Ať si tenhle krám Toyota nechá Je to totální ostuda a nejhorší SUV své kategorie v USA. Přitom Sequoia druhé generace byla naprosto skvělé a moderní auto s extrémně spolehlivým a dostatečně výkonným motorem 5.7 V8. Jenže neprodávala se asi tak dobře, jak si Toyota představovala a tak místo nové generace Sequoii se Toyota rozhodla představit něco, co by si spíš zasloužilo název Tundra SUV. Pryč je vynikající, ale drahý, pohon 4x4 s uzamykatelným středovým Torsen diferenciálem. Předchozí Sequoia díky němu uměla přepínat mezi pohonem zadních kol, trvalým pohonem 4x4 použitelným i na suché silnici a 4x4 se zamčeným středovým diferenciálem do těžšího terénu. Nová Sequoia má, stejně jako Tundra, jen připojitelné 4x4 bez středového diferenciálu, tedy použitelné jen v terénu a na silnicích pokrytých sněhem. Na zimu je tohle řešení dost na houby. Dokonce i konkurence (GM, Ford, Jeep) už dnes standardně nabízí aspoň jakýsi automatický režim, kdy se přední kola různým způsobem umí připojit podle potřeby. Není to Torsen, ale aspoň něco.
Druhá generace Sequoii přišla v roce 1998 jako první ve své kategorii s nezávislým zavěšením zadních kol a díky němu obrovskému prostoru vzadu nejen pro zavazadla, ale i plnohodnotnou třetí řadu sedadel. Ve druhé generaci Sequoii mohli ve třetí řadě skutečně sedět tři dospělí. Trvalo roky, než se stejným řešením přišla konkurence (GMC Yukon, Chevrolet Tahoe, Escalade, Ford Expedition...). Jenže vyvíjet novou zadní nápravu pro třetí generaci Sequoii se Toyotě zdálo zbytečně drahé a tak se vrátila o 16 let zpátky a použila tuhou nápravu z Tundry.
Nevím, kam na tyhle nesmyslné informace chodíte. Ve mnoha státech USA dnes musí potenciální řidič mladší než 18 let absolvovat mnohahodinové teoretické vzdělávání a někde i několik hodin jízd s instruktorem.
Skoro ve všech státech USA je náročnost teoretických testů srovnatelná s Evropou. Spíše bych řekl, že jsou obtížnější, protože většinou neexistuje seznam otázek a otázky obsahují více nesmyslných dotazú na číselné údaje (které jsou zcela zbytečné). Praktická zkouška z řízení je také srovnatelná s tou v ČR.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Opravdu to nebyli celníci. Čím to překládáte?