Děvčata, než něco napíšete - nejpozději než to pustíte do světa - by se chtělo informovat o čem píšete. Elektronickou cigaretu sice lze ve většině případů zapálit, ale neví se o nikom, kdo by to dobrovolně dělal. Elektronickou cigaretu - už z podstaty věci - lze použít, určitě si ji nebudete zapalovat. 😉 :D
Základní řemeslnou zručností je umět si nabrousit nástroj s nímž pracuji. Už jsem si všiml spousty "řemeslníků" co považují nově zakoupený nástroj za připravený k práci a pak se diví, že jim vrták nejde do materiálu. Ony i ty levné sukovníky umí projít dřevem jako máslem když si je umí řemeslník nabrousit. ;)
V podstatě mi nevadí. Je to méně únavné než jízda v koloně kde někteří neustále stojí na brzdě. Podstatně víc mi vadí opačný případ, kdy se ve vodní tříšti schovává naprosto neosvětlené nebo nedostatečně osvětlené auto která se přede mnou zjeví v posledních pár metrech. A ta vodní tříšť ani nemusí být jeho. Stačí to co do vzduchu zvedne náklaďák který chci předjet.
Za volant nějakého auta - včetně nákladních a autobusu - usedám už 38 let. Už od autoškoly - kde mě to učili, když pominu šoféry v rodině, tohle praktikuji. Jen málo kdy se povede, že parkujete na naprosté rovině kde nemá auto kam odjet. Vždy se kola stáčí směrem tak, aby se při samovolném pohybu vydalo buď mimo silnici a nebo do protisvahu. Proč? Zaprvé aby v případě samovolného pohybu nezablokovalo cestu nebo někoho neohrozilo a za druhé, aby když už se samovolně rozjede, nemělo moc kam odjet. Pomáhá tomu i zamčený volant.
Díky této praxi mi nikdy nikam auto neodjelo a to i když jsem byl donucen jet s naprostým šrotem, kde věřit tomu, že funguje ručka a rychlost nevyskočí by se rovnalo naivitě šestnáctileté blondýny po absolvování vysoké školy života.
Nikdy by mě ani v nejmenším nenapadlo, že si někdo může myslet, že by tímhle způsobem zabránil nasazení "botičky". A to jsem v počátcích její existence pracoval i u MP a tohle nás nikdy neodradilo v zabránění řidiči se svým autem odjet bez ztotožnění nebo zaplacení pokuty. Asi se raději nebudu ptát kam si autor pro tenhle nápad šel. Na tohle má angličtina krásný výraz. Facepalm.
Jsem velký fanda elektromobility. Jenže ne takhle- Rodinné MPV s dojezdem kolem 200 km? To jako může někdo myslet vážně? To prostě nefunguje ani v Praze. A na malém městě - vzhledem k absenci dobíječek - už vůbec ne. Myslím, že by si autor měl tohle auto půjčit na měsíc a zkusit si jak se tyhle MPV v provozu fakticky používají. Tahle auta fakt nejsou jen nákupní tašky u kterých by to opravdu mohlo fungovat. A zase jen v té Praze - možná ještě v Brně a Ostravě - kde v některých nákupních centrech jsou parkovací místa s nabíječkou. Tohle je opravdu vykročení špatným směrem. Až bude u takového auta - rodinné velkokapacitní MPV - dojezd 600+ km, tak to teprve začne ten smysl dávat a začne to opravdu fungovat. Do té doby bohužel. Naštěstí je tu stále Toyota a Mercedes.
Jinak, proč elektromobilem nejezdí šéf Stellantis a nechal si na zakázku postavit Americký musclecar? Že by věděl něco, co autor článku ani netuší nebo se o tom raději nezmiňuje? ;)
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Ověřený uživatel
Tento účet je ověřený Seznamem a představuje skutečnou osobu, registrovanou firmu nebo subjekt.
Asi jsem jinej, když mi přijde divné, že problém s ochranou ne jen měkkých, ale i tvrdých cílů řeší neustále bezpočet odborníků, kteří bezpočtukrát stáli proti aktivním útočníkům přímo v akci a nemají na to jednoduchou metodiku, zato v diskusi u článku, který radí v dobré víře jak se při takové smůle zachovat, se najde hned několik géniů, kteří to dokáží vyřešit v pár větách. Si tak říkám, jestli není něco špatně.