Zatím jsem se nikde nedočetl, kdy končí hledění a začíná zírání popř. civění. Také by mě zajímalo, jestli je to genderově vyrovnané - resp. kolik % mužů si stěžuje, že na ně ženy v metru zírají? Podle mého názoru se po roce zjistí, že je celá tahle marketingová kampaň kontraproduktivní a zruší se to. To už je lepší ta britská - see it, say it., sorted. Tohle nikdy "sorted" nebude.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Pan Fiala počítá s tím, že v Německu nastane do 4 let masivní krize průmyslu (nebudou moct vyrábět složité čipy jako u nás - viz článek) a jejich životní úroveň (včetně platů) klesne na naší současnou úroveň. Je to něco jako předpověď hyperinflace před cca 100 lety. To jen běžný občan přes stromy nevidí les....;)