Jsem aktivní důchodce 71+. Hodně cestuji ne jen po Evropě. Nejčastěji obytným autem a ekolo či motorku sebou.
Smím vědět, proč že sebe děláte hlupáka? Kamiony používají celoroční pneu, zimní pneu jsou v Evropě mimo severu hloupost,před 20 lety tuto pitomost řekl jeden moderátor v tv a od té doby různí jednodušší to opakují
Šmíd a jemu podobní, nevědí že se skutečné zimní pneumatiky ani z bezpečnostních důvodů, nemohou používat u kamionů či dálkového autobusu.
On neví, že skutečná zimní pneumatika při + 18 st.C klouže a nedobrzdíte.
Je to marné, je to marné 😱
Ano, kamionaci většinou nyní ještě na letních pneu je špatně , trestat firmu a tvrdé že nemají přezutí. Nejhorší je jako každoročně že silničáři jsou opět překvapením že v listopadu sněží, mrzne atd. A to byla předpověď týden dopředu hlášena. Trestat i dispečery že neposlou auta oredsolovat ,jako je to v zahraničí.
Co to tady radíte za hloupostí? Těžká nákladní auta, tedy kamiony a autobusy, jezdí celoročně LEGÁLNĚ na letních pneumatikách !!!
Vy vůbec neznáte legislativu.
Zimní pneumatiky, jsou určeny pro osobáky, dodávky a lehká nákladní vozidla.
Skutečné zimní pneumatiky jsou pro kamiony nebezpečné, protože skutečná měkká směs se při teplotách + 18 st.C , nedobrzdíte, v zatáčkách nedrží stopu a ještě je v teple na holé silnici zničíte za pár km !!
Zimní pneumatiky se u kamionů, používají jen severských zemích, Finsko, Švédsko, Norsko atd.
Tak nebudeme si nic nalhávat, spousta jich nedodržuje předpisy a jezdí, kam nemají... čest výjimkám. Pokud je neke zákaz vjezdu, tak si to musí vyřešit ta firma, co potřebuje zásobování...
Nevíte nic o tom, jak to je.
Řidič má naloženo 22 tun a dostane adresu. Tedy na adresu jede. Jak by jste to udělal Vy?
A vyděl jste někdy auta co vozí klády z lesa? Většinou jezdí do zákazů i 3,5 tuny. Jinudy to nejde. Jak by jste to vozil, dodávkou?
Pokud je někde zákaz vjezdu náklaďáků, možná je tam z určitého důvodu a měl by se dodržovat.
Zákaz je jen teorie. Pokud tam vezměte zboží, tak tam musíte jet. Jak by jste tam dovezl třeba 22tun cihel, nebo nafty, železa atd.? Zákazová značka 3,5tun či 12 tun, není rozhodně 100,% zákaz pro všechny. Jak by jste to tam dovezl Vy?
V čem je řidič kamionu neukázněný? V tom, že má náklad který má např. časový termín vyložení( třeba do nepřetržité výroby na linku), že veze potraviny podléhající rychlému znehodnocení( jogurty, máslo a další), v tom že používá komunikaci kterou NESCHOPNÍ silničáři včas a v předstihu nesolí? V tom případě jsou NEUKÁZNĚNÍ VŠICHNI účastníci silničního provozu. Opět se ukazuje, že kdo chce psa bít, hůl si vždycky najde.
Máte pravdu, ale hlupákům to nevysvětlíte, ti si myslí, že řidič kamionu, jezdí pro zábavu
Také neví, že kamiony jezdí celoročně legálně na letních pneumatikách, stejně jako autobusy. Jen mají hrubý vzorek na hnané nápravě, ale nejde o klasickou zimní pneumatiku.
Máš pravdu, masový vrah ale hlavně nikdy nebojoval na svém území a jen napadal jiné státy za účelem vlastního zisku. Masový vrah, který jako jediný v historii, vraždil jadernými zbraněmi neviné lidi a opět se snaží za každou cenu, opět pro svůj zisk, vyvolat světovou válku.
Fanatičtí Japonci, co nehodlali ukončit boje, byli neviní ?
Sportovní auto a schopny rodič, za hranicemi tedy v Německu jezdím běžné 230 když není provoz, vím kde má auto limity , jaký má brzdy apod, tohle není Octavie, nedej boze něco jiného , takže je to daleko bezpečnější než jet 80 v levým nebo 150 s něčím jiným, proste tohle by se pokutovat ani nemělo
Také zřejmě patříte k těm, kterému všichni ostatní překáží a Vy je neustále problikáváte, že?
Prostě taťka synkovi koupí auto a synek má nosánek nahoru.😭☝️
1
Sledujících
0
Sleduje
1
Sledujících
0
Sleduje
Tento komentář byl smazán uživatelem.
Jsem aktivní důchodce 71+. Hodně cestuji ne jen po Evropě. Nejčastěji obytným autem a ekolo či motorku sebou.
4
Sledujících
1
Sleduje
Jsem aktivní důchodce 71+. Hodně cestuji ne jen po Evropě. Nejčastěji obytným autem a ekolo či motorku sebou.
4
Sledujících
1
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Ne řidiče sypače, problém je v logistice, tedy ve vedení.