Nikde se ale nepíše nic o tom, proč hned nezastavil, když na to byl upozorňován. Tohle by mě zajímalo, protože v takovém případě má povinnost ihned zastavit a zjistit, co se děje. Mimochodem podobný případ se stal jen o pár set metrů dál na Brněnské. Jsou 2 možnosti - buď nouzové tlačítko nefungovalo, tedy tramvaj neměla v provozu co dělat anebo to úmyslně ignoroval. A proč asi nebyla volána Drážní inspekce, resp. bylo jí to oznámeno se zpožděním?
Jo, s odkazy si člověk musí dávat bacha. Mě kdysi bývalá spolupracovnice chtěla ukázat fotky školy, kam chodí její dcera. Leč chybička se vloudila a vynechala jedno písmenko. Výsledek stejný jako tady. Když jsem se jí druhý den ptal, co to mělo být, tak hleděla nechápavě, další den byla rudá jak rak...
Není pravda, že z Prahy do Ostravy nebo do Brna musím jet ČD. Do Brna to je skoro vždy rychlejší autobusem. Do Ostravy zase jezdí jak Regiojet, tak Leo Express. Je ale také pravda, že v nejvíce exponované dny jsou lístky RJ i LE hodně drahé a navíc povinně místenkové, tzn. mohou být vyprodány. Chovají se tržně.
Problém je jinde, Ostraváci jezdí jak hovada. A to nejen v Ostravě, ale všude. Na 50 jezdí 70 - 80, na 70 kolem 100. Jsem zvyklý jezdit podle předpisů a když jsem jel po Ostravě reálných 50, tak za mnou se ozývalo troubení. Když za sebou vidím někoho, kdo se mi přibližuje přilíš rychle, tak v 90% případů má ostravskou RZ. A abych nezapomněl - všem slušným řidičům z Ostravy (pardon, z Moravskoslezského kraje) se omlouvám.
0
Sledujících
0
Sleduje
0
Sledujících
0
Sleduje
Mně zas připadá zvláštní, že když v NHL má někdo "stopku", tak je mu automaticky zastavený plat, ale u nás to "nejde", max. tuším 10% dolů z platu. Pročpak asi? Je něco shnilého (nejen) v českém hokeji...