Chápu kroky naší vlády, že chce zůstat konzistentní. Ale doufám, že má nějaký plán, jak zajistit dostupné energie. My se velice můžeme dostat na hranu toho, že budeme muset prolomit těžební limity a topit uhlim, protože situace ve světě spěje k dalšímu velkému nárůstu cen energií. Ale to pro nás může být opravdu devastujici, protože EU nás zase tlačí do plnění závazků ohledně green dealu. A do toho by Donald chtěl abychom vozili hromadu plynu přes atlantik. Což je přece proti všem principum, co je EU prosazuje.
Již delší dobu si myslím, že jsou jen 2 správné způsoby - 1. Veřejnoprávní média zrušit a prodat jejich zázemí zájemcům. 2. Pokud nerušit, tak převést naklady médií do daní, ale přesně definovat její vysílání. NA komerční sport už ČT prostě nemá peníze, takže ctsport je zbytečný kanál, když něco chtějí vysílat, mohou na dvojce. Ct1 a ČT art či decko sloučit. Ct24 ponechat, ale zpravodajstvi by mělo projít nějakou změnou či návratem do normálu. Hlavně události mi připadají opravdu chaotické a nejsem zvědavý na to, že venku sněží a kvůli tomu si musí Alena zarybnicka nasadit slusivou bundu a udělat speciál že Špindlerova mlýna. To je styl, který at si dělají komerční televize. Zde můžeme diskutovat o rozdílu mezi veřejnoprávní službou a komerčním zpravodajstvím.
Obávám se že toto bude mít podobný s scénář jako deinstalace pavezy mladšího a příchod nadejneho klerika jménem chomejni v roce 1979 v Íránu. Je zvláštní jakou alternativu v těchto zemích vzdy mají. Buď prisny autokrativni diktátor nebo samopomazana hlava cirkevniho razeni. Jako když se řekne z blata do louže.
Proč tam už není dávno kruháč? Místa je tam dost. Kolik tam bude ještě nehod?
Proč zpomalovat silnici první třídy každých 400 metrů kruhovým objezdem? Od Znojma jich už pár stojí a nemyslím si, že je to ideální řešení. Tím je samozřejmě stavba mimoúrovňových křižovatek, což je ale u I/53 nesmysl, protože tam každá vesnice má napojení na tuto tepnu. Bantice měli ještě donedávna 2 přímé cesty. Nyní jedna ústí v Lechovicích, kde leží těleso staré 53. Chtělo by to postavit sběrnou komunikace pro přilehlé obce, která by se poté napojila na silnici první třídy mimoúrovňově a potom by hlavní silnice byla daleko bezpečnější, než mít křižovatku za křížovatkou jak to je nyní.
Nakonec to dopadne, že na území sváru budou 2 americké, 2 ruské a 1 turecká vojenská základna. Jen rus ví, že tam není ropa, ale jen vede ropovod, ale ten se dá také napíchnout. Ukrajině se slíbí vstup do NATO, tento proces může trvat i několik dekád. Vyjma zvýšení cen energii v Evropě a hromadě Ukrajinců bez zázemí je vše ve skoro stejném jako před tou speciální operací nebo jak se tomu na začátku říkalo.
Z tohoto politika mám v poslední době radost. Nezajmaji mě jeho vedlejší (obchodní) zájmy v jižních Čechách. Nezajímá mě jeho minulost. Mám na spousty věcí jiné názory, ale prostě mi imponuje jeho projev. Stejně jako u Kalouska musím respektovat jeho osobnost, protože jeho retorika je prakticky dokonalá a to co vypustí z úst je z 90% srozumitelné. Kéž bychom měli v politice většinu z takových lidí.
D3 je celkem vzato taky špatný vtip. Proč ? Zničit Posázaví a další jedinečné přírodní a klidné prostředí. Vždyť tu máme dálnici do Písku, proč to nepropojit za Táborem.
A kudy byste du dálnici vedl? D4 je dálnici jenom díky precislovani v minulosti. Je sama tak přetížená, že se tam dějí zácpy jenom díky provozu. Jak byste provedl jeji rozšíření před Prahou?
Ještě pan Veselý zapomněl sdělit, že 1km středočeské D3 bude stát víc jak miliardu korun, což je několikanásobek běžné částky a ekonomický nesmysl. A dále neřekl, že D3 vyústí na již dnes přetíženÿ a poddimenzovaný Pražský okruh D0. Takže vše bude kolabovat ještě víc. Super 20 letý výmysl...
A kde by podle vás měla d3 vyustit? Mě moc jiných míst nenapadá. Alternativa navrhuje napojení na D1 u mirosovic, což je blbost. Navíc když se konečně dostaví spojka kolem vestce a pisnice na Chodov, tak pak budou moci auta mířit k D1 jinou cestou než po D0. Opravdu nevidím moc jiných řešení. Tu pretizenost silnic způsobuje celá dálniční síť, která vše žene k Praze. Obrovskou úlevu by znamenalo propojení současných dálnic od Plzně až po Humpolec novou dálnici, ale to je hudba pro nenarozené.
To už je druhý krok bidenovi administrativy, který chápu, ale nelíbí se mi. Po povolení střílet, přichází dodávka zajebani ukrajinské půdy minami, což může způsobit ještě prodloužení konfliktu a následně obnovy. Tak to mohli udělat dříve a ne ve chvíli, kdy senilnimu pánovi chybí 2 měsíce do konce mandátu, který očividně nikdy neměl mít. Proti tomuhle jsou amnestie a milosti našich senilnich panu opravdu bohulibe činnosti. A pechotni miny nechce za barákem nikdo.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Smutné, že tu někteří vyslovují názory, že dříve by se to ani nepískalo. Možná v 60. letech to mohlo být ještě opravdu tak, ale to skoro nikdo z nás nepamatuje. Zde je hlavní věc, že vletěl do hráče bez puku. To že to bylo u mantinelu, tak musel vědět, že prasí. Kdyby trefil někoho na nižší úrovni, tak to mohlo být fatální.
2 odpovědi