Já řeším poslední mimořádnou valorizaci a to byla krádež za bílého dne a ano ještě asi pár let 10 až 15 bude více důchodců co mají mít slušný důchod protože pracují a mnoho peněz státu odvedli ,ale už dnes je vidět , že systém bude nefunkční máme u nás tak zvané živnostníky co do sociálního systému dávají minimum a že máme na počet obyvatel nejvíc živnostníků v Evropě jen aby nebyli odvody pak zde máme na milion lidí v exekuci co do systému taky nic nedávají pak zde máme lidi co dělají za minimální mzdu a zbytek dostávají na ruku a do systému tedy taky přispějí málo nebo nic jako stát to má rašit a né čekat jak to dopadne a jak vydrbou s těma co se nemůžou bránit ODS v na konci minulého století rozdělila Československo a pak Česko ožebračila s vidinou toho , že kdokoliv je lepší hospodář než stát a dnes sklízíme co jsme dovolili.
I kdyby všichni platili stejně, tak se ten problém posune o pár let. Pokud se shodneme, že ke splození dítěte jsou potřeba dva lidi, tak aby narod nevymíral, tak je potřeba minimálně ty dva nahradit jinými dvěma. Ale minulý rok to bylo 1,81 dítěte na jednu matku. A to byl rekordně dobrý rok. Takže náš národ vymírá. Ne každý se dozije důchodu, nebo nedokáže do systému přispívat a to je hlavní důvod, mimo vzrůstající věk dožití proč už se nechodí do důchodu v 55. Jasně, ODS je zlo. Ale byly tam i jiné strany, které mohly něco změnit. A neudělaly nic. Nechaly to tak jak to je. Přece nenaštviu voliče. Vždyť jejich voliči se často toho nárazu do zdi nedožijí. Babiš se socanama zrušili druhý pilíř důchodové reformy myslím na jaře 2013 a pamatuji si jako dnes, jak vyprávěl, že o problémech v důchodovém systému ví a že do podzimu bude jejich nová reforna. No za 7 let asi nebyl čas. Babiš osobně bojoval proti jakémukoliv zvýšení důchodů nad rámec zákona, když byl ministr financí. Pak pochopil jak funguje politika a jak si kupovat lidi za jejich penize. On to nedaval ze svého. On nám dělal dluhy a rozdáváním těch peněz ty peníze v podstatě pálil. Vážně potřebujete aby Vám někdo stále vyprávěl pohádky o tom, jak vás někdo okrádá tím, že Vám přidal málo? A jak může nastat ráj na zemi tím, že ho zvolíte? To, že nefunguje trh práce je pravda. Ale to bylo stejne i za Babiše. V te době také lide pracovali na černo, nebo oficiálně za minimálku a podobně nezměnilo se nic.
Já nikdy netvrdil, že na dúchody nejsou peníze, takže nemohu být zacyklený. Důchody nikdo nemrazil. Došlo ke změně výpočtu. Kdyby Babiš nepřidával nad rámec zákona, tak by třeba nemuselo k tomu snížení dojít. Ale pořád i po tom sníženi mají důchodci v poměru k průměrné mzdě víc než za Babiše. Tak nevím kde je problém. Ono když někdo rozhazije půjčené peníze jako smyslů zbavený, výměnou za lasku k němu, tak ty peníze jednou dojdou. A pak přijde na radu placení účtů. Ale u toho ten štědrý veselý strejda už nebude. S důchody je problém stále stejný. Je málo dětí. Podívejte se kolem sebe a každý kdo nemá alespoň dvě, ale jestě lépe tři děti je toho viníkem. Těm nadávejte. Současný systém důchodů funguje pokud se nesnižuje počet dětí. Ale to se děje. A kde vzít peníze za děti, které se nenarodily? Chcete vyšši daně?
A ty letadla umime vyrobit svoje? Asi ne, že? Můžeme místo drahých zbrani zatlouct na hranice cedule, že o válku nestojíme a armádě koupit luky a šípy. To by vyšlo levně. Jen to nikoho neodradí od případného napadení. Máme kousek od hranic hordu agrsivních asijských barbarů co ohroužují většinu svých sousedů. Můžeme doufat, že zrovna nás, které označují za své největší nepřátele nebudou chtít napadnout, protože se nechceme bránit, abychom neeskalovali případný konflikt, nebo mít moderni zbraně, díky kterým protivnik pochopí, že když nás napadne, tak ho to bude hodne bolet a že mu to za to nestojí. Ale takové odrazení něco stojí. To je jako dokonalá životní pojistka. Pokud se něco nepovede, můžete dostat miliony korun, ale přesto je největší životni výhra ty zaplacené nemalé peníze za pojistné utratit zbytečně a nikdy tu pojistku nevyužít. To, že se teď ušetří peníze neznamená, že je to dlouhodobě výhra. Neni dobré myslet jen na okamžitý zisk, ale je třeba myslet na budoucnost.
Ta poslední mimořádná valorizace byla za mě zmrazená a důchodcům to nikdo nevrátí a změnu vzorce udělali až po tomto mimořádném okradení a vy jste zacyklený v tezích že na důchody nejsou peníze,ale máme na F35 na všech 16 kusů a jen za stroje zaplatí nás stát 350 miliard které zmizí s naší ekonomiky do cizí ekonomiky v tomto případě do USA podle mnohých církve byli vždy jen správci pozemků a nikdy jim nic nepatřilo a dnes se jim splácí 150 miliard a zas to platí náš stát jinému jako za mě je ODS to nejhorší co nám kdy vládlo díky privatizaci už není co krást a tak zadlužují nás všechny a plat si nezaslouží.
Já nikdy netvrdil, že na dúchody nejsou peníze, takže nemohu být zacyklený. Důchody nikdo nemrazil. Došlo ke změně výpočtu. Kdyby Babiš nepřidával nad rámec zákona, tak by třeba nemuselo k tomu snížení dojít. Ale pořád i po tom sníženi mají důchodci v poměru k průměrné mzdě víc než za Babiše. Tak nevím kde je problém. Ono když někdo rozhazije půjčené peníze jako smyslů zbavený, výměnou za lasku k němu, tak ty peníze jednou dojdou. A pak přijde na radu placení účtů. Ale u toho ten štědrý veselý strejda už nebude. S důchody je problém stále stejný. Je málo dětí. Podívejte se kolem sebe a každý kdo nemá alespoň dvě, ale jestě lépe tři děti je toho viníkem. Těm nadávejte. Současný systém důchodů funguje pokud se nesnižuje počet dětí. Ale to se děje. A kde vzít peníze za děti, které se nenarodily? Chcete vyšši daně?
Ta poslední mimořádná valorizace byla za mě zmrazená a důchodcům to nikdo nevrátí a změnu vzorce udělali až po tomto mimořádném okradení a vy jste zacyklený v tezích že na důchody nejsou peníze,ale máme na F35 na všech 16 kusů a jen za stroje zaplatí nás stát 350 miliard které zmizí s naší ekonomiky do cizí ekonomiky v tomto případě do USA podle mnohých církve byli vždy jen správci pozemků a nikdy jim nic nepatřilo a dnes se jim splácí 150 miliard a zas to platí náš stát jinému jako za mě je ODS to nejhorší co nám kdy vládlo díky privatizaci už není co krást a tak zadlužují nás všechny a plat si nezaslouží.
No, kdybychom dokázali vyrobit podobne letadlo my, tak si můžeme koupit naše. Ale to neumíme. Kousek od nás zdivočelou asijskou hordu, která rozumí jen síle. To platí stovky let. Rusko se ze středověku ještě neposunulo. Cedulí na hranicích, že chceme mír nikoho neodradíme, tak musíme mít zbraně. Luky a šípy jsou rozhodně levnější, ale dnes už nepříliš učinné. Moderní zbraně jsou drahé. Ale taky toho umějí mnohem víc. Já myslim, že je lepší půjčené peníze investovat do budoucnosti aby vůbec nějaká Česka republika existovala, než stejné množství půjčených peněz spálit. Církev provozuje kromě kostelů i dost charitativních činností, které by jinak nikdo nedělal. A myslím, že je lepši jim teď něco dát a dál ať se staraji samy, než je platit dalších tisic let. To by stálo víc. A k těm penězům na důchody. Pokud každý nemá dvě, ale spíš alespoň tři děti, což má málokdo, tak ty peníze musí logicky chybět. Takže se vezmou kde? Přece z daní nás všech. Takže ano nedojdou, jen daně budou třeba 50%
Zmrazení nebylo řešení, navýšení mělo být mělo být prostě zrušené tak já to zrušili důchodcům.
Duchodcům upravili vzorec výpočtu. Nic jim nezrušili. Minulá vláda důchodcům přidávala pro změnu nad rámec onoho vzorce. A kupodivu nikdo neprotestoval. Poslanci mají navazané platy na průměrnou mzdu. Pokud by jim platy narostly, tak je to proto, že se zvedla průměrná mzda. Nárůst hrozil vyšší právě kvůli dřívějšímu zmražení. Kdyby do toho nikdo nesahal dříve, tak by se nic dramatického nestalo. Nebo i vy byste si dobrovolně snižoval mzdu? Takové zaměstnace bych chtěl. Podle smlouvy by jim náleželo zvýšení mzdy a oni by se předháněli kdo by chtěl přidat méně, nebo by si klidně i mzdu snížili ....
Oni podle toho vzorce v minulosti placení byli a nikdo neprotestoval. A i ten současný vzorec je již výrazně snížený než býval. Takže pokud někdo nemá řešení, tak si na tom jen dělá PR. A to mi přijde strašně prvoplánové a trapné. Ať pracuji třeba za korunu měsíčně, když si to schválí, ale ať dodržují zákony a nesnaží se jen dělat populistické vyjímky
Jestli si vezmu,že náš politik bere peníze jako poslanec jako zastupitel tu obce tu kraje a pak jako zástupce města či kraje v dozorčích řadách městských firem tak bych jejích příjem zastropoval .
S tím určitě souhlasím. Ono se to ale už děje. On už je v platnosti zákon, že za každou další funkci je odměna snížena myslím na 40%. Ale klidně ať se to omezí ještě víc. Jen mi příjde nesmírně trapná hra na skromnost od některých stran. Pokud se schválí zmražení na 3 roky, tak je logické, že 3 roky uplynou. A mohli iniciovat nějakou změnu vzorce. Ale celou dobu nic. A teď jsou hrdinové na barikádách a hlási něco o morálce a jak oni peníze nepotřebují. Zmraženi není řešení. Je to jen cirkus pro lidi.
Za předpokladu, že tam budu stále zaměstnán a třeba , když důchodcům vzali v průměru 1000 korun tak jim to na konci roku nikdo nevrátil je až s podivem když šlo o valorizaci tak krácení jé posvěcené ústavním soudem a když jde o platy soudců potažmo politiků tak je krácení protiústavní.
A slyšel jste, že by ti co chtějí nejvíc mrazit platy, že by chtěli změnit vzorec pro výpočet jejich platů. Ne, ne, ono by se pak špatně hrálo na falešnou skromnost. Ano 14% ze 100 tisíc vic než 14% z 30 tisic. Ale přece chceme aby tam chtěli kandidovat kvalitní lidé. Politikum všichni nadávají, hrabou se jim v soukromí a podobně. Proč by to chtěl někdo co opravdu něco umí dělat? V byznysu ma i dnes násobně víc
Ja nevim. Je otazkou zda jsou ty slevy opravdu slevy. Nejak tem retezcum moc neverim, ze se snazi nabidnout dobrou cenu a snizit si tak vlastni zisk. Mimochodem tady je o tom hezky priklad Odkaz 1
Fakt vám není ani trochu blbý říkat dobrovolné práci otroctví? Rád bych připomenul, že otroci neměli na výběr, byly v tom stavu nedobrovolně, jejich pán je mohl i zabít. Minimálně je to trochu nefér takhle nazývat dobrovolnou práci v dnešní době. Dnes je navíc nízká nezaměstnanost, inzerátů přehršel, není problém si najít jinou, lepší práci, lépe placenou, stačí něco umět. A pokud člověk nic neumí, je to sice jeho chyba, ale nikdy není pozdě se něco naučit, pokud člověka baví třeba řídit, může místo kurýrního auta řídit něco jiného, za více peněz, ale chce to mít pevnou vůli a jít si za tím.
Zkuste si najít starší články o kurýrských stávkách a podívat se do diskuze k článku. Tam slova o otrocích a hlupácích najdete. V článku jsem se nikde nedočetl, že to říká každý. Ale jsou i tací.
Policie se potrebovala pochlubit, že chytila pirata. Ono je to z důvodu, aby odrazovala od takového jednání. Sice je to jasné porušení pravidel, ale tvrdit něco o nebezpečnosti bez znalostí okolností úplně nejde. Jet v nějaký okamžik, třeba při predjíždění rychleji může být naopak bezpečnější, než předjíždět rychlostí o něco málo vyšší než má předjížděný. Jasně, nemusí předjíždět, ale občas je ten pomalejší, který ale jede předspsanou rychlostí, dost nebezpečný a nepředvídatelný. Takže předjetím se vlastně chráním. Policie bohužel slučuje nepřizpůsobení rychlosti, což může být na 50km/ i 20km/h. S překročením maximální povolené rychlosti. To se líp měří a pokutuje.
Já zase proč kovaný komunista sedí na hradě a vymýšlí s Hermanem, jak na Benešovy dekrety.
Komunista na hrade co udajně řeší Benešovy dekraty s Hermanem vám vadí. Sice Sudetští němci už tuto otázku dávno neřeší a uznali současný stav jako trvalý. Ale to že se Babiš paktuje s stranama, které přesně tohle řeší a obecně jsou jejich zájmy proti naší zemi vám nevadí. To že si někdo vezme zelené tričko a tvrdí, že je růžové, tak neznamená, že růžové je.
Ano jsem nevolil. Ale když jsem v 90 tém vycestoval do Itálie,dostal jsem už tehdy účtenku z EET na každý kopeček zmrzliny.Na každou pizzu. Na každý nákup. Podnikám od devadesátýho. Kvůli EET a schovávání dokladů jsem se nezhroutil,jako vy.A kdyby se zavedlo EET pro všechny, měl by stát ročně o 25-30 miliard víc. A jen pro vás. V černý ekonomice a předražených státních zakázkách se ročně ztratí 120-130 miliard korun. Asi drobný,co?
Andrej sliboval jen 20 miliard. Sliboval nemocnice, silnice a tak. Mate nemocnici v každé ulici? Stavely se ve velkém silnice? Ne. V EET bylo zaregistrováno jen to co tam někdo zadal. Nebyl to žádný samospásný systém. Jen státní úředníci běhali jako drábové a buzerovali za každou hloupost. Asi se něco vybralo, ale nikdo nebyl schopný říct kolik. Mimochodem sni sám Andrej si v době největší propagace braní účtenek, účtenky nebral....
Fico pochopil, že chce chodit Putin na Ukrajinu jako do cukrárny a vždy si nějaký kousek odnést i po skončení války. A nechce mu v tom z nějakých osobnich důvodů bránit. Ale nechápu kde přišel na tu pohádku o válce slovanů. Ukrajinci slované budou, ale na druhé straně aby jich člověk pohledal. Ani vedení Ruska se nechová jako slované, ale jako asijská horda.
Ja potom osobně měl Lagunu diesel, 2002. Od té doby nechci žádné francouzské auto ani vidět.
V tom meganu byla 1,6 8V, asi to bude dost jiný motor než v tom vašem. Potom ta 16V prý byla dobrá, ale ten současný Nissan už zase nic moc. Tedy pokud je ještě vůbec v nabídce.
Jo, jo, tohle byl opravdu vzacný úkaz v nabídce Renaultu. O tom žádná. Kamarád ma Scenica s 2,0 dci a brečí kudy chodí. I nijak kvalitni vyrobce má někdy štestí. Třeba Opelu se očividně podařila Astra g co se vyráběla od roku 1998. Pořád jich jezdí strašně moc, skoro bych řekl, že z té doby je tento model v dnešní době nejvíc zastoupeni napříč všemi značkami. Přijde mi že i Octavii I. gen potkávám méně. Ale mladši Astry, nebo i další jiné modely Opelu už jsou dávno na vrakovišťích.
Ty 1,6MPi byly prusvihove motory. Ty umely skolabovat temer bez varovani. Ve Felde byla nejlepsi 1,3 50kw. To byl tak dobry motor, ze mu museli ve Fabii ublizit, aby mohli prodavat německé 1,4 16v. Přitom ten silnější byl zase průšvih. Ja v té době dělal mechanika v servisu Škoda, tak o tom něco vím. Ale s tím Renaultem i VW jste mě překvapil. Já k tomu Meganu přišel tak nějak náhodou a líbil se mi v té době i jízdně, protože ten podvozek už nebyl houpavý jako u starších Renaultů, ale dost podobný Škodovkám a navíc výrazně levnější. Pročetl jsem hodně recenzí a v podstatě nic špatného jsem na tento motor nenašel a i já s ním mám dobrou zkušenost a to byly doby kdy startoval bez přehánění i stokrát za den. Ale byl to již rok 2012. Asi na něm zapracovali. A hlavně to auto nerezlo. Třeba podobně staré Škodovky i když mají odolný interiér, tak už bývají zrezlé dost. Hlavně podvozek. Ale třeba u Yetiho i hodně páté dveře u kliky. Caddy v tsi zase tak tragický není. Já mám zkušenost s verzí na cng, které první zimu v podstatě nefungovalo, protože to na cng když se natankovala plná nepřepínalo, ale to se asi po 8 reklamacích vyřešilo. Občas tomu svítila kontrolka motoru se kterou si značkový servis taky asi na sesty pokus dokázal poradit, ale to jezdilo. V kombinaci s dsg jezdilo sice dost nebezpecně, ale jezdilo.
V rodině má švagr už několikátou generaci multivanu, a na to, že s tím moc nejezdí, tak to auto je pořád v s něčím v servisu. I když ten poslední zatím ne. Ten kdyby mu někdo nenaboural, tak zatím dobré. Ale u dalších třeba užitkových Crafterů po záruce stojí jejich servis reálně statisíce ročně. Já se hodně bavím s mechanikama z různých servisů a v podstatě mi potvrzují, že když něco odejde v určitých kilometrech, že to je normální, že už je čas, tak jsem o to opíral své zkušenosti. Třeba využívá vaše firma lepší servis a mění ty díly v předstihu a pak se to nestihne projevit. Nevím. Fakt jste mě překvapil. A to se mi nestává. A to jsem nedávno potkal mladého muže převlečeného za princeznu ....
Mimochodem, dnes jsem po velmi dlouhé době jel s dieselem a opravdu už bych to nechtěl ani zadarmo. Bylo to kolegovo Volvo XC60 a ty vibrace od motoru jsou opravdu nepříjemné. Člověk si strašně rychle zvykne na lepší...
Ty 1,6MPi byly prusvihove motory. Ty umely skolabovat temer bez varovani. Ve Felde byla nejlepsi 1,3 50kw. To byl tak dobry motor, ze mu museli ve Fabii ublizit, aby mohli prodavat německé 1,4 16v. Přitom ten silnější byl zase průšvih. Ja v té době dělal mechanika v servisu Škoda, tak o tom něco vím. Ale s tím Renaultem i VW jste mě překvapil. Já k tomu Meganu přišel tak nějak náhodou a líbil se mi v té době i jízdně, protože ten podvozek už nebyl houpavý jako u starších Renaultů, ale dost podobný Škodovkám a navíc výrazně levnější. Pročetl jsem hodně recenzí a v podstatě nic špatného jsem na tento motor nenašel a i já s ním mám dobrou zkušenost a to byly doby kdy startoval bez přehánění i stokrát za den. Ale byl to již rok 2012. Asi na něm zapracovali. A hlavně to auto nerezlo. Třeba podobně staré Škodovky i když mají odolný interiér, tak už bývají zrezlé dost. Hlavně podvozek. Ale třeba u Yetiho i hodně páté dveře u kliky. Caddy v tsi zase tak tragický není. Já mám zkušenost s verzí na cng, které první zimu v podstatě nefungovalo, protože to na cng když se natankovala plná nepřepínalo, ale to se asi po 8 reklamacích vyřešilo. Občas tomu svítila kontrolka motoru se kterou si značkový servis taky asi na sesty pokus dokázal poradit, ale to jezdilo. V kombinaci s dsg jezdilo sice dost nebezpecně, ale jezdilo.
Za více jak 3 roky Tesla neměla jedinou závadu, byla jen na servisní prohlídce. Jinak vůbec nic. Najeto přes 60t km.
Máme jich ve firmě víc a jen u jedné byla závada - nefunkční stěrače.
Jinak si ale nemyslím že by dnešní auta byla poruchová, spíše naopak. Ono je to hlavně tím že se daleko více jezdí. Pamatuji jak v r.99 byla Felicia se 130t km skoro neprodejná, bazar mě tehdy radil ať to stočím... U tátovi Sierry ve 140t klekl motor, diesel. Měl to od nového, servis u Charouze.
Dnes i obyčejná Dacia najede v klidu 300t a krom běžného servisu nic nechce.
Kdysi se u starých Škodovek dělaly myslím že po 100t generálky motorů, ale pak se ta auta hodně zlepšovala. Ale od jistého roku pod vlivem stále komplikovanějších motorů už to tak úplně neplatí. Dacia těží z již starší vyzkoušené techniky Renault. Já třeba Megana 3. Gen prodával když měl najeto přes 300t km. A za celou dobu, kromě toho, že párkrát zazlobila elektrika, což bylo sice nepříjemné, ale jelo to a vyřešilo se to v budoucnu se servisem. Tak to nechťelo skoro nic. Byla to ale stará 1.6 benzín. To byl největší držak a skoro se nedá sehnat. Ale novější koncernová auta jsou dělaná na 200tisíc kilometrů i užitková. A opravdu po těch 200t. Jsou to neuvěřitelné kasičky. Já najezdím nějakých 160t. ročně, tak poznám ty chyby dřív než většina majitelů. Třeba Transit minulé generace dokázal s opravdu minimální. Servisem nad rámec běžné udržby najet milion a pak se prodal. Nedělala se ani spojka. Ten nový nedal ani polovinu .... A těch milionářů znám několik, nebyla to vyjímka.
Takové vstřikování adblue umí taky pěkně zazlobit a je to docela drahé. U známeho to odešlo ve 30t km u Citroenu. Po 5 měsících provozu.
3
Sledujících
2
Sleduje
3
Sledujících
2
Sleduje
Vše je jenom o politicích ,válka už mohla dávno skončit !! Pokud se tam bude cpát tak budou válčit pořád 🙈
3 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Tak samozřejmě máte pravdu. Jen mne napadá taková otázka co by se stalo s národem o kterém agresor co ten národ napadl říká, že neexistuje? O kolik by byl ruský mír jiný? Asi.by ta zemé byla méně zničená, ale je otázka kdo by tam žil. Putin Ukrajinu nenávidí, takže by jim ukázal ruskou lásku all inklisive. Takže gulagy, teror, genicida. Ano, proč se bránit zničení národa. A to vše za to, že mají záchody a pračky ....