Myslím si podstatná chyba je v nastavení systému.
1)Banky si prosadily nařízení, že poplatky se strhávají obchodníkovi.
2)Obchodník nesmí toto převést na zákazníka (dvojí ceny)
Takže zákazník nemá přehled o tom, kolik tato služba stojí.
A nezlobte se na mne, ale platit kafe a rohlík cca 60kč kartou je zhovadilost. Při takto malé částce, se z marže prodávajícího (u malých obchodníků) odebírá více než 3%. To je ta zázračná formulka 1+1%.
V supermarketu je to při tom objemu jedno.
Pěkný advent všem, hlavně hodně klidu.
No já bych s tou formulí trochu brzdil. V prvních dnech jsem zaregistroval zprávu že na modelech se objevila situace, která tu před léty byla. Proto vyhodnotili že se stane něco podobného. Není to tak že by to vyčetli z dat. Pokud po leču dostanu průjem nepotřebuji dlouho vyhodnocovat co se stane, když sním lečo 🙂🙂🙂
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Už na začátku článku jsem se začal smát ....
" .. Podle čerstvé statistiky Evropské pohraniční a pobřežní stráže (Frontex) ...... Frontex začal statistiku vést."
Nebylo by záhodno přejmenovat Pohraniční a pobřežní stráž na Statistický úřad. 🙂