta z centra tam jiná lákají? Můžete mít před barákem auto a jediné co vás od té cesty odrazuje je parkování u cíle cesty a někdo vám dá auto, kde se tento problém zmenší, tak je logické, že to někdo využije. Ale vzhledem k jiným možnostem dopravy to opravdu není nutnost.
Mimochodem všechny kurýry, vozidla zásobováni tito myslitelé nutí parkovat buď v druhých řadách vedle i prázdných míst, nebo na chodnících protože oni ani na prázdných místech hlavně ve fialových zónách nesmí ani zastavit. A na vyhrazených místech pro ně nechávají stát auta co tam nemají co dělat. Určitě jsou situace, kdy potřevujete auto a nemáte ho, ale to zvládnou vyřešit i klasické půjčovny, které jinak skladují auta na svém pozemku.
Byly doby poměrně nedávné kdy velký bojovník za tu jedinou a opravdouvou českou kvalitu Andrej málem vyhlásil válku Polsku, aby nám sem nevozili své špatné potraviny až jsme tam díky lidovým cenám od těch "našich" lidumilů začali jezdit pro ty polské výrobky sami. A ejhle nejen, že se nikdo neotrávil, dokonce lidé zjistili, že jsou ty polské potraviny levnější, ale i mnohdy kvalitnější a chutnější. Teď dělá to samé s Ukrajinou. Ukrajinske obilí je fuj, ale ruské, kterého je v Evropě poslední dobou víc mu nevadí. Proč ten dvojí metr?
Jedna z vyhod bydleni ve městě má přece být, že máte vše v blízkosti, kde není potřeba žádný dopravní prostředek. Všude se dá přece dojít. Otázka je proč to tak není a i z centra je všude daleko. Budují se nové residence a residenční čtvrti, ale žádná občanská vybavenost k tomu. Kvůli každé drobnosti musíte někam jet. A když stojíte před volbou jít 10 minut na zastávku mhd, čekat na příjezd, někam dojet, dojít kam potřebuju a to samé zpět a nebo sednout do auta v garáži a dojet na místo určení pohodlně, tak rozhodování není těžké. Pohodlí vždy nakonec zvítězí
Ten clověk by mohl dělat stand-up. On si z lidi dela neskutečnou legraci. Investice do asfaltu? A kde? Většina i poměrně hlavních tahů v Praze připomíná spíš tankodrom. Mnohá polní cesta už je dnes v lepším stavu. Jediné investice do kominikaci jsou buď malování cyklopruhů, budování stupátek pro kolaře nebo nesmyslné změny, které komplikují průjezdnost a blokují hromadnou dopravu na což si tento odborník stěžuje. Ale nevidí, že to způsobil. Ale stejně jako kdysi soudruzi se usilovně snaží najít nepřítele, který může za to, že se situace v doprava v Praze nelepší. Místo toho vytahuje nesmyslná čísla jako kouzelník králíky z klobouku. A jsou lidé co mu to věří jako kdysi Andrejovi nové kilometry dálnice D1. Stačí se u toho tvářit, že tomu strašně rozumí ....
Ona je totálka a totálka. U auta v cené do 100k to může být i relativně malá nehoda. Pojišťovna to uzná jako totální škodu, ale kvalitní oprava v neznačkovém servisu, může stát pár tisíc. A myslím, že nové světlo a přední a zadní nárazník nepředstavují zásadní problém pro budoucí používání auta.
Vždy záleží na konkrétním stavu auta. Lidé řeší krásu, ale reálný stav už méně.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Já nechápu tolik adorace EET. To je jen nástroj. To nezajistí blahobyt. To neodstrani podvody. Je to v podstatě jen registrační pokladna a je v ní zaznamenáno jen to co do ní obchodník zadá. Boj zaměstnanců a podnikatelů je úplně nesmyslný. Každé má svoje. A že zaměstnanci si neoptimalizují daně? A co různé odpočty na děti, hypotéky, pojistky? Děláme to všichni. Podnikatelé mají naklady na podnikání. To mají platit daň z tržby jako z výdělku? To by se sakra všechno zdražilo .... Každý se svobodně rozhodl, zda chce podnikat, nebo být zaměstnaný. Tak asi pak nemá na druhého házet špínu. Vždyť on sám to může změnit a být jiný.
1 odpověď