Takže rozdíl v pořizovací ceně spalováku vs. elektro, cca. půl milionu, se vrací v ceně " tankování" asi 1.50 Kč na kilometr. Teprve po ujetí 350 tisíc kilometrů, začíná být elektromobil výhodný, za předpokladu, že ten počet kilometrů najede do deseti let, protože přibližně v té době, budou jeho baterie na odchodu. Rezume: normálnímu řidiči, s nájezdem 1000km za měsíc, se elektromobil nevyplatí, v úspoře na palivu se mu vysoké pořizovací náklady nevrátí.
Ještě se zeptám kamarádu na Ukrajiné k čemu jim jsou elektromobily
40
Sledujících
1
Sleduje
40
Sledujících
1
Sleduje
Kudy chodil tudy lhal Fiala se jmenoval.
2 odpovědi
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Jestli on nemá nějaké signály,že to Německo se řítí do kopru.Potom řekne,že splnil co sliboval.